kid in het amc wie begint er binnenkort nog meer

Discussie in 'MMM clubs' gestart door peetje007, 31 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lyah

lyah Bekend lid

30 okt 2014
    513
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik begrijp de mama van Eva ook goed hoor, ze heeft er een trauma aan overgehouden. Logisch lijkt mij. Goed dat ze hulp krijgt maar lijkt me ook een beetje jammer voor jullie. Ik kan me voorstellen dat je haar lekker wil vasthouden en knuffelen.

Jammer Emi! Ik blijf ook voor je hopen hoor, totdat je bloed ziet. Wanneer is je NOD?

2. peetje007

peetje007 Niet meer actief

Goeie dag dames hier t dekentje waar ik aan bezig ben nog 50cm te gaan en ook hier geshopt natuurlijk hier 1 pakje van de tig zo cute allemaal

Bijgevoegde bestanden:

3. emi12

emi12 Actief lid

11 apr 2012
    200
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik kan me voorstellen dat je daar inderdaad nogal een knauw van krijgt als je kindje zo ziek is geweest Jennifer. Ik hoop dat de mama van Eva het snel weer een beetje los kan laten.

Hier maandag officieel mijn NOD, maar leek gisteren iets bloed te spotten. Vandaag niets meer, maar helaas ook een hagelwitte test vanmorgen. Ik heb er dus niet zo heel veel vertrouwen in, maar wie weet...

4. jennifer24

jennifer24 Bekend lid

8 apr 2011
    889
    5
    18
    Zeewolde
    Balen zeg Emi. Is altijd een domper he.

Ja het gaat vast goed komen met de mama van Eva. Dat is het ook we snappen het allemaal en hopen dat ze gauw echt kan genieten.

Ik mag zo lekker naar bed na Mn nachtdienst. Begin hier nu met 13 werken toch echt al te merken dat ik na een drukke wekdienst last krijg van Mn buik. Aankomende nacht maar ff gas terug.

Fijne paasdagen allemaal

5. peetje007

Lieve Jennifer vanaf 16 weken ben jij ook niet meer verplicht om nachtdiensten te draaien deze halen de baby uit zn ritme en is dus niet goed mijn schoonzusje is met 16 weken ook gestopt met de nachtdiensten

6. lyah

lyah Bekend lid

30 okt 2014
    513
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goeienmorgen lieve meiden, vrolijk Pasen!

Onregelmatige diensten trekken sowieso een wissel op je lichaam. Ik heb het zo'n 10 jaar gedaan en pas toen ik helemaal stopte merkte ik wat een invloed dat onregelmatige leven had.
    Nu je zwanger bent kan ik me goed voorstellen dat het snel te veel wordt. Goed naar je lichaam luisteren he Jennifer?

Emi, wat balen van je test zeg. Dat is iedere keer weer een domper, bah!

Peetje, lief setje zeg! Leuk om nu zo gericht te kunnen kopen he?

7. peetje007

Zeker weten lyah als ik nu war roze zie is het ahhh die moet ik hebben haha kleine heeft al genoeg kleding en ook had me voorgenomen niets meer te kopen maar gaat een soort van automatisch hihi hebben jullie dat ook?

8. eefie1981

eefie1981 Lid

12 apr 2012
    32
    0
    0
    ik werk bij de action
    T zand
    Goedemorgen meiden
    ik ben nu 3 dagen aan het temperaturen maar ik vondt me temperatuur zo hoog? De 37.0 haal ik wel hoe zou dat komen?

9. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Morning, fijne Pasen allemaal. Leuk hoor die kleertjes kopen, gewoon lekker doen.

Eefie, je temp klinkt indd wel hoog. Kan allerlei redenen hebben. En het kan gewoon bij je horen. Blijf zorgen dat je elke dag voor je uit bed gaat (ongeveer op dezelfde tijd) je temp (rectaal) meet. Na een maand kunnen we met zn alleen kijken wat jouw temp doet. Ben benieuwd. Kan ook zijn dat hij nog moet dalen, niet bij iedereen is hij de eerste dag van de cyclus direct laag...

10. eefie1981

eefie1981 Lid

12 apr 2012
    32
    0
    0
    ik werk bij de action
    T zand
    Ja het klinkt stom hoor ligt het er misschien aan dat ik een electrische deken op me bed heb?

11. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Zou kunnen, maar dan zul je ook een temp toename zien rondom je eisprong. Dus No worries.

12. lyah

lyah Bekend lid

30 okt 2014
    513
    0
    0
    NULL
    NULL
    Eefie, ik heb ook een electrische deken. Heeft geen invloed gehad op mijn temperatuur hoor.
    Zoals Emmy al zegt, gewoon even doorgaan en als je cyclus vol is kan je er goed naar kijken. Als je het wil kan je hem hoer posten, kunnen we meekijken. Wij zijn heel goed in meekijken 😊

13. eefie1981

eefie1981 Lid

12 apr 2012
    32
    0
    0
    ik werk bij de action
    T zand
    Ik ga ook gewoon door hoor komt vast wel goed masr wou het toch even met jullie delen

14. jennifer24

jennifer24 Bekend lid

8 apr 2011
    889
    5
    18
    Zeewolde
    Ik hoef nu al geen nachtdiensten meer te draaien maar deze zijn over het algemeen wel het rustigst. Ritme ken ik 17 jaar niet met Mn werk in de zorg. Maar heb het thuis ook hoor als ik te druk in het huishouden of iets ben. Idd denken om Mn rust

15. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    En Emi, nog steeds geen bloed?

16. emi12

emi12 Actief lid

11 apr 2012
    200
    0
    0
    NULL
    NULL
    Helaas helaas, gisteren kwamen de eerste spotjes en vandaag weer precies op tijd mijn ongie... Op naar de volgende poging maar weer. Door die onrust van het verhuizen en mijn tijdelijke verblijven en deze nieuwe (kleine) teleurstelling heb ik het een beetje gehad nu. Maar wie weet heb ik over een paar dagen wel weer energie genoeg om er weer zin in te hebben. Pasen was in ieder geval gezellig!

17. peetje007

He emi dat is erg balen maar geef de moed niet op he !!

18. jennifer24

jennifer24 Bekend lid

8 apr 2011
    889
    5
    18
    Zeewolde
    Hè wat jammer Emi kan me voorstellen dat het allemaal wat veel is zo ineen keer. Hopelijk kun je gauw weer de positieve energie hervatten.

19. jennifer24

jennifer24 Bekend lid

8 apr 2011
    889
    5
    18
    Zeewolde
    Mijn buik met 13 weken en 2 dagen. Ik ben van mijzelf al behoorlijk stevig maar mijn buik wordt ineens 1 geheel zo fijn haha

20. peetje007

Mooie buik Jennifer! !

Deel Deze Pagina