Hoe voel iedereen zich vandaag? En gaan er nog mensen van het heerlijke weer genieten , ik krijg straks mijn nichtje van 7 maandjes te oppassen gezellig fijne dag iedereen!
Ik voel me lekker! Meisje is zo grappig in mijn buik. Trekt echt haar eigen plan met bewegen. En dit weer doet iedereen goed toch?!
Haha ja dit weer word he toch vrolijk van !! En ons meisje is ook ontzettend druk en beweegt overal en nergens
Wij hebben ook heerlijk genoten van het prachtige weer. Kleine man was gezellig bij opa en oma. Wij hebben vanmorgen eerst behang gescheurd op jaiden zn kamer en daarna heerlijk samen geluncht op het terras. Hier nog geen bewegende baby haha. Wel iets meer energie en een hard groeiende buik. Vandaag voor het eerst Mn positie broek aangehad kan er nog flink in groeien maar hij zat heerlijk
Dat zit toch een stuk lekkerder , hier komen er wat kwaaltjes om de hoek zeilen zoals s, nachts kramp in de kuiten en ik merk dat mijn onderrug t ondertussen wat minder leuk vind dat mijn buik dik is voor al bij bukken en omhoog komen en trappen lopen verder vandaag heerlijk genoten van het weer en van mijn kleine nichtje die heerlijk vrolijk was vandaag
Hallo lieverds, omdat ik weet dat jullie nieuwsgierig zijn, 1x even een update( ik lees nog steeds met jullie mee) il heb gistere het oh zo gevreesde HSG onderzoek gehad, en het viel me heel erg mee! De uitslag tijdens het onderzoek was dat het er wat ze nu konden zien er goed uit zag. Ik zou gemail worden voor een afspraak voor de definitieve uitslag. Krijg ik net een mail dat de uitslag is in JUNI!!!!!! Zijn ze helemaal😡😰😡😖😩😤😫😆😡ben het zo zat allemaal!!!! WEER 2 maanden wachten op de uitslag en bijna 3 maanden op de volgende inseminatie!!!😝😝😝sorry maar ik moest het even kwijt😊😊fijn te lezen dat het allemaal goed gaat met jullie, liefs van mij.
2 maanden over een uitslag doen is ook niet normaal , terwijl ze t nu gewoon al weten !! Ze zouden het eigenlijk volgende week al kunnen vertellen ! Ik zou er toch achter aan gaan om eerder een afspraak te krijgen je kan ook gewoon zeggsn dat je in juni op vakantie gaat of zo en dat je daarvoor graag wil weten hoe de uitslag is ik vind t erg apart dat ze je onnodig zo lang laten wachten te bizar gewoon laat je horen hoor eza en laat niet over je heen walsen want dit kan sneller !!
Lieve Eza Jeetje zeg ik zit de hele week al aan je te denken omdat ik wel dacht dat het nu toch eens moest gebeuren. Maar tjonge jongen wat een eikels bij het AMC zo zeg. Hoe kunnen ze je nou twee maanden laten wachten als de uitslag al bekend is. Ik zou echt als ik jouw was nu op Mn strepen gaan staan hoor niks meer wachten volgende menstruatie gewoon weer aan de bak zijn ze nou helemaal gek.!!
Ja Jennifer ik ben echt ontzettend boos, heb net ook een email van 1 a viertje gestuurd, dat ik het onacceptabel vind om 2 maanden te wachten, terwijl de arts na het onderzoek zegt dat alles er goed uit zag. Ik heb ook gezegd dat er van alles beloofd word en dat ik eigenlijk de27e al de HSG zou krijgen en dat dat ook zomaar naar april werd verplaatst en dat ik nu weer moet wachten?! Sinds mijn laatste inseminatie en de uitslag gaan dan 4 pogingen verloren!! bah!
Heel goed eza !! Het is ook zeer zeker onacceptabel denken ze uberhaupt wel aan de patient ? Kennelijk niet anders zouden ze snappen dat een wachttijd van 2 maanden voor een uitslag belachelijk is en jij wil ook verder wil je staat al te lang in pauze stand het is weer tijd voor actie
Wow eza das echt te bizar voor woorden inderdaad super goed dat je die mail hebt gestuurd vraag me af of ze doorhebben dat ze met mensen te maken hebben en hun gevoelens!!!!! Hou je ons op de hoogte meis hoop dat er veeeel sneller duidelijkheid komt gekke mensen daar!!!!
Goed zo Eza! !! Ik hoop dat ze op die.manier worden wakker geschud en je heel snel verder laten gaan. Ze moeten en een netjes klantvriendelijk worden hoor. Laat je even weten hoe hun reactie was?
jeetje Eza wat een rotte manier van doen. Ik zou inderdaad ook heel erg boos worden, en als ze niet hun best doen om een en ander te vervroegen moet je gewoon een officiële klacht indienen hoor. Dan moeten ze er namelijk wel wat mee. Maar eigenlijk wil je gewoon serieus genomen worden. Sterkte de komende tijd maar weer!
Wat ontzettend rot Eza, wat een rotzakken daar! Goed dat je die mail hebt gestuurd, ik hoop dat ze daarnaar luisteren. Ik vind hetecht belachelijk, iemand zo lang te laten wachten. Je zou gewoon met de volgende ronde al aan de slag kunnen. Ik wil je nog wel feliciteren met de positieve uitslag die je van de dokter hebt gekregen! Ondanks dit hele verhaal is dat wel fijn om te weten toch? Dikke knuffel voor jou
Goedemorgen allemaal. Net bij de verloskundige geweest. Kregen een extra echo omdat via de doptone nog geen hartje te horen was. Heerlijk genoten van een prachtig bewegende baby met een sterk hartje. Het heeft net als broer lief al hele lange benen. Zo fijn even hebben kunnen kijken. Eza al reactie gehad???
Wat heerlijk Jennifer, en wat ga je al weer hard. Het antwoord van het Amc was... Beste mevr.... Was begrijpen u frustratie maar helaas kunnrn we u afspraak niet vervroegen want er is geen plekje meer vrij. Tsja wat moet ik zeggen, ik ben uitgeblust, boos, verdrietig, geïrriteerd en ga zo maar door, tuurlijk ga ik door met bellen en mailen en maar het is gewoon kut!! Om het zo maar plat te zeggen, en wens het niemand anders toe
Naja geen plekje meer vrij , een gesprek van 10 min of zo, en dan nog kunnen ze het niet telefonisch afhandelen dan desnoods? Echt belachelijk Het word er niet beter op daar wij vonden juist in het begin dat het allemaal zo lekker snel ging maar op het laatst ging t idd steedz sloomer waardoor je het gevoel krijgt niet belangrijk te zijn. Jij wil verder en vind het echt een onmenselijke reactie ! Wat leef ik met je mee want je voelt je waarschijnlijk ook zo machteloos en boos en onbegrepen liefs mij
Eza, wat een waardeloze toestand. Je hebt gedaan wat je kon. Helaas zit je nu in een hoek door die ellendige rompslomp. Als ik jou was zou ik het voor nu proberen los te laten en te focussen op juni. Ik heb makkelijk praten, I know... maar door heel boos te blijven heb je alleen je zelf. Wat niet weg neemt dat ik je teleurstelling niet begrijp hè.... Sterkte meis....