Oke dan zou ik van dag 10 tot 16 testen. Als het goed is heb je dan een mooie opbouw en afbouw te pakken. Als de test pas op dag 16 donker wordt, dan nog even door testen. Volgende x kun je preciezer mikken qua testen. Als je de testen bij zwanger en kids koopt zijn ze niet zo duur.
Stel je vruchtbare periode vast met ovulatietesten - Zwanger & Kids Deze gebruikte ik. Werkte voor mij erg goed.
Ja wel lief he Jennifer! Ben er ook erg blij mee! Is het trouwens gek dat ik het een beetje onzin vind om nog shirtjes over leuke rompers aan te trekken? Vooral in het begin? En omdat het zomer is als ze geboren wordt. Heb beetje rond gevraagd bij vrienden van me en daar zijn de meningen erg verdeeld.
het ligt eraan hoe warm het is en hoe goed jouw kleine meid haar eigen temp kan regelen. Mij is altijd verteld dat je je kindje net zo aan moet kleden als je bij jezelf doet en dan regelmatig in het nekje voelen of ze het niet te koud heeft, Handjes en beentjes voelen vaak al kouder aan omdat dit de uiteinde van het lichaam zijn, vandaar de nek. Mijn nichtje is van 30 juni en lag al vrij snel vanaf haar geboorte alleen in haar romper in de box omdat het continu 30 graden was en zij echt zichtbaar al zweet had. Dus denk echt dat je het van het weer en je meisje moet laten afhangen.
Ja precies dat was ook een beetje mijn idee, als het koud is zou alleen een romper een beetje gemeen zijn haha.
Haha ja ik ben flink gegroeid afgelopen tijd. Weegschaal is ook minder favoriet geworden hahaha. Maar vind het heerlijk!
Oh Emmy, wat een ontzettend lief pakje! En moet je jouw buik eens zien. Zo mooi! Kijk je al een beetje uit naar je verlof? Jennifer, hoe gaat het nu met Eva? En ook met de rest van de familie? Iedereen een beetje bijgekomen van de schok? Ik krijg de laatste week steeds te horen van vrienden en familie dat ze hun vakantie uitstellen of vervroegen om er te zijn rond de geboorte. Dus heel juli en augustus zitten ze samen met me thuis ❤️ Ik was gister ook in de stad en hoewel ik met mezelf had afgesproken geen kleertjes meer te kopen, ben ik toch weer omgegaan. 😊 Nu moet ik echt stoppen hoor! Ik krijg nl ook nog alle kleertjes van mijn neefje
Leuk pakje! Hahah heerlijk toch dat geld uitgeven aan leuke kleertjes! Ik kan me er niet druk om maken hoor. En als ze iets niet gedragen heeft dan is het jammer . Ja mijn buik doet het goed, bizar dat het ineens zo'n spurt heeft gemaakt. Wel heel fijn. Door alles wat er speelde maakte ik me er wel eens zorgen om. Maar dat is gelukkig niet nodig. Morgen alweer 28 weken, het laatste trimester, bizar eigenlijk. Soms gaat het ineens toch wel snel. Een vriendinnetje van me is ook zwanger en zij is alweer 16 weken. Zo leuk!
Mooie buik emmy!!! Hier ben ik bang dat mijn ongie er weer aan zit te komen. Wel hele jammer, maar aandoe andere kant hoef ik nu dit weekend ook niet zo op te passen met eten... nieuwe ronde nieuwe kansen
Ook al zn schattig setje lyah. Met Eva gaat het fantastisch. Met de mama van Eva niet. Ze houdt visite buiten de deur uit angst dat Eva weer zo ziek wordt. Begrijpelijk maar niet heel realistisch. We mogen pas weer op bezoek als we zeker weten dat wij zelf niet ziek zijn en onze zoon geen waterpokken krijgt (heerst op dit moment op de psz) maar jah dat kun je niet garanderen. Dus zijn we heel begripsvol en hebben we veel app contact. Ze heeft gelukkig Hulp van een goede psycholoog dus we hebben er vertrouwen in dat het goed gaat komen
He wat heftig Jennifer, ergens ook wel begrijpelijk maar indd niet reeel. Hoop dat jullie snel je nichtje kunnen knuffelen. Sterkte!