Lieve meiden Bedankt voor al jullie lieve woorden. Wij hebben zoveel steun hieraan. Na een lange emotionele dag kwam om 19.18 onze lieve kleine Fayenne Angelina ter wereld. Ze weegt 140 gram en is 18 cm. Ze was piep klein en op haar manier perfect. We zagen duidelijk gelijkenis in haar gezichtje met haar grote broer. Ons hart huilt en het verdriet is groot. We hebben haar mee genomen naar huis en gaan haar morgen begraven. Lichamelijk gaat het naar omstandigheden goed met mij. Nogmaals bedankt voor alle lieve woorden en steun! Xxx
Ag meis wat moet dit voor jullie een zware en lange dag zijn geweest. Toch wil ik jullie ook feliciteren met de geboorte van jullie dochter en wat heeft ze een prachtige naam gekregen, jullie zijn en blijven mama's van 2 kindjes. Fijn dat alles goed is met jou en ik hoop dat jullie morgen een heel mooi afscheid hebben. Ik blijf aan jullie denken, veel liefs van mij...
Lieve lieve jennifer ze is bij jullie, jullie mooie dochter! Koester de momenten samen! Ik denk aan jullie heel veel liefs en een dikke knuffel voor joi, je vrouw en je zoontje!
Fayenne Angelina 💕 prachtige naam voor een heel speciaal kind!' Sinds ik las dat jullie meisje vandaag geboren zou worden heb ik een kaarsje boor haar aangestoken en deze zal vannacht ook voor haar blijven branden. Wat fijn dat jullie haar nu bij je hebben en ik hoop dat jullie daar steun uit putten. Heel veel sterkte met afscheid nemen morgen
Wil nog even zeggen dat ik de naam echt prachtig vind... Hoop dat jullie vandaag op een mooie manier afscheid kunnen nemen. Lijkt me heel heftig om haar zelf te begraven, maar ook weer mooi, dat ze zo dichtbij is en blijft. Denk aan jullie...
Afgelopen week was ik op vakantie en heb dus niets gevolgd, dus zit hier nu alsnog verbijsterd naar je berichtjes te kijken Jennifer! Ongelofelijk hoe van het een op het andere moment je wereld in kan storten. Heb er inderdaad gewoon geen woorden voor. Ik wens jullie heel erg veel sterkte met dit verlies. Dat ik weer pregnyl heb gespoten en dinsdag voor een nieuwe poging ga valt hierbij eigenlijk helemaal in het niet. Wat kan het leven toch wreed zijn soms.
Ik begrijp wat je bedoelt Emi maar jouw proces is ook belangrijk hoor! Ik geloof dat we allemaal een beetje lamgeslagen zijn, ik in ieder geval wel! Ik zit de afgelopen dagen steeds met mijn hoofd bij Jennifer en haar gezin. De dingen die er bij mij gebeuren zet ik dan af tegen hun verdriet maar dat is ook niet goed. Hoe hard het ook is maar het leven gaat door. Ik ga morgen weer net zo hard voor je duimen als ik hiervoor deed! En nog een dikke knuffel voor Jennifer, ik hoop dat jullie mooi afscheid hebben kunnen nemen
Lieve meiden Hoe moeilijk ook maar het leven gaat ook echt Door. Wij hebben zaterdag met zn tweeën op een hele fijne manier afscheid kunnen nemen van ons meisje. En natuurlijk hebben we nog enorm veel verdriet maar ook wij moeten Door. Het gaat met kleine stapjes en het draait nu vooral om kleine huishoudelijke klusjes maar we hebben wel een kleine man die gewoon Door gaat en dat ook van ons verwacht. Voel je alsjeblieft niet schuldig als je hier op het forum lekker kletst over idd nieuwe poging of over je eigen kindje. Het is terecht dat jullie gelukkig zijn. Het geluk zal vast ook wel weer een keer bij ons komen aankloppen. Fijn Emi dat je weer mag voor een nieuwe poging. En zwangere meiden geniet met volle teugen van het kleine mensje in je buik. Geef het Veel liefde en koester het. Dikke kus
Wat een krachtig stukje Jennifer! Ik denk dat het ook echt zo is. Hoe hard het ook is allemaal, de andere dingen gaan door en zijn ook belangrijk! Net als de nieuwe inseminatie van Emi, heel veel succes meis, ik ga weer duimen. Genieten doe ik intens van de kleine druif in mijn buik, zo gezellig!
Hey lieve meiden, wat gaan de dagen toch snel, dn wat zal voor sommige de tijd stil zijn. Mooi om te lezen dat iedereen zo betrokken met elkaar is en elkaar ook alles gunnen, in goede en slechte tijden❤️. Fijn dat je weer verder mag Emi ik zal heel erg voor je duimen. Na mijn gesprek met het Amc, was ik vooral erg teleurgesteld en had ook geen behoefte om er veel over te praten, het amc wil gezien mijn leeftijd en 6 mislukte pogingen overgaan op ivf( er zijn geen afwijkingen gevonden, 2 perfecte eierstokken, geen vleesbomen of cyste of andere gekke dingen)??!! ik vind dat echt nog een stap te ver en weet ook niet of ik die stap wil ondergaan. Ook kon ik kiezen voor iui met hormonen maar dat raden ze ernstig af ivm de grote kans op tweelingen, waardoor ik de kant van ivf werd opgeduwd inclusief de folders en je moet aan de pil, terwijl ik een perfecte cyclus heb😞. Ze hadden me in het gesprek voor de HSG beloofd dat ik gewoon 6x ici zou krijgen als er niks uit de HSG kwam, en toen kwamen ze nu ineens met dit verhaal en dat de protocollen de afgelopen weken waren verandert. Ik zei dat ik nog minimaal 2 x ici wou doen en ze zei letterlijk dat ik dan sperma zou verspillen en dat de kans dat ik zwanger zou worden nihi zou zijn😞 ik ga nu wo of do op eigen risico ici poging 7 doen en jullie snappen dat het erg klote is als er al vooraf word gezegd dat het toch niet gaat lukken😞....
Ik hoop zo dat ze het mis hebben🙈dus heb al het geluk van de wereld nodig😜. Geniet van jullie mooie dikke buikjes😄ben zo benieuwd naar de 1e Emmy😄 Fijn dat jullie goed afscheid hebben kunnen nemen Jennifer, jullie blijven in mijn gedachte. Liefs en Emi toy toy toy 😄 Moest effe in 2x typen want mijn telefoon liep vast😂😂😂
Hoe tof zou het zijn als je ze over 2 weken kunt zeggen: "Wat zou ook alweer niet lukken!? Eat this! Mijn positieve zwangerschapstest!" Mijn duimen staan niet stil voor je hoor!!
Meiden, even leuk nieuws. Blijkt vanwege nieuwe gesprekken voor de onderwijs CAO dat hoogstwaarschijnlijk ALLE vakanties gecompenseerd moeten worden tijdens zwangerschapsverlof. Wat in mijn geval zou betekenen dat ik niet 12 oktober weer moet beginnen, maar pas 16 november. Ik heb een big smile van hier tot tokio!
Eza ik ga me helemaal rot duimen voor je!!! Vindt je echt stoer en geef je helemaal gelijk hoor dat je het nog zo wilt proberen. Wat een heerlijk vooruitzicht emmy😉
Whaha Emmy mazzelpik!! Ik zal voor je duimen😄. Dank lieve meiden als dat zo is dan maak ik een foto en print ik hem met jou tekst uit Emmy en stuur hem naar het Amc😂😂😂😂😂
Jeee Eza wat een verhaal weer! Zo'n grote kans op een meerling heb je nu ook weer niet met iui... 10 procent van de zwangerschappen, terwijl de kans om zwanger te worden 9 procent per poging is... Ik snap dat je ivf nog een stap te ver vind en zou gewoon om iui vragen. Aan de andere kant heb je wel 25% kans per poging om van ivf zwanger te raken, en waarschijnlijk ga ik binnenkort ook over... Mag ik vragen hoe oud je bent? Emmy fijn joh die compensatie, dan kun je extra lang van je kleintje genieten. Jennifer wat ben je toch een enorm sterk mens als ik je zo hoor! Ik heb bewondering voor de manier waarop jullie hiermee omgaan, stukje voor stukje. Niet te ver kijken en tegelijk ook gewoon hier weer reageren, respect!! Morgen dus weer iui. Er liggen nu 2 eitjes klaar, dus wie weet.
Ik ben nu 35 Emi, ik vind zelf 10% kans op een meerling nog best groot. 2 kindjes tegelijkertijd in mijn eentje lijkt me ontzettend zwaar( een moeder van mijn crèche heeft via ook via ons traject met iui een tweeling gekregen en die moet echt buffelen in der eentje) mocht het me spontaan overkomen dan ben ik er ook blij mee uiteraard maar ik wil het niet extra opzoeken. Ik hoop dat deze 2 laatste pogingen ici mij geluk brengen en anders zal ik moeten nadenken of ik het ivf traject in wil gaan of niet. Veel succes morgen🙏
Ik weet uit ervaring dat ivf en of icsi ( os het zelfde traject )best zwaar is en pijnelijk de pil moet slikken van hun zodat zei je onder controle hebben en hun j alles kunnen plannen ik zou toch liever nadenk over iui met hormonen als je ivf een brug te ver vind , en het gebeurt erg weinig dat hier tweelingen door onstaan ik kijk om me heen en bij mij in de buurt hebben zoveel mensen iui met hormonen gedaan en allemaal gewoon 1 kindje dus zou er toch nog even over nadenken ik zou uit persoonlijke ervaring zeggen vermijd ivf zolang mogelijk is gewoon echt een marteling vergeleken bij iui met hormonen maar uiteraard jou beslissing !! Ik hoop dat je er wat aan hebt lieve eza ik wens je heel veel succes en hopelijk hoef je er verder niet over na te denken en is het gewoon raak