Hey Emi, wel raar dat ze volgeboekt zijn, zo'n grote afdeling, zag dat de wachttijd ook weer omhoog was gegaan en is nu weer 9 maanden voor kid. Ik heb wel gemerkt dat hoe harder je schreeuwt hoe meer je voor elkaar krijgt bij het Amc. Maar laten we er vanuit gaan dat het deze ronde raak is. Hier is de dag na inseminatie de temperatuur gestegen, dus ben benieuwd deze x aan de timing kan het niet liggen. Meissies, Jennifer, Emmy en Lyah hoe gaat het met jullie?... Wauw de 1e baby van ons clubje dient zich al bijna aan❤️De tijd vliegt!!
Helaas geldt dat voor heel veel plekken, hoe harder je roept, hoe meer je gedaan krijgt. Zou niet zo moeten werken... Haha jaaa nog maar 2 weken en dan mag ze al geboren worden. Maarrr kan ook nog 7 weken duren. Maar dat ga ik niet vanuit. Heb er zoveel zin in!!
Dat klinkt perfect Eza! Ik ben zo aan het hopen dat het deze keer raak is! En het klopt hoor, wie brutaal is heeft de halve wereld... Ik begin het nu echt zwaar te vinden. Ben snel moe en heb weinig energie. Op nog wat maagzuuraanvallen na mag ik eigenlijk niet klagen hoor. Ik geniet van mijn zwangerschap, het bewegen in mijn buik En de voorbereidingen voor hij geboren gaat worden. ik moet nog 4 en een halve week werken, kijk zo uit naar mijn verlof!
Klinkt goed Eza! Wat goed dat je nog steeds temperatuurt, ik ben daarmee gestopt omdat ik er dan te veel mee bezig was (en te bang voor een daling aan het eind, stom he). Maar over twee weken weten we meer!!! Ze hebben een vast schema voor de iui begeleiding en als er te veel mensen tegelijk komen dan kunnen ze het niet aan. Ik zit dat als het ware met mijn cyclus in een piek met mensen die tegelijk beginnen. Ach, we zien het wel, op zich is een keertje een maand er niet mee bezig zijn ook wel oké, en misschien is het wel helemaal niet nodig... Schiet echt al heel erg op he Emmy!! Een vriendin van mij beviel met 34 weken en dat ging ook prima, maar vanaf 37 is ze ook echt klaar... Fijn dat je er zo naar uitkijkt, ik vond het ook heel bijzonder! Laatste loodjes lyah, gelukkig nu een dagje vrij. Werk je al minder of ben je nog volop aan de gang? Ik kan me goed voorstellen dat je er wel zat van bent nu
Crisis had een heel verhaal getypt, doet mijn internet raar... Kwam er op neer dat ik erg veel zin heb in mijn verlof (nog 4 dagen werken) en dat ik het heerlijk vind dat alles zo dichtbij komt! Emi, voel je al iets? Eza, heb er nog steeds een goed gevoel over hoor! Lyah, gaat hard nu he! Alles al in orde?
Hoi meiden, leuk om te zien dat iedereen op z'n eigen dingetje druk bezig is. Emi en Eza, ik met echt vaak aan jullie denken! Meer dan normaal. Misschien omdat Eza weer aan de slag is maar het kan ook dat er gewoon een goede vibe hangt 😊 Wat heerlijk Emmy, bijna verlof en dan toewerken Naar de geboorte, straks ligt die kleine meid zomaar in je armen! Kan je het je voorstellen??? Meissies, hoe gaat het met jou? Voel je je nog goed? Jij schiet ook al aardig op he? Ik was de afgelopen dagen weer ongelofelijk moe. Vandaag de halve dag wat in huis en bed rondgehangen. Morgen ga ik een dagje met mijn moeder op stap. Ik werk nog 32 uur maar ik ga dat inkorten. Ik merk dat ik anders geen energie meer heb om mijn eigen dingen te doen. Ondertussen is er wel veel beweging in mijn buik. Ik heb zo'n muziekmobieltje die ik op mijn buik leg als ik voel dat het kereltje wakker is. Dan gaat hij ertegenaan liggen en ertegen schoppen enzo. Gisteren ging dat zo hard dat ik er van schrok, mijn hele buik ging op en neer 😄 Jennifer, als je meeleest, jij en jouw gezin zitten regelmatig in mijn gedachte. Ben benieuwd hoe het met jullie gaat en ik wil jullie nogmaals veel liefde en kracht sturen ❤️
Ik heb nog eventjes een vraagje aan jullie: Weren jullie een grote babywinkel in de buurt? Ik moet nog wat kleine dingetjes kopen als een boxkleed, aankleedkussen, voetenzak etc. Ik kan het bij prenatal niet naar mijn smaak vinden en wil graag kijken waar ze meer aanbod hebben.
Eyy dames weer even een berichtje van mij ik zie dat de eerste kid baby bijna geboren zal worden wat een spanning fijn te lezen dat het met iedereen goed gaat @lyah heb jij alles al gewassen en in geruimd ? En miss bij babypark in zaandam schijnen heel veel keuze te hebben , hoe voel jij je lyah ? @ emmy al nerveus voor de bevalling ik moet nog een tijdje en denk er al over na @ meissies hoe gaat het met jou? Nog kwaaltjes die wil delen ? @ emi en eza mijn duimen draaien vollop voor jullie kan niet wachten op jullie uitslag @ jennifer wat zijn jullie dapper ik denk nog vaak aan jullie ! Hier gaat het goed langzaam aan gaat de buik in de weg zitten maar dat is noet erg ik voel de dame goed hier erge nesteldrang (nu al) alles is al gewassen en hangt in de kast zo kwamen we erachter dat maatje 50 en 56 te kort was dus gisteren wat gekocht bij prenatal en dat moet natuurlijk ook zo snel mogelijk weer gewassen worden word er zelf gek van nou meiden heel verhaal fijnr dag toe gewenst
De boxkleden van jolein zijn erg goed lekker dik wij hebben er ook 1 van dat merk echt een aanrader ! Zijn wel prijzig maar wel het geld waard , voetenzak hebben wij nog niet dus dat zou ik je niet kunnen vertellen maar jij hebt weer een andere kinderwagen als wij ook dus dat verschilt dan nogal
Haha in babypark kun je bijna verdwalen! Ben er 1 keer geweest. Ik vind babydump in Almere ook wel prettig. Maar eigenlijk de kleine leuke winkeltjes het leukst. Maar die zijn dan ook weer het duurst... oeiaoei. Nog maar 2 keer een wekker!!!! Ow en ik denk erover mijn zwangerschapsverlof te gaan spreiden. Als ik 5 oktober weer begin met werken (14 weken na bevalling, als ze komt wanneer ik ben uitgerekend) dan kan ik tot aan het nieuwe jaar mijn voltijd salaris behouden... ook wel prettig Of ik ga tot de herfstvakantie door. Ik denk dat ik 19 weken vrij met de kleine misschien wel te lang vind, ik ben namelijk niet een hele goede thuiszitter, alhoewel het met een mini wel anders zal zijn.
Hey Emi, hoe voel je je? Al klachten? Schiet al op bij jou met testen. Hier gaat alles zoals het altijd gaat, kan er niks van zeggen, helaas je hoopt toch iedere x weer op wat verschijnselen zodat je weet of er wel of niet een kans is. ( ja ik weet het de meeste voelen niks ). Hey Lyah bij jou schiet het ook al op! Kan me voorstellen dat het nu zwaar word met werken. Hopelijk kan je nog slagen voor leuke babyspulletjes . Hey Emmy wauw wat een keuzes, 19 weken klinkt wel heel lekker, maar behoud van salaris ook, kan je ook nog later de keuze maken?... Hey Meissies hoe gaat het met jou? Lieve Jennifer je bent nog super veel in mijn gedachte en hoop dat het goed gaat met jullie. En waar zijn de meiden die zich ook voor kid hadden ingeschreven? ... Inmiddels al aan de beurt?....
Hey meiden. Wat heerlijk Emmy bijna verlof en dan ook nog zo ontzettend lang. Lyah nog even volhouden en dan heb je ook verlof. Kan me voorstellen dat 32 uur wat te veel is. Lekker iets minder gaan werken. Emi bijna is het spannende moment weer aan gebroken. Peetje gezellig dat je weer wat mee kletst. Meissies Hoe is het met jouw. Je huis helemaal naar wens in kunnen richten? Eza jij zit ook dagelijks bij mij in mijn gedachten . Ik ben zo hard voor je aan het duimen!!. Lief dat jullie aan ons denken. Het gaat redelijk hier. Veel momenten op de dag dat we allebei ineens vol schieten en even de tranen laten gaan. Het heeft tijd nodig. Vanmiddag worden we gebeld met de uitslagen van het bloed en de kweekte die bij Fayenne zijn afgenomen. Enorm spannend vindt ik het. Beide zijn we nog thuis en dat is fijn. Ik blijf jullie volgen maar zal niet overal op reageren omdat ik dat soms te lastig vindt sorry. We passen vandaag een dagje op Eva die inmiddels drie maanden is en blakende van gezondheid. En ondanks dat ze super lief is heb ik vandaag al heel wat tranen gelaten omdat het ook wel heel pijnlijk is. . Lieve meiden klets lekker verder en geniet van jullie mooie wondertjes in jullie buik. Dikke knuffel
Heb zoveel respect voor hoe je met alles omgaat Jennifer. Echt heel knap. Ik mag indd 3 weken na mijn bevalling beslissen hoe ik mijn verlof op wil nemen. En dat ga ik dan ook pas doen. Als ik snel weer op de been ben dan wil ik eerder weer gaan werken (half oktober) en als ik er toch langer over doe om te herstellen dan wil ik het uitstellen naar half november (maximaal verlof). Ben benieuwd! Begin er gewoon zoveel zin in te krijgen! Lyah, snap dat het werken zwaarder wordt. Ik ben nu na 2 dagen werken al helemaal gevloerd. Nu gaat mijn slapen ook wat minder momenteel. Goed naar je lichaam luisteren en op tijd rust nemen. Emi en Eza, mijn duimen staan niet stil hoor. Emi wanneer is jouw NOD?
Wat heerlijk Emmy, dat je nog over je verlof na kan denken! Ik wou dat ik dat ook kan, nu is het echt een soort koffiedik kijken. Ik heb wel besloten nog een maand vakantie op te nemen aan mijn verlof dus dan zal ik ook half november weer aan de slag moeten. Ik kijk er nu wel al tegenop hem naar de opvang te moeten brengen hoor 😄 Ik ga idd minder werken, eventjes wat eerder naar huis. En dat bevalt me nu best. Fijn om van je te horen Jennifer! Ik begrijp goed dat je soms niet mee wilt lezen dus volg hierin je hart. Als het te moeilijk is dan laat je het even en als je er wel zin in hebt dan vind ik het superfijn om van je te horen. Eza en Emi, altijd zo'n rare periode he? Die wachtbankperiode. Ik visualiseerde me altijd wat er op dat moment in mijn buik gebeurde 😁 Voelde helaas nooit wat. Het is het niet weten wat me altijd een beetje gek maakte. 1e week zit er nu zo'n beetje op he? Ik hoop het zo voor jullie!
Ha meiden, eerste week zit er inderdaad weer op voor mij. Dinsdag is mijn NOD. En om de een of andere reden heb ik zo'n voorgevoel dat het weer niet gelukt is. Geen idee waarom ik dat denk hoor, geen enkel teken tot nu toe, maar zo'n gevoel heb ik gewoon. Verder op dit moment vooral heel erg druk met van alles en nog wat regelen voor mijn nieuwe huis. Volgende maand krijg ik de sleutel!! Heel veel zin om weer in mijn eigen huisje te zitten. Dapper hoor Jennifer, hoe jullie er mee omgaan. Hoe was de uitslag vanmiddag? Ik denk heel vaak aan jullie
Uit de bloed uitslagen en kweken zijn geen bijzonderheden gekomen. Mijn suikers waren goed en er was geen infectie. We zullen het dus helaas nooit weten. Aan de ene kant is het een geruststelling maar ook een grote onzekere factor voor een eventuele volgende zwangerschap
Het is idd jammer dat er geen reden voor was heel triest en raar en kan me goed voorstellen dat je daar dan bij een eventuele volgende erg bamg en onzeker van word je had miss toch liever gehad dat er wat uitgekomen was dan had t een rede des al niet te min blijft heel erg ik zelf snap nog steeds niet hoe zoiets kan maar weet wel dat ik er niet zo goed mee zou om kunnen gaan als jullie jullie zijn zo sterk mijn petje af !!
Oh het schiet al op he Emi, ik heb wo mijn Nod, scheelt niet veel tussen ons, ik heb dit x het gevoel dat het misschien wel is raak kan zijn, nergens op gebaseerd qua klachten maar het mag nu toch wel is lukken 🙈. Ga je van te voren testen?.... Ik denk dat ik ma een restje ga wagen. Hey Jennifer, snap dat het zwaar is om steeds mee te schrijven, je moet gewoon doen wat goed voelt, je zit in ons hart, had je de uitslagen nog binnengekregen? Liefs van mij
Mijn telefoon gaf te laat jou bericht door Jennifer,fijn dat er niks uit is gekomen maar kan ook goed begrijpen dat dat onrust geeft bij een volgende zwangerschap😏sterkte