Wat heerlijk Emmy! Jammer dat het weer niet meezit maar 2 weken is heerlijk! Hoe lang moet je daarna nog werken? Je verlof is in zicht he?
Hmmm jongens ik ben toch bang dat het deze keer niet wat gAt worden. Vanavond ietsie pietsie bloed gespot, zoals normaal twee dagen voor ik ongesteld wordt. Beetje vroeger dan normaal en ja het kan ook late innesteling zijn, maar ik houd voorlopig maar even nergens meer rekening mee.... Lekker joh Emmy nu twee weken vakantie. Ik moet volgende week nog werken en dan heb ik ook heerlijk een weekje vrij
Wat enorm balen Emi !! Emmy wat ben jij een bofkont hihi 2 weken vakantie en bijna verlof denk ik of niet??
Emi ik blijf nog even duimen hoor!! Ja heerlijk hè! Na de vakantie nog precies 12 dagen werken en dan na 29 mei verlof!!
Oh bah Emi, hoe voel je je erbij? Emmy, wat een heerlijk vooruitzicht! Voel je je nog goed? Ik moet nog 8 weken gaan, gelukkig heb ik volgende week een halve week vrij. Haha Jennifer, ook al aan het aftellen?
Haha ja verlof is zo ooooo fijn. Heb al helemaal in de planning wat ik wil gaan doen en hoop natuurlijk op mooi weer. Weet trouwens uit ervaring dat je meestal vrij weinig doet in je verlof haha
Ik merk het deze week al. Ik doe geen fluit. Beetje haken, beetje hangen haha. Terwijl ik echt van alles heb bedacht om te doen.. Vandaag mezelf maar even een schop onder mn kont geven
Haha Emmy ik herken het zo!! Ik ben de afgelopen twee weken lekker vrij geweest en wat heb ik gedaan... Niet zo heel veel en vooral veel geslapen☺️ In het begint vond ik het zonde van mijn dagen maar ik kwam er al snel achter dat ik het gewoon nodig heb dus lekker aan toegegeven!! Volgende week helaas weer werken maar gelukkig is de maand mei kort met alle feestdagen!
Goedemorgen meiden. Om 11 uur komen mijn ouders en broer, schoonzus en kids en gaan we via een gendertaart onthullen dat we en meid krijgen. Heb er zn zin in. Mijn moeder mag de taart aan snijden en ik ga filmen haha.
Wat ontzettend leuk Jennifer! Als ik eerder had geweren van een gendertaart had ik het ook zo gedaan. Ontzettend leuk! Weten ze dat ze het op die manier gaan weten? Of is het helemaal een verassing voor ze?
Haha nee ze weten helemaal niks alleen dat E koffie komen drinken. Mijn moeder heeft er een hekel aan dat ze niet van te voren weet wat er gaat gebeuren. Maar dit is te leuk en ze ik zo graag nog een kleindochter dat het wel op een speciale manier gebracht moet worden.
Het was echt fantastisch!!! Echt een aanrader. Mijn moeder was helemaal van slag zo leuk. Nichtje hotel de boel. Echt zo enorm leuk