kid in het amc wie begint er binnenkort nog meer

Discussie in 'MMM clubs' gestart door peetje007, 31 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eza

Eza Bekend lid

28 okt 2014
    813
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Hey Emi, hoe gaat het nu? Is het bloeden nog gestopt? En ga je eerder testen? Je Nod is di toch? Of morgen?...
    Hier geef ik het erg weinig kans, ik heb dezelfde klachten die ik heb als ik ongesteld moet worden en een witter dan witte kruitvat, en die had nu wel een tuurstreepje moeten geven zo,n 2 dagen voor Nod.
    Ben nieuwsgierig hoe het bij jou is...😄

2. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Lieve eza, wat spannend allemaal weer... je zit nu op 10 dagen na inseminatie? Ik blijf nog even duimen. Xx

3. lyah

lyah Bekend lid

30 okt 2014
    513
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik blijf ook nog hopen hoor Eza, je bent nog wel erg vroeg met testen. Woensdag was je nod toch?

Hoe gaat het Emi? Heeft het blied doorgezet of zit jij ook nog in spanning?

4. Eza

Eza Bekend lid

28 okt 2014
    813
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Ik vond mezelf niet te vroeg met testen, met kruitvat laat ie al heel vroeg iets zien, maar mijn vermoede klopte hoor😉vandaag weer Omo wit en temperatuur gezakt. Hoop nu maar voor jou Emi.

5. jennifer24

jennifer24 Bekend lid

8 apr 2011
    889
    5
    18
    Zeewolde
    Het gatver Eza dat is niet wat je wilde zien. Maar geen bloed geeft nog een klein beetje moed.

Als het nu niet lukt ga je dan nog een keer voor iui??

Emi Hoe is het bij jouw?

6. jennifer24

jennifer24 Bekend lid

8 apr 2011
    889
    5
    18
    Zeewolde
    Even een andere vraag. Welke ovulatie testen hebben jullie gebruikt.
    We zijn er nog niet aan toe naar ik wil gewoon alles in huis hebben voor het geval dat we er wel weer aan toe zijn.
    Tot nu toe had ik altijd de smileys van clearbleu. Maar ik wil dit keer een duidelijke dipstick waar je duidelijk de streepjes kan zien.

7. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik had de dipsticks van zwanger en kids.
    Waren voor mij erg duidelijk. Denk wel dat het per persoon verschillend is.

Hier dikke vette diarree... sorry voor het detail. Weet niet zo goed wat ik ervan moet vinden. Heb natuurlijk ziekte van crohn dus heb meteen allemaal ramp scenario's in mijn hoofd. Maar misschien is t gewoon n virusje of hoort t bij mn laatste weken zwangerschap... iemand die advies heeft?

8. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    En eza... wat zit ik met je mee te balen zeg. Heel frustrerend...

9. Eza

Eza Bekend lid

28 okt 2014
    813
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Ik vond zwanger en kids ook goed, mijn ervaring is wel dat ze iets later positief geven dan clearblue maar dat is misschien ook beter zit je dichter op je eisprong, ik hoop dat als jullie er aan toe zijn dat het snel lukt Jennifer.
    Vervelend Emmy van de diarree, goed on de gaten houden en anders even bellen met de verloskundige maar dat doe je vast wel😉
    Ik weet nog niet of ik nog een poging ici ga doen en ook niet of ik ga voor iui of ivf😒

10. peetje007

peetje007 Niet meer actief

Goeie morgen , emmy dat heb ik af en toe ook hoor gowd blijven eten en drinken maar als t langer duurt als 2 dagen zou ik toch even de verloskundige bellen .... hoer vannochtend weer bij de vk geweest alles weer prima op naar 17 juni dan mogen we de kleine meid weer zien

11. lyah

lyah Bekend lid

30 okt 2014
    513
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh wat balen Eza! Ik hoopte het zo voor je en jij was ook zo positief ingesteld een week geleden. Bah bah bah

Emmy, als je je zorgen maakt zou ik gewoon even opbellen naar je vk of de arts die over je crohn gaat.
    Ik merk zelf wel dat mijn zwangerschap invloed heeft op mijn pds. Mijn darmen zijn rustiger en ik heb minder last van opstoppingen. Wie weet heeft het daar toch mee te maken.

Jennifer, ik heb die van sensitest gebruikt. Deze werkte goed bij mij maar dat hoeft idd niet voor iedereen. Denk maar aan de ervaring van Eza met sensitest.

12. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Te vroeg gejuicht... geen 23 weken verlof... maar 19 zoals eerst gepland... Haha ach jammer de bammer. Maar ga t wel even uitzoeken.

13. peetje007

Hoe gaat het met die buiken dames ? Word weer tijd voor een buik foto ben erg benieuwd , 19 weken is evengoed erg veel emmy wauw ik wilde daf ik ze had haha ohh jij hoeft nog maar heel even ik zal als eerst wel een foto plaatsen ik hoop dat jullie volgen ben zo nieuwsgierig

14. peetje007

Feeling big

Bijgevoegde bestanden:

15. Meissies

Meissies Niet meer actief

Wauw mooi buikje hoor peetje!! Ik zal ook eens kijken morgen!
    Eza zucht had het graag anders gezien meis maar dat weet je😘

16. peetje007

Ben erg benieuwd meissies !!

17. emi12

emi12 Actief lid

11 apr 2012
    200
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ha lieve meiden, dank jullie wel voor je berichtjes enzo , maarhelaas ben ik zaterdagavond enorm ongesteld geworden. 3 dagen te vroeg, maar het is niet anders. Was dit weekend gelukkig druk met leuke dingen dus voldoende afleiding. Nu een maandje overslaan

He wat balen Eza, dat ook je temp naar beneden is. Succes met je keuze wat nu te doen...

Mooie buik peetje!! Geniet er van!

18. Meissies

Meissies Niet meer actief

Hey eni wat balen zeg!!! Fijn dat je wat afleiding hebt denk aan je!!!

19. peetje007

Dames , ik heb hier af en toe een menstruatie gevoel wat weer na 1 minuutje weg rrekt niet de hele tijd maar bijv als ik een volle blaas heb of de kleine heel hard beweegt herkent 1 van jullie dit ? Wat is t ? Moet ik me zorgen maken het gebeurt ook zn 6 a7 x per dag mijn onderbuik word dan ook helemaal hard oemand enig idee?

20. Eza

Eza Bekend lid

28 okt 2014
    813
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Nee Emi wat jammer😞hoeveelste poging was dit voor jou en allemaal iui?... Klote had het ons zo gegund, vanochtend 36.6 dus ik verwacht zo de rode duivels. 😝😝

Deel Deze Pagina