kid in het amc wie begint er binnenkort nog meer

Discussie in 'MMM clubs' gestart door peetje007, 31 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Niet waar.... jeetje ik weet niet wat ik moet zeggen... wat vreselijk...
    Ik ben er stil van... heeeel veel sterkte....

2. Eza

Eza Bekend lid

28 okt 2014
    813
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Lieve Jennifer en gezin,

Ik ben er helemaal stil van! Wat had ik jullie dit geluk graag gegund.
    Wat is het soms oneerlijk, ik snap dat jullie nu andere dingen aan jullie hoofd hebben.
    Heel erg veel sterkte en een dikke knuffel ik denk aan jullie x

3. peetje007

peetje007 Niet meer actief

Omg hier even een berichtje van mij ik kon dit niet zomaar voorbij laten gaan hoe is dit mogelijk ? Had je ergens last van dat je daarom naar de verloskundige ging of gewoon controle ? wauw ik kan dit niet geloven !! Je was al zo ver hoe kan zoiets dan nog gebeuren ... heel veel sterkte !! Ik leef met jullie mee

4. Meissies

Meissies Niet meer actief

Jeetje jennifer... Tranen in mijn ogen! Wat een intens verdrietig nieuws ik heb er geen woorden voor.
    Ik wens jullie alle kracht en liefde toe die jullie nodig hebben!
    Hele dikke knuffel voor jou en je gezin!

5. lyah

lyah Bekend lid

30 okt 2014
    513
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh Jennifer, wat ontzettend verdrietig! Ik zit met tranen in mijn ogen je berichtje te lezen.
    Zou je zo graag een knuffel willen geven. Aangezien dat niet echt kan doe ik het in gedachte 😘

Heel veel sterkte en gecondoleerd met je verlies

6. jennifer24

jennifer24 Bekend lid

8 apr 2011
    889
    5
    18
    Zeewolde
    Dank jullie wel lieve meiden de wereld staat hier echt even op zn kop.

7. Meissies

Jeetje meiden ben er nog stil van... Voelt ook gek om nu ineens over leuke dingen te gaan praten!

8. lyah

lyah Bekend lid

30 okt 2014
    513
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb precies hetzelfde gevoel meissies! Hoemoet je dit nieuws weer verder gaan? Wat is het toch ontzettend oneerlijk!

9. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ja het is echt bizar...

10. Meissies

Ja echt he meiden! Las op ander topic dat ze hun dochter een mooie naam hebben gegeven!
    Het komt op de een of andere manier zo dichtbij en dst maakt me ook angstig af en toe.... Hoe teer is het leven toch en hoe oneerlijk soms....

11. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    En tegelijk maakt het ook dat ik nog bewuster geniet van de bewegingen van mijn meisje in mijn buik...

12. lyah

lyah Bekend lid

30 okt 2014
    513
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, ontzettend confronterend! Leven en dood liggen zo dicht bij elkaar en het lijkt soms echt willekeur welke hand je gedeeld krijgt. Ik vind het ook zo verdrietig omdat ik het gevoel heb jullie zo goed te kennen.
    Het is net als de mensen om je heen, daarvan geloof je dat die vreselijke dingen niet gebeuren. Dat gebeurd alleen maar mensen die verder van je afstaan.
    Totdat dit gebeurd en dan sta je daar sprakeloos.

Ik zou zo graag iets doen om het verdriet van Jennifer minder te maken maar ik weet dat dat niet kan. Dat voelt machteloos

13. Meissies

Heel herkenbaar meiden, tis ook logisch want het is ook gewoon dicht ij we hebben al zo'n traject samen doorlopen de afgelopen maanden... Tis fijn dat we direct ook weer elkaar hebben om hierover te praten!
    Snap je helemaal Emmy alleen ik voel de kleine nog steeds niet heel vaak dus ik heb dagen er tussen dat ik vrij angstig ben, gelukkig luistert de kleine meid dan goed en laat ze juist op die momenten dat ik echt rare dingen denk weer even wat van zich horen. Volgende week check bij de verloskundige ben benieuwd!

14. Eza

Eza Bekend lid

28 okt 2014
    813
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Lieve Jennifer, je bent vanaf 8 uur vanochtend niet meer uit mijn gedachte geweest, heel veel sterkte vandaag, en vooral veel kracht want wat gaat dit moeilijk zijn. Heel veel liefs van mij...
    Klote he meiden? Het blijft oneerlijk 😥

15. Meissies

Heel veel kracht vandaag lieve jennifer, ik denk aan je!

16. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Denk dat ik iets gemist heb... gaat ze vandaag geboren worden Jennifer? Ontzettend veel sterkte.... liefs

17. jennifer24

jennifer24 Bekend lid

8 apr 2011
    889
    5
    18
    Zeewolde
    Dank jullie wel lieve meiden.

Ik.lig idd in het ziekenhuis. De bedoeling is dat onze kleine Fayenne vandaag geboren gaat worden. Heel onwerkelijk. Gelukkig zijn ze allemaal heel.lief hier.

18. Eza

Eza Bekend lid

28 okt 2014
    813
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Fijn lieverd, dat je steun ervaart van de mensen om je heen en dat is nu ook heel belangrijk. Hoe verdrietig en moeilijk ook, geniet ook van je meisje vandaag. Heel veel liefs ook voor je vrouw😘

19. lyah

lyah Bekend lid

30 okt 2014
    513
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lieve Jennifer, ik lees nu pas dat vandaag jullie meisje wordt geboren. Heel veel sterkte met de kleine Fayenne! (Prachtige naam)
    ❤️

20. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Pfff Jennifer, blijf tranen weg moeten slikken als ik je berichten lees... Denk aan jullie. Heel veel sterkte...

Deel Deze Pagina