kid in het amc wie begint er binnenkort nog meer

Discussie in 'MMM clubs' gestart door peetje007, 31 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lyah

lyah Bekend lid

30 okt 2014
    513
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bah Eza, ik hoop toch dat je nog wat van deze dag kan maken. Misschien heb je wel een super goeie invaller naast je staan!

Ik vind het ook stoer dat je meteen voor ivf zou gaan! Heb je wel mensen in je omgeving waarmee je hier over kan praten? Of anders zou je dat met de councelor van het AMC kunnen doen. Je zit in een heel zwaar traject en voor een moeilijke beslissing. Dat hoef je niet alleen te doen!

Blijf ook vertrouwen hebben hoor, ik heb het wel voor jou! (stuur in mijn hoofd even positieve gedachten jouw richting op 😊)

2. peetje007

peetje007 Niet meer actief

Dames er is een oude dame die geboortekaartjes spaart ze heet corrie Spaans en lomt uit wormer ze is te vinden op fb zouden jullie ook de moeite kunnen nemen om haar adres toe te voegen op jullie adressen lijst ze doet er verder niets mee ze heeft echt heel veel albums waar ze ze gewoon in plakt en je krijgt er gebreiden slofjes voor terug ik heb deze dame al toegevoegd op mn lijst is een kleine moeite om deze oude dame gelukkig te maken

3. Eza

Eza Bekend lid

28 okt 2014
    813
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Voor iemand die het forum zou verlaten, ben je behoorlijk actief Peetje😜

4. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Sorry maar zie het opsturen van mijn geboorte kaartje naar een vreemde niet zo zitten.

Iedereen ook zo genoten van t mooie weer? Verlof hebben is zoooo lekker! Weer wezen lunchen. En mini die lekker veel beweegt en groeit. Heerlijk!

5. lyah

lyah Bekend lid

30 okt 2014
    513
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn Emmy! Ik heb ook zo heerlijk genoten vandaag! Eindelijk mooi weer en ik geniet voor 2 😊
    Morgen weer verder genieten!

Ik zie het ook niet zo zitten om mijn geboortekaartje naar een vreemde te sturen dus ik laat het ook even aan me voorbij gaan

Fijn weekend lieve meiden!

6. emi12

emi12 Actief lid

11 apr 2012
    200
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dapper hoor Eza! Maar wie weet is het helemaal niet nodig... Ik zou wel zo snel mogelijk een gesprek aanvragen, misschien al bij de inseminatie, omdat het anders wel weer eens lang zou kunnen duren. Gewoon ff bellen en vragen wat er mogelijk is.

En wie weet ben jij me straks nog voor met de ivf.

7. Eza

Eza Bekend lid

28 okt 2014
    813
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Heb ook heerlijk genoten 😄lekker met ' mijn' kindjes op het dakterras gezeten en ze hebben heerlijk in hun schelp met water gespeeld😄en wat slapen ze altijd goed met dit weer😄👏had ik 2 uur pauze👏👏heerlijk

8. peetje007

Ja schrijf af en toe wel mee nu maar als je er iets op tegen hebt eza dan blijf ik wel weg hoor ! Is goed hoor dames snap dat jullie dat niet willen !

9. Eza

Eza Bekend lid

28 okt 2014
    813
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    haha Peetje niet meteen op je teentjes getrapt zijn, dat was ik ook niet toen jij in April schreef dat je afscheid nam omdat nu de meeste toch wel zwanger waren😉

10. peetje007

Ja klopt maar ik mis jullie toch te erg ;)

11. lyah

lyah Bekend lid

30 okt 2014
    513
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh meiden, ik heb gister zo iets leuks mee gemaakt! Ik ben ontzettend verrast met een babyshower! Ik had helemaal niets in de gaten terwijl mijn zus en 2 beste vriendinnen al vanaf januari aan het plannen waren.
    Ik heb een heerlijke dag gehad en ben heel erg verwend.
    Moest ik even met jullie delen hoor!

Hoe gaat het met jullie? Hebben jullie ook een fijn weekend?

12. Eza

Eza Bekend lid

28 okt 2014
    813
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Wat leuk Lyah😄en wat heerlijk, leuke spulletjes voor de kleine😄👏
    En net dit weer kan mijn weekend niet meer stuk😄

13. Meissies

Meissies Niet meer actief

Ah super leuk meis en je had er heerlijk weer voor!!!! Hier alles goed!! Baarmoeder loopt voor op groei dus mag naar ziekenhuis voor de suiker test en krijg groei echo over twee weken, gaan we de kleine in elk geval weer zien😉 verder lekker aant genieten van het weer en aan het aftellen tot verlof, nog zes weekjes jeuj

14. peetje007

Wat leuk lyah geweldig ! Hier gaat het wel oke wat last van mijn buik de afgelopen dagen een soort beurs gevoel en het gevoel alsof ze er uit gaat vallen het zal er wel allemaal bij horen vandaag lekker ff door de stad gelopen was overigens heerlijk weer ! En meissies zn echo heeft idd ook zn voordelen die suikertest is alleen heel erg smerig heb hem ook gehad je krijgt het op je nuchtere maag en ik werd er best misselijk van terwijl ik toch best wat kan hebben en na 2 uur weer bloedprikken en je mag niet lopen of iets 2 uur lang stil zitten maar ja het is voor een goed doel wij hebben 17 juni ook weer een echo met 32 weken ben erg benieuwd naar de kleine ze voelt behoorlijk groot aan , hoe groot was je buik dan in cm ?? Jou buik lijkt op de foto helemaal niey extreem groot hoor

15. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ben zelf niet zo'n baby shower fan, maar als je ervan genoten hebt is dat perfect!
    Hier is het aftellen echt begonnen! Ze mag nu elk moment komen. Hoop dat ze niet te lang op zich laat wachten :).
    Meissies doen ze die test omdat je kans hebt op zwangerschaps suiker?
    Beurs gevoel zou ik niet teveel negeren peetje. Rustig aan doen.

16. peetje007

Nou emmy ik doe al mega rustig aan maar kan niet de hele dag niets doen dan word t zn bende haha .... maar de kleine is ook mega actief heb af en toe het gevoel of ze dwars door mijn buik heen komt dus daar zal t wel door komen ook of ze is langzaam aan aan het indalen , mijn buik lijkt ondertussen wel een landkaart heb vette striae :( hoopte dat t me bespaart zou blijven maar helaas ook plopt mijn navel er bijna uit , ohh emmy nu is het voor jou echt wachten heb je alles al klaar zoals bed op klossen en kleertjes gewassen bedje opgemaakt enz.? Ben zo benieuwd emmy wanneer de datum zal zijn

17. lyah

lyah Bekend lid

30 okt 2014
    513
    0
    0
    NULL
    NULL
    Peetje, ik heb een paar weken geleden een buikband gekocht omdat ik ook een beurs gevoel kreeg als ik te lang op mijn voeten was. Ik merk dat mijn spieren dan erg trekken en het heeft weerslag op mijn rug. Zo'n ding is fantastisch! Ik bedoel dan echt zo'n ding die onder je kleren hoort als een extra stukje ondergoed. €10,00 bij prenatal. Het ziet er niet uit maar ondersteund heerlijk.

Emmy, ik vind het nu wel spannend voor je worden zeg! Ben je er klaar voor? En dan bedoel ik ook zowel praktisch als mentaal? Ik ben zo benieuwd naar jouw meisje en naar jouw eerste ontmoeting met haar. Je gaat ons allemaal toch voor he? Je bent een soort voorbeeld 😜

Meissies, goed dat ze jou zo in de gaten houden. Ik hoop natuurlijk heel hard dat je een goede uitslag gaat krijgen! En ik ben ook een beetje jaloers dat je nog een echo krijgt! Ik ga hem pas weer zien als hij geboren is

Een babyshower is ook niet echt mijn ding maar ze hebben het mijn ding gemaakt! We hebben gepicknickt op een weitje naast een boerderij. Het paard dat daar woonde liep daar ook gewoon doorheen. We waren ook met een klein groepje, alleen de vrouwen die belangrijk voor mij zijn waaronder ook mijn kleine nichtje. En wat het helemaal nog afmaakte waren de jonge poesjes die een paar weken geleden waren geboren 💕
    Dus geen opzitten en verplicht spelletjes spelen maar gewoon een hele fijne picknick in een soort Pipi Langkous locatie. Sorry hoor dat ik erover doorga, maar ik vond het zo fantastisch.

18. peetje007

Klinkt ook echt erg leuk lyah ! Ze hebben er ook de goeie dag vooruitgekozen het klinkt heerlijk ontspannen en ongedwongen idd ik ga is kijken voor zn buikband miss helpt het mijn buik word ook wel mega groot en zwaar en idd mijn rug vind het niet erg fijn als ik een tijdje sta of loop

19. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Jaa aftellen is echt begonnen. Bed nog niet op klossen maar voor mn gevoel is dat t minst belangrijk. Kleertjes gewassen, bedje opgemaakt. Mentaal voorbereid. Ziekenhuis tas ingepakt. Mama en vriendin stand-by.
    Vandaag nog even veeeeel noppies kleertjes gekocht via buurvrouw van n vriendin. Was normaal 200,- nu samen voor 55,-. Jasjes, shirtjes, te zoet allemaal (zie foto).

Fijn dat je zo genoten hebt lyah! En peetje klinkt wel als n goede tip van lyah. Balen van de striae... Hier nog niets gelukkig (klop klop), maar haal pas opgelucht adem als de kleine er is haha. Navel plopt n beetje maar dat vind ik juist erg schattig. Hoort wel bij n zwangere buik vind ik.

Net lekker staan tutten in het kamertje. Nog even en ze ligt daar... wauw....

20. peetje007

Noppies is leuk heb ook 2 jurkjes van noppie en 1 pakje van babyface zo leuk , ik mag helaas geen kleding meer kopen van manlief hij vind dat ze nu wel genosg heeft ( ik vind van niet ) ze heeft nooit genoeg kleding ik wil keuze hebben maar dat komt straks wel als ze er is , super leuke kleding btw goeie smaak !!

Deel Deze Pagina