Ahh jeetje meissies voel je echt nog helemaal niets? Dat zou ik ook niet fijn vinden hoor dat is dan weer de andere kant, het is ook wel fijn hoor maar niet als ik graag wil slapen haha maar ben zo blij met ons kindje dus heb t er voorover maar soms mag je wel even klagen toch ? Ik zou niet wetrn eefie hoe dat in zn werk gaat heb nooit voorlichtings avond gehad
Meissies, maak je geen zorgen, je meisje ligt lekker achter je placenta te trappelen en daar voel je nog even niets van. Komt vanzelf. En als je echt onzeker wordt laat je gewoon de VK nog een keertje naar het hartje luisteren. En straks extra genieten van het getrappel!
ik kan niet wachten totdat ik het getrappel in mijn buik mag voelen. onze zoon trapte snachts altijd heel wild als ik in mijn slaap op mijn buik wilde draaien, ik moest daar altijd vreselijk van lachen. Ja lyah ik wil heeeeeel graag weten wat het wordt, ik heb geen goede reden waarom ik een jongetje denk maar het voelt zo. alhoewel het wel een compleet andere zwangerschap is. bij onze zoon luste ik vanaf dag 1 echt geen vlees meer. terwijl ik daar nu in veel mindere mate last van heb. nog even geduld tot 28 april en dan weten we het joepie!! Gaat het een beetje Emmy??
Peetje ik voel zo ongeveer niks af en toe wat gekriebel waarvan ik denk dat ht de kleine is maar zeker weten doe ik het niet eens en het is gemiddeld twee keer per week... Is echt heel frustrerend!! En tuurlijk mag je klagen hoor zo bedoelde ik het niet!!!!! Emmy hoe gaat het meis, trek je het een beetje? Fijne avond meisjes!
Lief van jullie meiden, het gaat hier wel. Erg wisselend. Vooral erg moe van alle emoties. Maar mijn meisje helpt me echt door veel te laten weten dat zij er gewoon is. Dat steunt. En lieve vrienden die langskomen. Snap dat je niet kunt wachten Jennifer ik ben ook heel benieuwd! En meissies als je je meisje eenmaal gaat voelen is dat zo magisch! Je geduld wordt even flink op de proef gesteld
Mooi buikje Peetje! Hier zit iemand al een kwartier lang kleine schopjes te geven tegen mijn blaas. Beetje gek gevoel maar ik moet er stiekem wel om lachen 😄 Hoe gaat het met jullie dames?
Hier is mijn meisje heerlijk actief. Gisteren een groei echo gehad, vanwege mijn medicijn gebruik en ze loopt echt helemaal precies op schema. Haha ze is nu al zo lief! Heerlijk om haar ook zoveel te voelen deze dagen, hoef ik me om haar geen zorgen te maken. Wat spannend Eefie dat je bijna aan de beurt bent. Kun je mooi nog even je temperatuur enzo bijhouden en dan ga je helemaal voorbereid de info avond in. Of vind je het toch nog lang duren? Heerlijk he die buik Peetje, ik merk dat ik de hele dag als n leipo over mijn buik aai. Haha kon het vroeger nooit begrijpen van een zwangere, maarrrrr dat snap ik nu wel hoor!!
hahah Emy en weet je wat het grappige is als je straks bevallen ben houdt je die aai tik nog even aan. Ik had dat ook bij onze zoon en merk dat ik het nu ook weer veel doe. Gewoon lekker contact maken.
Die schoppen tegen de blaas komen me erg bekend voor de kleine meid is erg actief ook hier heerlijk gevoel dat wel soms voelt t nog wel apart op sommige plekken en dan moet ik erg lachen dan vraag mn man wat is er dan zeg ik dat ze erg druk is en dan wil hij zn hand erop leggen en zodra hij dat doet word ze rustig erg balen voor hem haha ... en dat buikje wrijven is hier idem dito voelt ook gewoon lekker haha
hey emmy en de andere dames vanmorgen ongesteld geworden dus begonnen met temperaturen alleen even een vraagje wanneer moet je nou zo'n ovulatie test doen?
De ovulatie test zou ik gewoon met ochtend urine doen. Zo is het in de toekomst ook makkelijk te combineren met je werk. In ochtend urine zit vaak al iets meer LH, maar door het nu uit te zoeken ga je het verschil in testen wel zien. Je had een korte cyclus hè? 25 dagen ofzo? Misschien dan al op dag 9 beginnen met testen. Ben benieuwd.