Jeetje Eza de tijd vliegt wel heel snel. Ik hoop zo dat je voorgevoel klopt! !! Duimen draaien hier super snel zet hem op.
Hoeveel dagen na inseminatie zit je maandag eza? Ik zou echt proberen te wachten... maar je moet natuurlijk helemaal doen wat goed voelt!
Ma zit ik op dag 11 na inseminatie, en ga wel testen van te voren, ook als dat teleurstelling geeft, vorige inseminatie had ik al op dag 10 2 lichte streepjes. Het blijft hoe dan ook een teleurstelling als ik ongesteld word.
Geniet van je verlof Emmy, Wauw wat is dat snel gegaan!!!! ( maar jou vast niet snel genoeg)😄😂😂😄
Geniet van je verlof Emmy! Nu moet alleen het weer nog meewerken! Ik ben vanmorgen bij de vk geweest en alles gaat nog steeds super goed. Stomme is dat ik me een paar dagen van te voren altijd zo'n zorgen begin te maken hoewel daar helemaal geen rede voor is. Mijn jongetje is mooi aan het groeien, ligt al met zijn hoofd de goede richting en was weer lekker actief. Als hij zo blijft doorgroeien is hij bij 40 weken 8 pond 😊. Nu weegt hij ongeveer 1900 gram. Mooi gemiddeld voor een knul. Ik ben weer gerust gesteld! Hoe gaat het met onze wachtbankdames? Al gekke dingen gevoeld?
Wat heerlijk Lyah, en wat fijn dat alles zo goed gaat met jullie! De tijd vliegt ook voor jou, en zo leuk een jongetje Hier had ik er een goed gevoel over, maar sinds vandaag weet ik het niet, ik moet ook zeggen dat als ik even stress heb ( zoals vanochtend op mijn werk, toen er 16 krijsende baby's op de foto moesten haha) dan heb ik meteen het gevoel dat mijn kans verkeken is en dat het niet kan innestelen door de stress. Ik heb ook totaal geen pijnlijke borsten of afscheiding, ik weet het dus niet blehhh nog 4 a5 hele dagen wachten... Ik ben ook nog het meeste bang voor weer die enorme teleurstelling Maar goed we wachten af.... Hoe gaat het bij jou Emi? Jij bent iets nuchterder dan mij geloof ik hihi...
Mooie tattoo Jennifer!! en inderdaad ook op een hele mooie plek. Eza, ik begrijp je helemaal hoor, en misschien zit ik er nu wat nuchterder in, maar dat komt dan natuurlijk ook omdat ik al zo'n klein schatje heb rondlopen. Ik weet dus dat ik zwanger kan raken, en dat je het echt (bijna) niet kunt beïnvloeden... Ook stress is heel voorstelbaar, en dat gaat echt die innesteling niet in de weg zitten, anders zouden er waarschijnlijk veel minder IVF kindjes geboren worden.... Maar al die twijfels en die enorme teleurstelling had ik voordat ik zwanger raakte van mijn dochter ook, dus dat herken ik echt wel. Het gevoel of het überhaupt wel gaat lukken, en soms of je niet al te laat bent. Of dat de angst je om het hart slaat omdat je niet weet hoe lang je dit vol gaat houden... Ik ben in die tijd naar een psycholoog gegaan, ook omdat ik een beetje overwerkt was, maar deze stress helpt dan zeker niet mee zeg maar. Ik heb het daar ook over het mogelijk accepteren dat je geen moeder zou worden gehad en hoe je zo'n proces in zou moeten. En vooral ook dat ik daar toch echt nog lang niet aan toe was... Nou ja en toen werd ik dus zwanger. Nu is het vooral vaak zwaar, omdat je het stiekem toch wel heel graag wilt, en er veel minder mensen op de hoogte zijn van mijn heen en weer rijden iedere keer. Maar tegelijk is het voor mij vooral een soort van, het zou wel helemaal te gek zijn als het nog een keertje mocht lukken, maar mijn leven veranderd er niet enorm door. Dat doet het met je eerste wel. Dus probeer het vooral niet te veel te relativeren hoor, want het is echt wel wat waar je mee bezig bent!!! en houd ook vol! Hier alweer een beetje bloed gespot, dus ik denk dat mijn vermoedens wel uit gaan komen. Alhoewel ik na mijn IUI ook al 5 dagen wat bloed had... Beetje raar lijf dus deze keer. we gaan het zien.
Lief bericht Emi, ik put daar ook kracht uit. De 1e anderhalve week gaat altijd prima maar die laatste paar dagen zijn killing! Nooit gedacht dat ik ooit poging 7 zou doen. Ik durf deze laatste dagen zelfs niet meer te temperaturen, alle hoop gevestigd op die 2 streepjes die wel of niet gaan verschijnen, het doet inderdaad een hoop met je. Je hebt inderdaad al een dochter, maar ik denk dat de wens net zo sterk kan zijn voor een eerste als voor een 2e. Maar ik denk inderdaad ook dat je dan wel wat rustiger bent in het hele proces, al zou je net zo graag 2 streepjes willen zien als mij😄ik hoop het nog steeds voor ons. Kan dat beetje bloed geen innesteling zijn?.... Spannend spannend🙈
Ik ben ook voor jullie aan het duimen dames! Die laatste week is zo zenuwslopend, bah! Maar wat zou het leuk zijn!
Hey allemaal Zo ik ben weer even van de radar geweest zo ontzettend druk op werk geweest en sinds anderhalve week is de vermoeidheid weer terug dus kan na werk geen boeh of bah meer zeggen😉 heb alles bijgelezen maar tis zoveel dat ik niet meer overal op kan reageren! Maar lieve jennifer wat zijn jullie toch sterk en wat heb ik een respect voor jullie en inderdaad een ontzettend mooie tattoo op een mooie plek!! Lieve emi en eza ow wat hoop ik het toch voor jullie mijn duimen draaien als gekken voor jullie!! En ja voor mezelf pfff eat gaat de tijd snel en stiekem ben ij ook al aan het aftellen naar mijn verlof, nog 7 weekjes! Kwaaltjes beginnen wel te komen, spieren Vd bekken zitten vast dus nu lekker Fysio maar werd ook verdacht van suiker en dat was gelukkig helemaal in orde dus dat is wel heel fijn! Verder moet ik gewoon wennen aan dat ik rust moet nemen en niet meer alles kak doen wat ik altijd doe hoe graag ik het wil en stomme is dst ik het ook gewoon allemaal nog kan maarja tis een aanslag op je lichaam dus rust rust rust! Heel fijn weekend allemaal Liefs!
Oja wat ook nog wel vervelend is is dst ik de kleine meid nog steeds niet heel frequent voel, gemiddeld 1x in de twee dagen en dst werkt soms ook wel heel erg stressy pfff! Gelukkig mag ik nu vaker naar de vk en gaan we aangepaste afspraken maken over Hoe vaak ik haar moet gaan voelen....
Ow Emmy je hebt gewoon al verlof wat heerlijk!!! En je krijgt er ook nog eens zalig weer bij wat fijn geniet er maar lekker van!!!
Lijkt me indd stressy om je kindje niet elke dag te voelen. Maar als je dit goed met de verloskundige bespreekt komt er vast meer rust... Ja verlof!! Heb net alweer even liggen slapen. Doe even geen fluit.