kid in het amc wie begint er binnenkort nog meer

Discussie in 'MMM clubs' gestart door peetje007, 31 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. peetje007

peetje007 Niet meer actief

Wanneer ga je testen Jennifer? En energy voor jou ook al positief ?

2. jennifer24

jennifer24 Bekend lid

8 apr 2011
    889
    5
    18
    Zeewolde
    Ik ga vrijdag testen.

energy is er al een oplopend streepje te zien??
    Ja dat zal fantastisch zijn he 3 positieve zwangerschapstesten.
    Wanneer begin jij met testen peetje?

3. peetje007

Ik ga morgen beginnen met ovulatie testen en in de loop van volgende week inseminatie ik ga denk dpo 9 dan testen maar misschien durf ik dan wel niet hihi en en energy al beter nieuws vandaag?

4. peetje007

Dames help ik heb iets raars ik zit nu op dag 9 heb nu net een ovulatie test gedaan omdat ik het gevoel had dat er al weer wat goed aan het groeien is en nu al een hele lichte streep op de test is dat normaal ? Loopt hij dan langzaam op of hoe gaat dat ? Ik heb echt geen idee hoe dat werkt of ben ik abnormaal?

5. energy

energy Actief lid

11 okt 2012
    108
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja zou geweldig zijn he ik mag morgen heen om half 12 had Vannochtend een lichte streep en ze zeggen dat je dan al kan komen en heb een app en die geeft aan dat ik zondag me ei sprong heb 👍

6. peetje007

Oehh spannend maar je ei is niet elke maand op de zelfde dag kan variëren van 1 a 2 dagen maar ik heb idd gelezen dat ze niet bij iedereen heel donker worden dus dat zou idd kunnen bij mij zal het denk ik donderdag of vrijdag worden deze week ik zie nu al een hele lichte streep op dag 9 maar ja dat zegt niet zoveel heb wel het idee dat het weer goed aan het groeien is ik hoop natuurlijk snel want iedereen wil snel zwanger worden natuurlijk:D maar soms moet je toch echt geduld hebben , maar gaat jou man mee naar de inseminatie? Of blijft hij thuis?

7. jennifer24

jennifer24 Bekend lid

8 apr 2011
    889
    5
    18
    Zeewolde
    Als het goed is loopt de kleur van de streep langzaam op het is echt een geduld questiehaha. Succes met testen.

Energy spannend hoor, succes morgen

8. peetje007

Haha ja klopt jennifer het kan me niet snel genoeg gaan nu raar he normaal denk je er helemaal niet bij na wanneer je je ei hebt maar heel erg hoe gaat het nu met jou ?

9. jennifer24

jennifer24 Bekend lid

8 apr 2011
    889
    5
    18
    Zeewolde
    Ik begrijp het heel goed hoor zo voelt het voor mij ook altijd. Als je er eenmaal mee bezig bent wil je gewoon dat de tijd snel gaat en dat er iets positiefs uitkomt.

Ik haat echt doe twee wacht weken heb dan ook het geduld van een keuze en ben dus al stiekem aan het testen. Kan natuurlijk niet want het is vandaag pas 6 dagen dpo. Maar jah voel wel veel in mijn lijf en ben vooral heel erg moe maar dat kan ook weer liggen aan het feit dat ik over een week vakantie heb haha. Dus geduldig afwachten en stiekem door testen :D

10. peetje007

Oh haha is er al een lichte streep te zien? Wel laat vakantie wat voor werk doe je ? Is het lichamelijk zwaar werk? En hoeveel dagen per week?

11. jennifer24

jennifer24 Bekend lid

8 apr 2011
    889
    5
    18
    Zeewolde
    Ik werk als verpleegkundige in een verpleeghuis met dementerende ouderen. Is lichamelijk wel pittig jah, maar erg leuk. Ik werk 28uur per week verdeeld over 7 dagen. Wij hebben altijd laat vakantie, heerlijk vindt ik dat dan is de zomer drukte voorbij en dan lekker uitrusten. Het kan nu nog even nu we nog niet vast zitten aan de kinder vakantie.

Hmmm streepjes te zien.......... Vandaag heeeeeel licht. Zelfs mijn vrouw ziet hem en echt die zag hem de vorige keer bij ons mannetje niet. Maar ben nog heeeeeel voorzichtig aangezien het nog altijd mis kan gaan. Duimen draaien dus volop hiere.

Wat voor werk doen jullie??

12. peetje007

Ik werk in de horeca voor gemiddeld 20 a 25 uur per week aankomende week is dat 38 uur dus erg verschillend mijn man is kraanmachinist , heb je een foto, je ben benieuwd of ik t ook zie

13. jennifer24

jennifer24 Bekend lid

8 apr 2011
    889
    5
    18
    Zeewolde
    Het hele heftige streepje is de controle streep, daarna volgt een indruk streepje en daarna het test streepje ben benieuwd of je hem ziet

14. peetje007

Volgens mij is hij idd niet omo wit nee echt duidelijk is hij nog niet maar t is nog erg vroeg ik hoop t echt van harte voor jullie hou me op de hoogte of hij donkerder word of niet

15. jennifer24

jennifer24 Bekend lid

8 apr 2011
    889
    5
    18
    Zeewolde
    Nee klopt heel duidelijk is hij niet, ga morgen gewoon weer verder test haha. Ik hoop het ook dat het zo mag zijn maar moet gewoon nog even afwachten. Jij morgen weer verder testen?

16. peetje007

Ja gooi er morgen weer een ovulatie testje tegen aan wil me ei zeker niet missen dan maar een paar extra hihi jij doet morgen weer een test? Hopelijk word hij duidelijker vind wel spannend hoor leef met je mee ;)

17. energy

energy Actief lid

11 okt 2012
    108
    0
    0
    NULL
    NULL
    Me mannetje gaat mee hij vind het tog wel een mooi moment en idd bij mij werd de streep ook ietje donkerder en ik voel mijn ei sprong ook altijd opkomen dus vandaar dat ik best wel in de gaten heb wanneer of hoe of wat ik begin nu wel zenuwachtig te worden hoor ppfff jullie ook succes dames ik blijf meelezen spannend allemaal hoor

18. peetje007

Heel veel succes morgen energy we gaan voor goeie resultaten !!

19. energy

energy Actief lid

11 okt 2012
    108
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je wel ben best zenuwachtig haha

20. peetje007

En energy hoe is het gegaan?? Hoeveel zaadjes waren het of wedt je dat nooit? en Jennifer al wat positievere streep? Sorry dames dat ik zo laat reageer was aan het werk :D

Deel Deze Pagina