Haha, 1 geheel! Super grappig! Fijn dat je zo aan het groeienbent Jennifer. Emi, wat ontzettend rot! Iedere keer is het weer zo'n klap in je gezicht he? Ookal probeer je er niet zo op te rekenen. En het hele traject vraagt ook veel energie, heel anders dan als je op een 'normale' manier zwanger probeerd te worden. Meissies, zit je al in je nieuwe huisje? Hoe voel jij he? En Emmy, hoe gaat het met jou? Nog een dikke knuffel in deze zware tijd. Ik ben vanmorgen bij de vk geweest. De kleine man groeit goed, mijn baarmoeder zit wat hoger dan gemiddeld maar dat is geen probleem. Tijdens het luisteren naar het hartje ging hij schoppen tegen dat ding op mijn buik, kleine boef. De vk zei dat dat zo vroeg in de zwangerschap niet zo vaak gebeurd, ze was helemaal enthousiast. Ook heel lief van haar dat ze maar blijft benoemen dat ze het zo stoer vind dat ik dit alleen doe, erg leuk die reacties. Eza, als je meeleest. Ik mis je wel hoor! Ik moet vaak aan je denken en hoop dat het goed met je gaat
Jij gaat ook ineens zo hard lyah!! Fijn dat alles goed is met je kereltje. Hahah wordt vast een goede voetballer straks
Goedenavond meiden nou mee ongesteldheid is over en vanmorgen was me temperatuur 36.6 weet niet of dat goed is
Fijn lyah dat alles weer goed is, ik zou die voetbal maar vast klaarleggen . Thanx meiden voor jullie opbeurende woorden. Het is vooral iedere keer zoveel gedoe. Ik moet er ook steeds ruim een uur voor rijden om bij het amc te komen, dus dat kost ook best wel wat tijd... Maar als ik mijn kleine meisje dan zie rondhuppelen en me besef wat voor een geluk ik al heb, dan valt het me lang niet zo zwaar meer. Goed dat je bent begonnen met tempen Eefje, dan leer je je lichaam vast een beetje kennen.
Goeie morgen dames, ik vroeg me wat af ok heb afgelopen week een cervix meting gehad hebben jullie die ook gehad en zo ja hoe lang was hij en nog iets hebben jullie ook de hele dag honger??
Hebben ze bij mij indd ook gemeten. Geen idee meer hoe lang hij was, maar ruim lang genoeg om kans op vroeggeboorte daardoor niet aannemelijk te achten.
Bij mij was hij 3, 2 cm met volle blaas die drukte ook op mn cervix volgens hun met deze termijj binnen de normale normen maar t klinkt zo kort maar ze zeiden wel dat door die blaas nu de meting wat korter zou kunnen zijn maar evengoed nog prima heb jij ook zn honger emmy ? Ik kan de hele dag eten eten en eten
Volgens mij had ik 3,5. Honger begint eindelijk wat minder te worden haha. Heb gegeten als een malle. Nu ook al bijna 11 kilo erbij... ai ai ai Maar is voor een goed doel!
Oke Gelukkig is t dus normaal , ik ben mu 6 kilo aangekomen dat is ook een oei ben namelijk niet zo heel groot 1, 62 maar maar ja ach idd is voor een goed doel
Hmmmm, ik heb helemaal niet zo'n cervix meting gehad 😳 deden ze dat bij de 20 weken echo of gewoon tijdens de controle? Ik ben benieuwd of ik dat ook nog krijg
Haaaaaai allemaal hier nog druk druk met ons nieuwe huisje maar schiet al op!!! Ik heb ook geen cervix meting gehad maar wellicht over twee weken bij de vk???
Is iets wat ze pas sinds kort doen geloof ik, dus heel gek is het niet. Geen zorgen. Gewoon volgende x vragen!
Voel jij je kleine al meissies en lyah hoe is het met de vermoeidheid en emmy heb je al oefenweeen gehad ?
Oefenweeen? Haha geloof het niet. Af en toe wel een harde buik denk ik. Maar ook niet noemenswaardig. Net weer bij VK geweest en alles gaat goed. Ze ligt nog steeds met haar hoofdje naar beneden. En hartslag was goed. Doordat ze wat gedraaid was voelde ik haar iets minder heftig dan normaal, maar dit was geen enkel probleem. Ze strapt nu namelijk richting mijn rug haha.
Wat fijn emmy !! Ik was gisteren bij de vk en haar hartslagje was maar 120 slagenper minuut dat vond ik schrikken maar ze was rustig en niet aan t schoppen dus miss was t in rust stand ze zei dat t mooi was , meissies wat jammer dat je nog niet voelt je geduld word op de prief gesteld zeg