kid in het amc wie begint er binnenkort nog meer

Discussie in 'MMM clubs' gestart door peetje007, 31 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lyah

lyah Bekend lid

30 okt 2014
    513
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh wat leuk! Wat een fantastische manier om het nieuws te delen! Nu lekker nagenieten 😊

2. emi12

emi12 Actief lid

11 apr 2012
    200
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een ontzettend leuk idee Jennifer!! Hopelijk kan ik het ook een keertje gebruiken in de toekomst....
    Hier zet de ongie niet goed door, maar ik voel aan alles dat dat toch snel moet gaan gebeuren... Morgen dan maar. Heb gelukkig geen testen in huis en heb me gisteren kunnen bedwingen bij het kruidvat.

Ik vind het iedere keer wel vervelend, maar gelukkig niet zo belastend als het bij mijn eerste was. Het is nu vooral weer veel gedoe met heen en weer rijden en echo's en spuiten enzo. Ik heb op zich nog wel geduld, en weet ook dat het vaker niet zo super snel gaat...

3. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hoeveelste dag na inseminatie zit je nu Emi? Je maakt het wel spannend hoor!

4. jennifer24

jennifer24 Bekend lid

8 apr 2011
    889
    5
    18
    Zeewolde
    O spannend Emi. Als het vandaag niet doorzet ga je dan testen? ?

5. emi12

emi12 Actief lid

11 apr 2012
    200
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vandaag weer spikkeltje bloed, verder helemaal geen tekenen van wat dan ook. Vanmiddag maar testje gedaan dus.... Lijkt op een indroger... Of zou het toch?

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      11,3 KB
      Weergaven:
      3
  6. jennifer24

jennifer24 Bekend lid

8 apr 2011
    889
    5
    18
    Zeewolde
    O ik haat vage testen heb er helaas zelf niet zulke goede ervaringen mee. Behalve de laatste keer dan 😃. Je houdt het wel lekker spannend zo. Morgenochtend nog maar eens testen??. Oeeee spannend zeg.

7. jennifer24

jennifer24 Bekend lid

8 apr 2011
    889
    5
    18
    Zeewolde
    Mijn vrouw zegt overigens zwanger!! Hoop zo dat ze gelijk heeft

8. lyah

lyah Bekend lid

30 okt 2014
    513
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje Emi, wat spannend! Ook omdat jij een hele regelmatige cyclus hebt en het deze keer toch wat anders is dan normaal.
    Ik zie in ieder geval een streepje maar durf ook niet zo hard te juichen. Na hoe lang zag je het streepje? Voel je je anders dan normaal?
    Wat zal het toch leuk zijn!!!

Ik ben vandaag weer bij de vk geweest. Alles is nog steeds goed. Meneer schopte 2 x tegen dat sensor dingetje aan, grappenmaker😊
    Ik moest me ook wegen en was verbaasd dat ik maar 5 kilo ben aangekomen, de gemiddelde vrouwen wegen bij 26 weken zo'n 8 kilo dus dat was een aangename verassing

9. jennifer24

jennifer24 Bekend lid

8 apr 2011
    889
    5
    18
    Zeewolde
    Wat fijn dat alles goed is met je kleine kereltje lyah. Haha wordt vast een voetballer.

10. peetje007

peetje007 Niet meer actief

Emi ik zeg zwanger !! En mijn man ook ik hoop t voor je liefs mij x

11. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Spannend emi. Mijn duimen draaien!

12. emi12

emi12 Actief lid

11 apr 2012
    200
    0
    0
    NULL
    NULL
    #4832 emi12, 4 mei 2015
    Laatst bewerkt: 4 mei 2015
    Dank jullie wel dames, ik zeg voorlopig ik weet het echt niet. Geen bloed meer, wel vanavond ineens krampen (dacht dus, dat wordt hem dus niet) maar krampen weer weg.
    Streepje zag ik na een kwartier, maar ben al wel 15 dagen na iui. Dan zou je eigenlijk dus al veel duidelijker wat moeten zien...
    Ik voel helemaal niets, maar dat had ik bij mijn vorige zwangerschap ook, dus dat zegt niet zoveel. Ik ga er maar even van uit dat het morgen over en uit is, maar het idee alleen al dat het misschien wel raak zou kunnen zijn is stiekum wel leuk...

Fijn lyah, dat alles zo goed gaat!!!

En Jennifer ik heb het ook niet zo op die twijfeltesten... Daarom wacht ik eigenlijk ook altijd tot mijn NOD... Scheelt ook testen kopen hahaha

13. Meissies

Meissies Niet meer actief

Ow Emi wat maak je het spannend pffffff krijg weer helemaal de kriebels!! Ik blijf duimen!!

14. emi12

emi12 Actief lid

11 apr 2012
    200
    0
    0
    NULL
    NULL
    Helaas, vanmorgen kramp, bloed en een negatieve test... 😁 Op naar de volgende ronde maar weer. Ik hoop dat het dan nu een keertje gaat lukken.

15. Meissies

Meissies Niet meer actief

He balen emi we hadden zulke goeie hoop! Op naar de volgende ronde we blijven hard met je meeduimen!!! 👍

16. lyah

lyah Bekend lid

30 okt 2014
    513
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh bah Emi! Dat is een teleurstelling. Is niet leuk!

Ik vind het wel knap hoe nuchter je er in staat! Idd op naar de volgende ronde, ik hoop dat dat hem zal zijn

17. jennifer24

jennifer24 Bekend lid

8 apr 2011
    889
    5
    18
    Zeewolde
    o wat ontzettend balen Emi!!! we duimen voor je hoor dat de volgende ronde raak is!

18. Eza

Eza Bekend lid

28 okt 2014
    813
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Klote Emi, ik had goede hoop voor je, het zag er goed uit. Hopelijk volgende ronde raak, sterkte

19. lyah

lyah Bekend lid

30 okt 2014
    513
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat is het stil hier meiden! Hoe gaat het met iedereen?
    Kijken jullie ook zo uit naar het mooie weer? En groeit iedereen goed?
    Eza, alles goed met jou?

20. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hey lyah, hier alles goed. Nouja katje vandaag ineens ziek, zo zielig. Helemaal wankelen als n opa. Dus ben ff in n Kak humeur.

Maarrrr kleintje gaat goed. Groeit lekker en begint langzaam wel iets pittiger te worden. Maar gelukkig alles nog prima te doen!
    Zondag alweer 33 weken, gaat nu hard.

Deel Deze Pagina