Ja heel fijn dat de omgeving het ziet hihi. En... Vooral zo fijn dat ik vanaf de afgelopen dagen de baby al meerdere keren heb gevoeld. Het is nog maar 2 a 3 keer op een dag maar het is zo heerlijk. Spannend hè Emi wanneer is je nod?
Wauw Jennifer, wat vroeg voel jij hem/ haar al! Wat heerlijk! Emi, iedere keer weer superspannend he? Het zou mooi zijn als het deze x raak is.
Wow wat heerlijk Jennifer, dat je hem/haar al kunt voelen, echt wel snel hoor. Het is inderdaad weer erg spannend en de dagen kruipen ook wel voorbij. Gelukkig heb ik genoeg te doen dus wel wat afleiding. Mijn NOD is op 4 mei, dus dat duurt nog wel even. Bijna de eerste week voorbij...
Wat heerlijk jennifer hier nog steeds vrij weinig! Betrap mijn buik af en toe wel op rare bewegingen maar voel er alleen nog niks bij heel apart haha Spannend hoor EMi maar je hebt fijn de eerste week al voorbij nu duimend de tweede week in, ik duim mee!!!!!
Fijne Koningsdag allemaal. Ik ga lekker werken en vanmiddag heerlijk net het gezin het terras op.☕
Fijne Koningsdag meiden. En werkze Jennifer! Ik ga zo even de vrijmarkt op en kijken wat de rest van de dag mij brengt
Oooowwww Jennifer wat leuk!!! Een jongen en een meisje! Heb je genoten? Bijzonder hoor!! Hier net bezoek gehad van kraamzorg, was een prettig gesprek. Heb aangegeven dat ik benieuwd ben hoe ik ga reageren op iemand in mijn huis die zich met mij 'bemoeid' haha. Dat begreep ze wel. Dus ben benieuwd! En meisje Jennifer!! Wauwie pauwie!
Haha Emmy ik zweef echt op een roze wolk. Zo blij ik ben met mijn kleine prins waar nu dus een lief klein prinsesje bij komt. We zijn zo blij. We hebben enorm genoten alles lijkt tot nu toe goed te zijn. Helaas geen duidelijk foto want madam lag met haar rug naar ons toe hihi.
Wat leuk Jennifer! Een meisje erbij! Fantastisch. Dat maakt je gezinnetje wel mooi rond. Gefeliciteerd Nu kan je losgaan met kleertjes, kamertje etc. 💕 Dus ik heb tot nu toe de enige knul, haha. Nu al bijzonder 😊
Jaaaa een meisje, wat leuk voor jullie gezin Jennifer😄👏👏roze slofjes dus😜
Jeeeeeetje we zitten goed in de meisjes haha super leuk Jennifer lekker ip je roze wolk zitten💕
Van harte gefeliciteerd Jennifer! Van alletwee eentje dat is toch wel dubbel zo leuk!! En inderdaad, nu kun je los met de roze slofjes!! Ha Eza, hoe is het met jou? Hoe lang moet je nu nog wachten? Komt volgens mij toch langzaam weer dichterbij... Hier nog een paar daagjes wachten maar ik heb helemaal niet het gevoel dat ik zwanger ben. Ga er dus ook maar even niet van uit...
Net weer echo gehad en alles was helemaal goed. Ze groeit op de dag af volgens plan en ligt lekker met haar billen omhoog. Dus keurig! Ze lag lekker te trappelen en gapen en duimen, zo grappig om te zien!
Mooi nieuws Emmy! De kleine meid heeft het goed bij je! Jij hebt volgende week natuurlijk vakantie! Kijk je ernaar uit? Emi, niet opgeven tot je het zeker weet hoor! In de maand dat Ik zwanger bleek, dacht ik ook dat het niet raak was. Ik heb de test toen gedaan om te bevestigen dat het mis was zodat ik die avond lekker kon drinken op de verjaardag van een vriendinnetje