kid in het amc wie begint er binnenkort nog meer

Discussion in 'MMM clubs' started by peetje007, Jul 31, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. peetje007

peetje007 Niet meer actief

Ja heerlijk om er al vast over te fantaseren !! Ik duim ook voor ons

2. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

Aug 20, 2014
    2,285
    598
    113
    Female
    NULL
    NULL
    Uhm meiden, temp net 36.6. Dat is echt wel laag. Normaal 36.8 of hoger na eisprong. Ik hoop echt dat t de dip is die bij innesteling hoort. Dit heb ik nog nooit gehad... en nu al ongi zou helemaal bizar zijn...

3. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

Aug 20, 2014
    2,285
    598
    113
    Female
    NULL
    NULL
    Dit is mijn temp kaartje...

4. peetje007

Wauw idd is wel heel apart dan moet hij wel snel weer omhoog

5. peetje007

Dames kan je lh schommelen want hij is nu weer lichter dan gisteren

6. peetje007

De testen lopen van gisterenochtend , gistermiddag, en vannochtend van boven naar beneden die van vannochtend is toch weer lichter of lijkt dat zo

7. peetje007

Oeps foto vergeten

8. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

Aug 20, 2014
    2,285
    598
    113
    Female
    NULL
    NULL
    Ja ben heel benieuwd hoe hij morgen is. Uiteraard denk ik nu van alles in mijn buik te voelen haha. Ik vind mezelf zo grappig!

9. peetje007

Waar heb je allemaal last van ? De eerste dingen die ik merkte toen even zwanger was is vermoeid zijn dat was echt zo erg s.avonds was ik om 7 uur al uit geblust als ik gewerkt had ...... en opgeblazen buik hopelijk voel ik dat snel weer hihi en jij ? Waar heb je last van?

10. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

Aug 20, 2014
    2,285
    598
    113
    Female
    NULL
    NULL
    Ik voel vooral beetje borrelen en steekjes in mn buik, boven mn liezen zeg maar. Heb geen last van mn borsten (normaal altijd) en heb meer pukkels dan normaal. Haha lekker verhaal. Maarja.. en trek!!! Maar dat kan allemaal nog niet want met iets te maken hebben want dat hormoon kan nog niet in mn lijf zitten toch?

11. peetje007

Die hormonen kunnen zeker wel in je lijf zitten zodra de innesteling begint maakt de embryo gelijk hcg aan dus kan zeker dat je raare dingen hebt zoals trek enz als je lichaam zo hard bezig is om alles op gang te brengen dat verbrand nogal wat

12. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

Aug 20, 2014
    2,285
    598
    113
    Female
    NULL
    NULL
    Zou wel heel erg geweldig zijn. Ik probeer rustig af te wachten... :)

13. peetje007

Ja is moeilijk ik heb t aan het eind van de tijd helemaal niet meer hoor ik krihg tedt drang tot de met vorige maand niet vol gehouden

14. jennifer24

jennifer24 Bekend lid

Apr 8, 2011
    889
    5
    18
    Zeewolde
    Ga je nog een keer testen vandaag peetje? Weet niet zo goed of lh kan schommelen ik moet eerlijl zeggen dat ik de ovulatietesten altijd gelijk weggooi als hij volgens mij nog niet donker genoeg is.

spannend emmy!! Vindt het heel knap dat je nog niet getest hebt hoor hahah il had er al dil drie tegen aangegooid.

15. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

Aug 20, 2014
    2,285
    598
    113
    Female
    NULL
    NULL
    Ik plak ze altijd in een boekje zodat ik de maand erna die erbij kan pakken om te vergelijken als ik het weer eens niet weet. Inmiddels weet ik dat ik echt moet wachten tot de test knalt. En dan is er geen twijfel mogelijk. En die smiley van CB vond ik ook erg fijn!
    Tja wat testen betreft. Dat heeft toch nog geen zin. Ik zit nog veel te vroeg. Dus maar veel leuke maar wel rustige dingen doen zodat als er iets gaande is ik genoeg ontspan haha. Muts ben ik he...

16. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

Aug 20, 2014
    2,285
    598
    113
    Female
    NULL
    NULL
    Lh kan niet echt schommelen maar wel de concentratie van je urine. Ik heb wel geleerd dat als je lh piek er echt is, het tijdstip van testen qua urine niet zoveel uitmaakt. Maar dat geld voor mijn lijf dat wisselt natuurlijk ook.
    Peetje welke dag zit je nu?

17. peetje007

Ik zit op dag 10 van mijn cyclus vandaag

18. peetje007

Misschien vanmiddag nog testen weet niet of dat echt zin heeft maar dan heb ik het voor mijn idee onder controle ik kom er nu pas achter dat ok evjt een controlfreak ben

19. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

Aug 20, 2014
    2,285
    598
    113
    Female
    NULL
    NULL
    Herkenbaar. Ik ben sowieso een flinke controle freak. Maar hier heb je eigenlijk geen controle... Dus proberen we het maar te vinden in testen testen testen. Haha. Succes peetje!

20. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

Aug 20, 2014
    2,285
    598
    113
    Female
    NULL
    NULL
    Jennifer hoe is nu met jou? Al een afspraak bij het amc?

Share This Page