kid in het amc wie begint er binnenkort nog meer

Discussion in 'MMM clubs' started by peetje007, Jul 31, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

Aug 20, 2014
    2,285
    598
    113
    Female
    NULL
    NULL
    Klopt, maar die brief had ik een tijd terug al ontvangen. Maar diegene die al gestart waren voor dit bekend was (Ik ben in april geloof ik bij de eerste bijeenkomst geweest) daarvoor geldt de oude regeling. Tenzij je een 2e serie ingaat van 6 behandelingen. Weet niet of jij daar ook onder valt?
    Voor mij was t wel gunstig. Als ik binnen 3x zwanger zou zijn zou het 300,- zijn en als binnen 6x gewoon de 411,-

2. jennifer24

jennifer24 Bekend lid

Apr 8, 2011
    889
    5
    18
    Zeewolde
    Bij onze eertse was het nog 411 euro en nu bij het intake gesprek keurig te horen gekregen dat het 100 euro per keer is. Op zich is het nog voordelig hoor. Wij hebben in het aller begin eerst in leiderdorp gelopen en daar was het toen 1000 ruto voor6 behandelingen

3. peetje007

peetje007 Niet meer actief

Ik betaal voor iui idd 200,- per x maar je moet wel wat over hebben voor een kindje als het verschil nog maar zo minimaal blijft he het moet nietzo worden van ohh nee die 200 vind ik te duur hoor dan wil je niet graag genoeg .... je kan al makkelijk testen hoor emmy !! En kruidvat is goed hoor heb er ook nog een paar hihi

4. Debbi86

Debbi86 Bekend lid

Jan 14, 2013
    511
    0
    16
    NULL
    NULL
    OHh okee nou ja het maakt mij eigenlijk niet uit !
    Maar was er nieuwsgierig naar hoe het in ze werk ging!

En het er voor hebben dat heeft iedereen toch !
    Heb er 12x Kid gehad en nu ronde 5 iui dus er over hebben dat heb ik zeker wel !

5. peetje007

Dat geloof ik zeker ! Ik hoop op een dikke streep op je test en op een dikke buik :)

6. jennifer24

jennifer24 Bekend lid

Apr 8, 2011
    889
    5
    18
    Zeewolde
    En??? ga Je testen vandaag emmy??

Peetje Ik ga flink duimen voor je hoor, succes straks.

7. peetje007

Gewoon testen emmy haha zeggen wij test zieke mensen ;) ik heb vandaag nog steeds een dipje 36, 5 dus nog geen sprong voel duidelijk steekjes aan de linkerkant van mn buik de test is even donker als die van gisteren dus ik denk dat ik dat toch als positief moet gaan zien bij mij haha ben erg zenuwachtig pfff zo eerst nog even 3 uurtjes werken

8. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

Aug 20, 2014
    2,285
    598
    113
    Female
    NULL
    NULL
    Hey meiden, ik ga vandaag niet testen. Temp is niet iets gezakt dus vrees voor t ergste een deze dagen. Ik hoop dat mn temp morgen gewoon weer iets hoger is.
    Temp is nog niet op niveau van voor eisprong maar wel 36.7 ipv 36.8 of hoger...
    Ik blijf stiekem nog hopen, maar beetje tegen beter weten in...
    Succes vandaag meiden! Ik duim!

9. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

Aug 20, 2014
    2,285
    598
    113
    Female
    NULL
    NULL
    Hmmm nu gaan mn borsten ineens gevoelig worden. Normaal heb ik dit vanaf eisprong tot menstruatie. Als temp daalt neemt gevoeligheid borsten af. Dit worden spannende dagen. Super fijn ;)

10. jennifer24

jennifer24 Bekend lid

Apr 8, 2011
    889
    5
    18
    Zeewolde
    Ooo jij maakt het wel heel spannend zo emmy.

11. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

Aug 20, 2014
    2,285
    598
    113
    Female
    NULL
    NULL
    Ben eigenlijk gewoon als sjaggie. Maar mag ook weer niet van mezelf. Alleen vorige keren toen mn temp omlaag ging was t ongi. En nu ben ik bang van ook. Maarrr die borsten is dan wel weer gekkig. Ook slecht geslapen van spanning dus haha ik ga straks denk ik even testen.

12. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

Aug 20, 2014
    2,285
    598
    113
    Female
    NULL
    NULL
    En mocht het ongi zijn wat eraan komt ga ik overleggen met amc wat dan nog beter qua timing zou zijn. Maarrr voorlopig geeft geen bloed moed ;). Zou ook te vroeg zijn hoor haha

13. peetje007

Nou idd we wachten in spanning af succes Jennifer

14. peetje007

Ik zou ook gewoon testen da hoef je niet meer onzeker te zijn ik heb last van vruchtbaar slijm schaam me diep dat ik straks zo daar lig maar het is niet anders en Jennifer hoe is het gegaan?

15. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

Aug 20, 2014
    2,285
    598
    113
    Female
    NULL
    NULL
    Vruchtbaar slijm is juist goed!!! Vinden ze niet erg hoor! Succes!

16. jennifer24

jennifer24 Bekend lid

Apr 8, 2011
    889
    5
    18
    Zeewolde
    Vruchtbaar slijm is juist heel goed, vaak zeggen ze dan dat het er allemaal heel goed uitziet.

emmy kom op met die test hahah.

Bij mij alles schoon, wel jammer dat het niet in het dossier was opgeschrwven van de miskraam. Nu stonden twee hele blije echoscopisten uit leggen wat we zouden zien bij zwangerschap. Toen ik uitlegde dat ik een miskraam heb gehad vonden ze het heel vervelend. Maar jah alles is schoon en ziet er goed uit. Joepie nou kom maar op met die menstruatie ik ben er klaar voor.

peetje heb gevraagd of ze je de allerbeste zwemmers wilde geven hihu. Zet hem op straks

17. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

Aug 20, 2014
    2,285
    598
    113
    Female
    NULL
    NULL
    Wat fijn jennifer! Laat de menstruatie maar komen.
    En dat testen... Ik ben nu nog aan het werk en zal even stoppen met drinken haha zodat ik straks kan testen.
    Zelf heb ik nooit echt duidelijk vruchtbaar slijm (doorzichtig en draden van trekken toch?). Maar merk ik aan mijn borsten dat ovu eraan komt. En gaat mn temp dag erna omhoog.
    Succes peetje!

18. peetje007

Dank je Jennifer !! Dan zie ik zo die goeie zwemmers tegemoed hihi en die test !!

19. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

Aug 20, 2014
    2,285
    598
    113
    Female
    NULL
    NULL
    Pfff net alleen wat witte afscheiding. Haat die onzekerheid. .. Zo fijn dat ik hier ff kan miepen

20. peetje007

Toch maar snel testen

Share This Page