kid in het amc wie begint er binnenkort nog meer

Discussie in 'MMM clubs' gestart door peetje007, 31 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. peetje007

peetje007 Niet meer actief

Wauw jennifer jou buik gaat hard zeg !! Ik vind helemaal niet zo warm buiten eigenlijk maar dat kan ook aan mij liggen

2. jennifer24

jennifer24 Bekend lid

8 apr 2011
    889
    5
    18
    Zeewolde
    Echt?? Wij komen net uit ons bad het is hier echt heerlijk zweet weer. Wel af en toe frisse wind maar dat is wel lekker verkoelend

3. peetje007

Hier waait t toch wel vrij hard we zitten vlakbij t ijsselmeer hier dus daar zal t mee te maken hebben uit de wind is t wel goed te doen

4. peetje007

Ik heb ff wat vraagjes wanneer hoor je wat van je kraamzorg? Of te wel wanneer een gesprek , en wanneer is hwt tijd om geboortekaartjes te bestellen enz ik heb echt geen idee miss weten jullie dit

5. jennifer24

jennifer24 Bekend lid

8 apr 2011
    889
    5
    18
    Zeewolde
    Geboortekaartjes kan je nu al uitzoeken en zorgen dat je hem kant en klaar hebt staan. Zo zorg je voor de geboorte van je meisje dat je het kaartje klaar hebt en op de dag van geboorte alleen maar eventueel gewicht en datum en tijd voor op het kaartje hoeft Door te geven. Op de dag van geboorte krijg je dan nog een snelle proefdruk en bij goedkeuring heb je ze snel in huis. Behalve als je op vrijdagmiddag bevalt hahah dan heb je ze pas maandag.

kraamzorg is per organisatie verschillend. Bij de eerste had ik met 27 weken een kennismakingsgesprek. Wordt je vanzelf over gebeld. Nu bij de tweede een andere kraam bureau en wacht ik gewoon af wanneer hun contact zoeken voor een kennismakingsgesprek.

6. peetje007

Thanx voor de info

7. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik heb t geboorte kaartje al een poosje klaar. Kraamzorg heb ik over 2 weken mijn intake gesprek. Dus alles geregeld haha. Alhoewel er toch ook nog wel veel geregeld moet worden ;)

8. Meissies

Meissies Niet meer actief

Ik heb volgende week kraamzorg intake gesprek! Geboortekaartje al bedacht nu nog een drukker vinden :)

9. lyah

lyah Bekend lid

30 okt 2014
    513
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb mijn intakegesprek al gehad in week 13 ofzo? Rond week 28 wordt contact opgenomen door de kraamverzorgster die hoogst waarschijnlijk bij mij komt kramen.

Geboortekaartjes ben ik nog niet over uit. Ik twijfel tussen een standaard kaartje of eentje gemaakt door mijn oom. Hij heeft destijds ook mijn geboortekaartje gemaakt en hij is bovendien heel speciaal voor mij.
    Ik ga binnenkort weer eens bij hem
    Langs

Vandaag ben ik zo ontzettend emotioneel. Om het minste of geringste dikke tranen ... Pffft, ik ken mezelf niet meer terug 😳

10. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Leuk he die hormonen ;)

11. peetje007

Wij weten wel welke geboorte kaartje we willen maar hebben verder nog niets ondernomen weet ook niet wat er allemaal op moet wat voor tekst zou ook gewoon nog niets weten dus dat word nog brain stormen ! En wat kraamzorg betreft ben ik etg benieuwd ik denk dat ik eerdaags wel opgebeld word of iets voor een afspraak ik ga zoetjes aan al naar de 6 maanden dus zal vast snel komen

12. emi12

emi12 Actief lid

11 apr 2012
    200
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mooie buik Jennifer!!

en Lyah heerlijk toch al die foto's lekker van genieten hoor. Ik vind vooral je muurschildering heel bijzonder! mooi hoor!!

goh emmy, 30 weken alweer, het gaat nu echt heel snel he! zie je tegen de bevalling op?

Hier vandaag weer echo gehad en er groeit 1 eitje, die net nog niet groot genoeg was. morgen weer een keertje op en neer dus en dan waarschijnlijk zondag inseminatie. Mijn 7e poging alweer, dus als ik van de eerste keer zwanger zou zijn geweest dan zou ik nu ook bijna 30 weken zijn. gek idee he...

13. peetje007

Emi laat die soldaatjes maar komen !! Je eitje maakt het alvast gezellig haha dit is vast jou ronde

14. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Spannend weer emi! Hoeveel pogingen heb je eigenlijk op deze manier? En hoeveelste keer was je vorige x zwanger?

Ja bijna 30 weken alweer zo bizar. Ik zie niet echt op tegen de bevalling maar vind het wel spannend worden. Vooral omdat ik alleen ben, dus als het begint ben ik waarschijnlijk alleen thuis en dat is een gek idee. Maar verder laat ik het maar over me heen komen. Eruit komt ze haha. En ben zooo benieuwd naar haar!!

15. peetje007

Hebben jullie ook wel eens periodes dat de kleine ineens veel rustiger is zo druk als ze normaal is zo rustig is ze nu sinds 2 dagen voel haar af en toe maar dan minder heftig zal dit te maken hebben met een groeispurt dat heb ik wel eens gehoord haar hartje heb ik geluisterd en is luid en duidelijk en regelmatig wat kan ik nu nog doen of gewoon laten gaan en me geen zorgen maken?

16. Meissies

Meissies Niet meer actief

Ha peetje

Poeh geen idee ik voel nog steeds niks dus sowieso rustig hier haha gelukkig maandag naar de vk dus weer even kijken of ze het nog doet begin wel ongerust te worden merk ik hoor!
    Maar als je twijfelt dan neem je toch even contact met je vk op?

17. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Peetje dit herken ik heel goed. Vanaf 28 weken moet je je kindje minimaal dagelijks een paar keer gevoeld hebben. Doordat ze nu anders gaat liggen of je buik iets meer in omvang toeneemt maar zij niet direct even hard meegroeit kan het zijn dat je haar anders voelt.
    Bij mij was ze anders gaan liggen waardoor er ineens geen tenen meer naar buiten kwamen maar gingen ze juist meer richting mijn rug haha.
    Als je je echt ongerust maakt kan de VK een extra keer naar het hartje luisteren, maar zolang je haar voelt is het goed. Als je haar een poosje niet gevoeld hebt kun je gaan liggen en dan moet je haar binnen een uur (1,5 uur) minimaal 10 keer hebben voelen bewegen (dit geldt pas vanaf 28 weken). En bewegen zijn schopjes maar ook schuifjes.

18. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Laatste druk geboorte kaartjes zijn binnen! Had het op 2 verschillende soorten papier gedrukt en ben helemaal tevreden en blij!!!! Zo mooi!!!

19. peetje007

Nou ik weet dat ze t nog doet maar vraag me af waarom ze ineens zo rustig is ook ik mag maandag weer naar de verloskundige .... nog steeds niets voelen lijkt me net zo erg idd ze zeggen dat je je kindje tot 28 weken niet elke dag hoeft te voelen maar vind t een beetje vreemd

20. emi12

emi12 Actief lid

11 apr 2012
    200
    0
    0
    NULL
    NULL
    Peetje, volgens mij is het heel normaal hoor. Dat je je er zorgen om maakt is helaas ook heel normaal. Ik had bij mijn vorige ook altijd een heerlijk drukke buik als ik ook bezig was, maar in het weekend, als ik de tijd had, dan liet mevrouw het vaak afweten. Heb zelfs eens een keertje de verloskundige gebeld omdat ik het niet vertrouwde... Nadat ik de telefoon neerlegde voelde ik haar binnen een kwartier, dus maar weer afgebeld ;)

Hier vanmorgen weer echo gehad, en vanavond pregnyl en dan zondag weer inseminatie.

Ik mag een beetje zelf bepalen hoeveel pogingen ik wil hebben. In principe gaan ze na 6 keer over op IVF, maar omdat ik al een keertje een kind via IUI heb gekregen, zien ze geen enkel bezwaar om nog wat langer door te gaan. Dit wordt mijn 4e iui en mijn 7e poging tot nu toe.

Deel Deze Pagina