Bedankt lieve meiden,de steun doet me goed. Ik weet dat sommige veel langer bezig zijn geweest en ook stellen die niet via deze weg zwanger worden kunnen er vaak 1 jaar of langer over doen. Het blijft alleen moeilijk als je al ruim 15 jaar niks anders wil dan moeder worden, en het tot op hede nog niet is gelukt, en je nu 2 maanden moet wachten op een uitslag, die je eigenlijk al heb gehad, het feit dat ik niet jaloers op jullie ben is omdat ik het een ieder van jullie net zo gun als mezelf. Hopelijk lach ik hier straks om met een dikke buik, maar voor nu is het even zuur. ik ben weer weg, uiteraard blijf ik met jullie meelezen en als ik groen licht heb dan zal ik het weer melden, liefs
Och lieve Eza wat ontzettend k.. zeg. Kan me zo goed voorstellen dat je verdrietig en teleurgesteld bent. Bah bah bah. Het is niet eerlijk. Ik begrijp wat Emmy zeg ook heel goed ondanks dat ik je woede begrijp helpt het je niks. Ik wou dat ik de tijd vast wat vooruit kon draaien. Dikke knuffel en kus voor jouw!!!!!
Lieve Eza, je frustratie is zoooo begrijpelijk, ik kan alleen maar zeggen dat ik voor je hoop dat de tijd heel snel gaat en je weer aan de gang kunt!!! Want zo wachten is echt killing, ik ken het. Ik kreeg toen bijna de neiging om gewoon een avondje te gaan stappen en met een leuke kerel thuis te komen om maar gene poging te verliezen... Heb ik natuurlijk nooit gedaan, maar ja. Heel veel sterkte maar weer!!! Hier schiet het alweer lekker op. Intussenal zes keer geprikt en donderdag mag ik weer voor echo. Ben benieuwd hoeveel er geroeid zijn en hoe ver ze zijn...
Lekker emi nu hopen op goeie soldaatjes ! Hoe is het met de rest van de dames het is hier de laatste tijd best wel stil , hoe gaat het met de klachtjes en de buiken ?
Hier gaat het goed hoor gewoon lekker druk met kleine dingetjes. Eigenlijk geen kwaaltjes op het moment alleen na het werk of een drukke dag last van bandenpijn. Maar ach goed excuus om lekker te zitten met een lauw warme kruik en te ontspannen. Buik groeit lekker en daar ben ik heel trots op kan eindelijk gewoon weer strakkere shirts aan zonder dat ik me erger aan Mn blubberbuik haha. Morgen heerlijk vrij. Genieten van de zon met zn viertjes heeeerlijk
Heerlijk Jennifer geniet ervan !! Ja heerlijk he die bandenpijn ik wist niet dat het zo zeer kon doen mijn kleintje is zo druk in mn buik dat ik af en toe gewoon bang ben dat ze eruit valt haha , ze trapt bokst en gebruik mn blaas als springkussen vaak begint het rond een uur of 11 tot 2 uur half 3 aan 1 stuk door en dan vaak na het eten en dan tot ik wil slapen
Zou niet best zijn als je meisje eruit valt peetje haha. Gelukkig kan dat niet. Heerlijk hoor al dat gewiebeld in je buik. Daar moet ik nog even op wachten
Wat ontzettend frustrerend Eza! Bah wat een gedoe om Een kort gesprekje. Wat dat betreft vind ik het AMC super hard. Laat de tijd maar omvliegen en dat jij snel weer mag beginnen. Ik heb het de laatste tijd zo druk en ik merk dat ik steeds minder kan. Ben om het minste of geringste doodmoe, ik accepteer maar dat dat er voor mij bij hoort. Vorige week voor het eerst op zwangerschapsyoga geweest. Ik vond het erg fijn en kijk uit naar de volgende keer. Van het weekend het kamertje zo goed als af gemaakt, ik loop nu een paar keren per dag binnen om alleen maar te kijken 💕 Emi, ik hoop op een vruchtbare maand voor jou, de lente is daar ook perfect voor 🐣 Jennifer, wat fijn dat je je zo goed voelt, zou fijn zijn als dat tot het eind mag blijven. Wanneer ben jij eigenlijk uitgerekend. En hup, showen die buik in je strakke truitjes Emmy, bijna 30 weken! Hoe voel jij je? Peetje, wat heerlijk dat je meisje zo beweeglijk is, dat trappen tegen de blaas komt mij bekend voor, dat nemen we maar voor lief!
Super leuk lyah!!! Kan me voorstellen dat je een paar keer per dag even gaat kijken heerlijk toch. Best nog een beetje onwerkelijk hè dat daar straks je kleine mannetje in ligt. Ik ben 11 oktober uitgerekend. Vorige keer eerder ingeleid ivm zwangerschap suiker. Ook nu zijn de waardes te hoog maar hoop eigenlijk met een dieet het allemaal onder controle te kunnen houden en dit x wel thuis te bevallen. Die vermoeidheid herken ik wel en idd het beste wat je kan doen is accepteren. Ik heb ook wel de mazzel dat ik thuis vrij weinig hoef op het moment. Wordt echt als een prinses verzorgt haha.
Wat leuk lyah !! Je hebt hem zelfs al helemaal ingericht! Bij ons moet alles nog gewassen worden voor dat ik het in kan richten en t bedje op kan maken en de wieg die bij ons op de slaapkamer komt te staan dat gaan we pas met een week of 30 doen het wassen en dan als de wiedeweer alles inrichten kijk er naar uit
Hey meiden, leuk al die foto's! En ik lees gewoon mee hoor! Hier gaat het goed! Kleintje beweegt heerlijk en mn buik is nog goed te handelen. Heb eigenlijk geen klachten. Ben gewoon lekker zwanger en daar moet ik wel soms rekening mee houden haha. Ja zondag alweer 30 weken, gaat wel snel nu. Zo gek. Ben zo benieuwd naar wie er in me zit. Maar ik heb nog wel geduld hoor. Heb laatst alle kleine kleertjes gewassen en ga over een poosje de bedjes op maken. Ook zin in!
Ik heb ook nog niets gewassen hoor, maar wilde het niet zo kalig laten staan. Ik ga tijdens mijn verlof ook heerlijk aan het wassen, kan niet wachten om alles aan de lijn te zien wapperen. Gek idee trouwens he Emmy? Wie zit er idd in je buik? Zo spannend
Ka wauw emmy jij gaat ineen heel hard jij bent de eerste van ons die mag bevallen en zn meisje in dr armen heeft ben wel benieuwd hoe jij de bevalling ervaart