Mijn meisje wordt nu op het gemiddelde geschat, dus denk nu 1,3 kilo ofzo? Geen idee haha. Maar ze groeit helemaal gemiddeld tot nu toe.
Het blijft afwachten want ze kunnen wel schatten maar precies zeggen hoe zwaar ze zal zijn dat kunnen ze toch niet
Ik heb vannochtend gewoon een moederfiets gekocht hihi maakt het wel heel erg echt zo ..... een sparta amazone dynamic woensdag kan ik hem ophalen
Ook ik ga dit forum weer verlaten ik zie het nit er niet meer van we zijn allemaal weinig actief en het ging om het zwanger worden via kid dit is nu bij de meeste wel gelukt dus vind ik t tijd om ermee te stoppen ik wens iedereen een fijne zwangerschap toe en zo ook een fijne bevalling groetjes mij
Hai peetje wat jammer! We zijn inderdaad minder actief maar lijkt me ook wel beetje logisch! Ik heb gewoonweg de tijd niet om elke dag te reageren maar probeer wel zo vaak mogelijk. Jammer als je weg gaat maar het blijft jouw keuze! Succes met je zwangerschap en je weet ons te vinden!!!
Ik vind het ook niet heel gek dat we niet meer iedere dag heel veel schrijven. We zitten niet meer in het meest spannende proces, alhoewel haha die bevalling toch ook best wel spannend is. Als je geen zin meer hebt mee te schrijven is dat jouw keuze Peetje, en helemaal prima. Ik blijf iedereen hier lekker volgen en reageren wanneer ik kan en wil . Vind het wel gezellig!! Ennnn ik wil weten hoe het met Eza en Emi gaat! Want ook zij komen hopelijk gauw op onze wolk zitten!
Ik blijf ook hoor. Het is al bijna juni en ben toch zo razend benieuwd hoe Emmy de bevalling ervaart! En de rest volgt er snel weer achter aan. Een idd ik heb de hoop dat Eza gauw terug komt een dat Emi gauw zwanger is 😊
Haha ja voordat we het weten gaat Emmy al bevallen nou ben reuze benieuwd hoe dat allemaal gaat hoor ladies!!!! Spannend allemaal en ach tot die tijd vermaken we ons wel met allerlei klachten alhoewel we daar eigenlijk weinig last van hebben met zijn allen!! Ik ga vandaag lekker dagje shoppen met mijn moeder dus ben benieuwd waar we mee thuis gaan komen😉
Haha shoppen is altijd goed! En klachten vind ik zo betrekkelijk. Ik heb van alles wat bij de zwangerschap hoort, maar heb er geen 'last' van. Vind dat het er gewoon bij hoort. We zijn gewoon niet zo klagerig ingesteld, gelukkig!!! Want onze wens is aan het groeien, hoe mooi en bijzonder is dat!
Hoi meiden, ik ben de laatste tijd idd ook minder actief maar lees wel iedere dag even mee en probeer te reageren. De afgelopen 2 weken is het heel hectisch op mijn werk en ik merk dat dat z'n weerslag heeft op mij. Veel moe, last van mijn emoties en last van harde buiken in stressvolle situaties. Na morgen moet dat zo'n beetje opgelost zijn en ik heb vrijdag lekker vrij gekregen. Jammer dat Peetje weg gaat maar ik vind het nog steeds erg fijnom jullie te blijven volgen. Ik heb het idee dat ik jullie allemaal goed ken, ik heb dingen met jullie gedeeld die ik niet met iemand anders kon delen. Ik hoop ook dat Eza zich snel weer bij ons meld en dat Emi een vruchtbare maand heeft. Fijn om te lezen dat het goed gaat met iedereen 😊.
Ik ben er nog hoor lieve meiden😂😂alleen verstopt😄maar lees wel mee natuurlijk😄hoop ook snel op een wolk te zitten en weer mee te doen😄liefs.
Wat vervelend lyah van je werk hopelijk is het gauw opgelost en kun je weer een beetje ontspannen. Je hebt gelijk hoor Emmy denk dat we niet van die klagers zijn hier en snappen dat het bij de zwangerschap hoort. En het idd voor lief nemen.
Hihi fijn dat je af en toe nog hoekje om komt kijken eza!!! Lyah wat balen van je werk doe je rustig aan!!!! Nog 1 dagje en dan lekker weekend!!!!
Hmmm wel rustig aan doen he Lyah! Stress is niet wat we willen! Hier begint het nachtelijk achterlijk veel plassen haha, vorige nacht 5x eruit geweest en afgelopen nacht 2x... Normaal hoefde ik nooit tussendoor. Wil een potje naast mijn bed
Hoi meiden, als het goed is heb ik vanaf nu wat meer tijd en rust. Zoals ik al zei was er wat gedoe op mijn werk. Maar ik heb mijn ding gedaan en kan het nu aan anderen overlaten, erg fijn. Gisteravond heerlijk zwangerschapsyoga gehad, doen jullie ook zoiets? Dat plassen herken ik trouwens wel hoor Emmy. Ik had 's nachts het sowieso al vaker omdat ik een buikslaper ben maar nu is het van maximaal 2 naar ongeveer 4 keer per nacht gegaan. Erg irritant, gelukkig is mijn wc dichtbij anders was ik misschien ook een potje gaan zoeken 😊 Hoi Eza! Leuk dat je af en toe mee komt kijken! Meissies, nog leuke dingen kunnen scoren? Jennifer, hoe gaat het met jouw buikje? Is zeker al lekker aan het groeien 😊
Ik hoop voor je dat je idd wat rust krijgt lyah dat zou fijn zijn. Wij hebben bij jaiden 1 avond de cursus samen bevallen gedaan. Eenmaal thuis hebben we ons een enorme buikpijn gelachen en zijn we nooit meer gegaan heb het tijdens de bevalling ook echt niet gemist. Buik groeit lekker ja ineens gaat iedereen in de omgeving vragen hoe het gaat en zeggen dat je het al goed ziet. Heerlijk hoor.
Fijn is dat he? Dat anderen het ook beginnen te zien en mee gaan leven! Je bent al bijna 16 weken, wat gaat het toch snel he?
Ik heb bij mijn eerste ook yoga gedaan. Super relaxt en had ook echt het gevoel dat ik er tijdens het opvangen van mijn weeen veel aan heb gehad. Die waren nogal pijnlijk omdat mijn meisje haar hoofdje geknikt lag. Dan is een beetje hulp wel welkom. Ook bij het begon van het persen heb ik me enorm op de ademhaling gefocust enzo, maar halverwege ben ik er gewoon voor gegaan. Je lijf geeft het zelf wel aan dus alle regels overboord gegooid. Maar als ik weer zwanger zou mogen worden dan ga ik weer heerlijk op yoga. Al was het alleen maar omdat het zo relaxt is. Hier voel ik echt helemaal niets. Geen klachten, geen tekenen, maar ook niet dat het niet zo is... Gewoon maar weer geduld en wachten.