kid in het amc wie begint er binnenkort nog meer

Discussie in 'MMM clubs' gestart door peetje007, 31 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. peetje007

peetje007 Niet meer actief

Ik voel haar wel( zwemmen ) zeg maar en af en toe wel een klein duwtje maar t nou idd wel kunnen dat ze anders ligt want de bewegingen zijn ineens wel andersik maar me nniet direct zorgen naar vroeg me af of ik me zorgen moet maken

2. peetje007

Wat heerlijk dat je daar al klaar mee bent emmy

3. jennifer24

jennifer24 Bekend lid

8 apr 2011
    889
    5
    18
    Zeewolde
    Oo leuk Emmy. Weer iets wat je van je to do list kan strepen hihi

4. lyah

lyah Bekend lid

30 okt 2014
    513
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben heel benieuwd naar jouw kaartje Emmy! Laat je hem
    Tegen die tijd wel aan ons zien. Met natuurlijk je gegevens afgeschermd?
    Fijn dat je dat geregeld hebt!

Peetje, ik voel mijn jongen minder als ik druk ben of wat gestrest. Een tijdje geleden ook toen hij anders ging liggen en naar achteren ging schoppen/ bewegen. Daar hoef je je nog helemaal niet druk om te maken.

Meissies, fijn dat je binnenkort weer naar de vk mag om
    Je meisje te horen. Ik kan me zo goed voorstellen dat je je zorgen
    Maakt omdat je niets voelt. Je zult toch nog wat geduld moeten hebben. laat je het ons weten als je haar voelt?

Ik ben vandaag in het AMC geweest voor een intake bij de gynaecoloog. Heb ook weer even mogen luisteren😊, ik ben wel blij dat ik nog 10 weken bij de verloskundige loop hoor. Zo in het ziekenhuis is toch wel confronterend, dan zit ik liever in dat gezellige praktijkje.
    Ook meteen een doorverwijzing gekregen voor een bevallingscoach/ doula. Daar heb ik binnenkort een gesprek mee

5. peetje007

Mag ik vragen waarom je een doula wilt ? Is dat niet iets voor joodse mensen niet dat uitmaakt maar vraag me af welke motivatie er achter zit ik zou daar niet snel aan denken

6. peetje007

Heb jij al een beetje bedacht hoe jou bevalling eruit zou moeten zien (vaak loopt t anders als gepland )

7. peetje007

Ik wil graag een geboortee tegeltje op de babykamer ophangen met naam geboortd datum en gewicht enz hebben jullie daar ervaring mee en miss nog tips ?

8. lyah

lyah Bekend lid

30 okt 2014
    513
    0
    0
    NULL
    NULL
    Natuurlijk mag he dat vragen Peetje.
    Een Doula/ bevallingscoach is er niet specifiek voor joods mensen hoor. Het zou best kunnen dat het vak joodse wortels heeft maar daar ben ik niet van op de hoogte.
    Er zijn meerdere redenen waarom ik hiervoor kies. Ten eerste is dat ik toch wel tegen de bevalling opkijk en zij is er om mij te ondersteunen op allerlei vlakken. Ik heb in mijn jeugd dingen meegemaakt die op kunnen komen spelen tijdens mijn bevalling. Ik vind het heel fijn om te weten dat zij er is en daar een oog op houdt. Eventueel artsen aanspreekt op hun handelingen of mij gerust kan stellen als ik het moeilijk krijg.
    Ook kan ze een steun zijn voor mijn moeder en zus die bij de bevalling zullen zijn. Zij willen er graag bij zijn maar hebben aangegeven er ook erg tegenop te zien mij zo in pijn te zien. Ook daarin kan een Doula helpen door hen gerust te stellen en gerichte taken te geven.
    Ik ga in het AMC bevallen. Dat vind ik erg fijn maar het is wel een klinische omgeving. Ik ga met de Doula een plan opstellen om het toch mijn 'plekje' te laten worden.

9. peetje007

Oke ... je hebt er heel goed al over nagedacht hoor ik al zover was ik nog niet maar t is dan idd fijn dat er iemand is om je gerust te stellen en als jij je daar prettig bij voelt is dat erg fijn !! Hoeveel mensen mogen er eigenlijk bij de bevalling aanwezig zijn ? Ik heb daar geen idee van eigenlijk

10. peetje007

Hier mijn buik voor deze week !! En nu 5 kilo zwaarder

Bijgevoegde bestanden:

11. Meissies

Meissies Niet meer actief

Wauw mooi buikje peetje ziet er goed uit!!!!

12. peetje007

Thanx meissies ben er ook trots op ;)

13. jennifer24

jennifer24 Bekend lid

8 apr 2011
    889
    5
    18
    Zeewolde
    Mooie buik peetje

14. peetje007

Dank je Jennifer wauw jij bent ook al weer bijna 15 weken gaat hard zeg !! Wanneer heb je de geslachtsbepaling ?

15. jennifer24

jennifer24 Bekend lid

8 apr 2011
    889
    5
    18
    Zeewolde
    Ja het gaat inderdaad snel nog 5 weken en dan zit ik op de helft. Lijkt veel sneller te gaan dan de eerste keer.
    28 april hebben we de geslachtbepalingsecho. Nog iets meer dan een week dus. Heb er zn zin in . En ben zo nieuwsgierig. Ook al zegt mijn gevoel heel duidelijk een jongetje

16. peetje007

Ohh spannend !! Ben ook erg benieuwd

17. Meissies

Meissies Niet meer actief

Jeetje jennifer wat gaat de tijd toch snel zeg fijn!!!! Benieuwd wat het wordt ik gok ook op een jongetje!!!

18. jennifer24

jennifer24 Bekend lid

8 apr 2011
    889
    5
    18
    Zeewolde
    Emi succes vandaag! We zullen voor je duimen👍

19. peetje007

Emi succes !! Dit word jou ronde ! Ik duim voor je

20. Meissies