kid in het amc wie begint er binnenkort nog meer

Discussie in 'MMM clubs' gestart door peetje007, 31 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meissies

Meissies Niet meer actief

Haha heerlijk al die kleding!!! Ik ben nog niet rond hoor maar heb gewoonweg de tijd er niet voor... Alle weekenden tot verlof zitten zo ongeveer al vol dus moet daar masr eens tijd voor gaan inplannen!

Ja die suikertest moet ik doen omdat de baarmoeder vijf weken voor op groei loopt, en dus al erg hoog zit. Ze moeten eerst uitsluiten dat het diabetes is. Nu heb ik al perfecte testjes bij de vk gehad dus ben er eigenlijk niet zo ban voor maarja we zullen het gaan zien en als het zo is dan kunnen we het maar beter weten! Zal wat zijn hoor peetje dat dat drankje inderdaad voor de enige misselijkheid in mijn zwangerschap zorgt haha
    Verder nu ook bij de Fysio voor spieren van bekken wordt aan alle kanten aangegeven iets rustiger aan te doen dus naja ik probeer het dan maar zoveel mogelijk!
    Ja lyah die echo voelt als kadootje stom he terwijl het gewoon medisch is maar vind het zo fijn haar weer even te zien gewoon even zien dat alles goed gaat! Helemaal omdat ik haar dus ook niet mega veel voel dus das wel heel fijn dan!

Nou ik duik bedje in de werkweek gaat helaas werr beginnen😉

2. lyah

lyah Bekend lid

30 okt 2014
    513
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh Emmy, wat heerlijk om al die kleertjes te zien! Wat een schattige setjes heeft noppies toch voor meisjes 💕
    Ook gek dat je nu nog staat te fantaseren en straks is ze er gewoon!
    Hopen dat ze niet te lang op zich laat wachten.

Wel goed op jezelf letten meissies! Als je lichaam zo duidelijk aangeeft dat je het rustig aan moet doen moet je er zeker naar luisteren. Weltrusten

3. peetje007

peetje007 Niet meer actief

Goeie morgen dames , hoe gaat het slapen bij jullie ? En hoe gaat het met jullie huishouden ? Vroeg t me gewoon af hoe andere dat doen ik doe alles nog zn beetje maar t gaat wat langzamer haha

4. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ja te zoet toch die kleertjes. Ik heb echt al veeeeel te veeeel en waarschijnlijk kan ze het niet eens allemaal aan, nouja jammer dan. Uitgegeven is uitgegeven ;). En vooral omdat de prijs nu heel erg prettig was kon ik het niet laten.

Mijn huishouden haha, ach ik doe wat nodig is en donderdag komt een schoonmaakster mijn huis een grote beurt geven. Kan niet meer goed bukken dus fijn dat iemand het even komt doen.
    Maar stofzuigen en alle gewone klusjes gaan nog prima, gewoon iets langzamer indd.

Hier net weer een wasje babykleertjes gedaan. Heerlijk!

Emi en Eza voor jullie gaat het nu langzaam weer naar een nieuwe poging toe he? Gaan jullie beide nu wel nog een keer voor IUI en ICI of gaan jullie eerst op gesprek? Ik hoop zo dat het snel lukt bij jullie... Liefs

5. peetje007

Ik vind zelf dat wij nog niet zoveel kleertjes hebben maar ach we zien het wel en het is toch heerlijk dat tutten op die kamer ik moet er elke dag ook even naar toe ben ik aan het dromen ohh straks ligt ze hier hebbben jullie dat ook ? En dat ze niet alle kleertjes zou kunnen dragen is dan jammer maar je hebt wel keuze wat ze aan krijgt

6. peetje007

Hier 2 foto, s van 1 lade en de kast ik hoop dat ik het een beetje handig ingedeeld heb en al is dat niet zo kom ik er snel genoeg achter

Bijgevoegde bestanden:

7. peetje007

Dit is de bovenste lade alles is btw gestreken door schoonmoeders en gewassen dus ik had het makkelijk

Bijgevoegde bestanden:

8. lyah

lyah Bekend lid

30 okt 2014
    513
    0
    0
    NULL
    NULL
    Emi en Eza, hoe gaat het met jullie? Jullie inseminatie zit er weer aan te komen toch?

Mooi he? die kleertjes gewassen en gestreken, Peetje? Ik ben ook regelmatig op de babykamer te vinden. Heerlijk

9. peetje007

Ja idd heerlijk dat tutten heb vamdaag weer een jurkje van noppies binnen gekregen ook die hangt al weer gewassen aan de lijn heerlijk om te doen de bewegingen van dr kleine zijn wat veranderd sinds deze week het is niet meer echt het trappen wat ze nu doet maar meer heen en weer schuiven en een poging tot trappen het word natuurlijk wat krapper voor dr dus ja hoe voelt iedereen zich ? Eza ben je er al over uit wat je nu echt besloten hebt te gaan doen ? En emi welke cyclus dag zit je nu is het alweet bijna tijd , meissies jij moet wel goed op jezelf passen hoor ! Emmy merk je al iets of denk je dat je overtijd zal gaan ?

10. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hier alles lekker. Buik begint gigantisch te voelen en kan echt minder. Ze is gewoon groot haha. Ze beweegt gelukkig heerlijk dus dat is altijd een fijne bevestiging.
    Morgen weer naar de VK. Hopen dat mn bloeddruk nog oké is.
    Ik hoop dat ze met een week of 38/39 komt, maarja of dat ook zo gaat zijn... het is afwachten! Zo spannend!

11. peetje007

Succes morgen emmy laat je het ons wel weten hoe het er voor staat , is al wel volledig ingedaald ? Heb je daar nog last van gehad ? Ze zeggen ook dat zodra je verlof hebt dat je baby en jij ook harder groeit door de rust

12. peetje007

En emmy hoe was het ?

13. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Heb om 10.30 de afspraak :)

14. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Zo echo gehad. Ze wordt nu geschat op 2800 gram. Ze ligt lekker met haar hoofd naar beneden en verder zag alles er goed uit. Buikomvang was iets meer dan gemiddeld, maar is allemaal binnen de marges.
    Dus nu afwachten... haha

15. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.273
    2.975
    113
    Omdat jullie het maximale aantal van 5.000 berichten hebben bereikt doen we dit topic dicht. Maken jullie een nieuw deel aan?

Met vriendelijke groet,
    Beheer Zwangerschapspagina.nl

Deel Deze Pagina