Eza, Wat een rotstreek van het AMC. Dat ze zomaar hun beleid veranderen dat kan maar voor diegene die al in een traject zitten, zoals jij, moet er de keus zijn! Dat je je dan ook nog gedwongen voelt om voor IVF te kiezen vind ik helemaal stom. Uiteindelijk gaat het om jouw lichaam en is het jouw keus! Mocht je wel voor IVF willen gaan dan moet dat uit jezelf komen. Ik hoop dat je je hierdoor niet laat ontmoedigen. Je was bij de vorige poging verdorie bijna zwanger! Dat moet toch ook voor iets tellen! Ik vind het heel dapper dat je voor jezelf bent opgekomen en ik ga natuurlijk weer voor je duimen. Die opmerking over sperma verspillen slaat helemaal nergens op! Het bewijs is hier toch? Je hebt trouwens maar 6 pogingen gehad en je onderzoeken waren allemaal goed. Ik ga vol goeie moed met jou de volgende poging aan! Jennifer, ook even een compliment van mij hoor! wat ben jij toch ongelofelijk sterk! Ik denk ook dat Jayden voor jullie een echte realiteitscheck is. Hij heeft natuurlijk ook zijn aandacht nodig. Mocht je even willen spuien ofzo kan je bij ons terecht hoor! Je hoeft je niet altijd groot te houden natuurlijk! Emmy, komt dat even mooi uit! fantastisch zeg! Wat dat betreft valt jouw zwangerschap nu perfect. Wat heerlijk, lekker lang van je meisje genieten voordat je haar moet overdragen. Ik ben een beetje jaloers Emi, heel veel succes vandaag! kom op zwemmertjes!
Links boven😄ik vond het pakje uit 1 stuk het leukst maar die zijn niet handig🙈😄bijna verlof Emmy😄👏👏👏👏
Heel lief Emmy!! Ik zou toch middenboven kiezen. Bij mijn kleine meisje ook een pakje uit 1 als eerste. Ging best goed. Wel kiezen voor overslag rompertje... Bij mij zitten ze er weer in. 9.2 miljoen zwemmers, meer dan genoeg. En met een beetje mazzel twee eitjes uit mijn rechter eierstok, dezelfde waar ik twee jaar geleden ook zwanger van raakte. En mijn achtste poging (dat was de vorige keer ook degene die raak was). Dan moet dit hem gewoon worden denk ik maar!!! Ook omdat er anders volgende maand geen plek is en ik dan dus een maand over moet slaan.... We gaan het weer zien. Echt raar hoor Eza, ineens een veranderd beleid, bij mij was 36 toen de leeftijd om voor iui te gaan... En waarom een HSG doen als je aansluitend toch voor ivf zou gaan? Dan heb je die eileiders helemaal niet meer nodig.... Goed dat je hebt doorgezet hoor!!! Je moet in dit proces wel enorm voor jezelf opkomen he. Mijn duimen draaien voor een goede poging straks!!!
Spannend Emi, dit moet hem dan zijn😄. Waarom is er volgende maand geen plek voor je?😦... Ik ben zooooooo klaar met het Amc pfff ik krijg morgen poging 7 en nu vinden ze het NIET nodig om vooraf met echo te kijken of mijn timing juist is😞😥eerst beloven ze het en nu doen ze het niet! Niet nodig staat er. Terwijl dat juist voor mij zo belangrijk was! Vanochtend had ik weer een Omo witte test en 1.5 uur later positief ik wil gewoon zeker weten dat dd timing goed is, dat is toch noet teveel gevraagd bij poging 7??!! Geen stress Eza. Geen stress, nou lekker makkelijk met dit soort dingen😏😡😡ik ga duimen voor je Emi net als voor mezelf....
Ik vind het nu ook wel schandalig worden zeg! Kan je ze niet op hun eerder gemaakte afspraken aanspreken? Ander beleid of niet, afspraken zijn afspraken. Heb je nu voor morgen een afspraak staan? Het is ook niet de moeite waard om je hierdoor te laten opnaaien hoor Eza! Je moet niet gestrest op de bank zitten. Ik ga je vol vertrouwen steunen met de volgende ronde!
Ja het voelt niet bepaald prettig Lyah😞het lijkt wel of ze me steeds moeten hebben. Ik heb morgen om 15 uur mijn inseminatie. Ik kan nu wel 2 kantjes gaan volschrijven maar ben dan bang dat ze me morgen niet goef gaan insemineren van oh daar heb je dat mens weer😥. Ik ga morgen aan de balie vragen wie de e-mails beantwoord, zodat ik ook weet waarom en wie ik kan aanspreken. Gelukkig heb ik de naam van de arts die mij de echo heeft beloofd. Ik moet nu stress vermijden maar dat is vreselijk moeilijk met dit soort dingen. Ik ga direct uit het amc door naar de accupunctuur en dan gaat mevr Yang haar magisch kracht gebruiken😜😜😜😜haha.
Haha, de naam Dr Yang beloofd veel goeds, hij/zij kan je vast helpen! Voor morgen staat dit nu vast dus vol vertrouwen er maar weer tegenaan. Als dat achter de rugnis misschien contact opnemen met de betreffende arts? Anders ga je nu lekker een stukje lopen met je hondje? Als ontspanning? Ik zal morgen om 15:00 aan je denken
Sorry meiden mega druk geweest maar voor nu succes eza!!!!!! En ik reageer dit weekend weer eens wat uitgebreider!
Bedankt meiden, de zwemmers zitten er weer in😜heb ruim 45 min met de arts gesproken en gezegd wat me allemaal dwars zat. Hij is daarna verhaal gaan halen bij de hoofdarts en het blijkt dat de arts in het 1e gesprek mij foutief had geïnformeerd ze gaan na 6 x ici altijd over op iui. Wat betreft de echo daar had de arts van het 2e gesprek overheen gelezen en ze hebben daarom excuus gemaakt. Ik ga het nu los laten en positief 2 weken wachten😄mevrouw Yang van de accupunctuur vond het een goede timing en mijn lichaam was in balans😂😂nou we zullen zien. Liefs van mij
Ow eza wat fijn dat ze de tijd voor je hebben genomen en dat je je verhaal kwijt kon!!!! Slecht hoor wat er allemaal gebeurt is maar..... Probeer het de komende twee weken los te laten en hopelijk daarna voor negen maanden😉 ik ga voor je duimen!!
Wat goed dat je een tijd met de arts hebt kunnen spreken! Het lijkt me dat je met een beter gevoel weg ging dan heen gaat! En als afsluiter dr Yang ook nog met haar fijne opmerking! Nu kan je echt vol goede moed de komende 2 weken aan!
Fijn Eza dat je het hebt kunnen uitspreken. Maar wel raar dat die eerste arts je dus gewoon verkeerd heeft voorgelicht!!! Nu maar weer duimen de komende twee weken. Zou wel grappig zijn als het bij ons allebei gelukt is, dan zitten we twee dagen achter elkaar... De reden dat ik volgende maand moet overslaan is dat alles dan is volgeboekt en dan hebben ze dus geen plaats meer over. Maar ik mag wel bellen als ik ongesteld word of er niet iemand is uitgevallen (zwanger of met vakantie). Maar misschien is het helemaal niet nodig...