kid in het amc wie begint er binnenkort nog meer

Discussie in 'MMM clubs' gestart door peetje007, 31 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jennifer24

jennifer24 Bekend lid

8 apr 2011
    889
    5
    18
    Zeewolde
    Dat ziet er echt wel hoop vol uit emmy!
    Peetje hoe is het met de hoofdpijn?

2. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik hoop t zo... We wachten af. Wat ik gister tegen vrienden zei, mocht ik nu ongi worden dan heb ik qua insemineren in ieder geval goed getimed. Als dat gister was geweest dan niet (ivm LF van altijd 10 dagen) en dat had ik erger gevonden dan wanneer een poging niet gelukt is. Snappen jullie wat ik bedoel?
    Maarrr ik hoop dat ik nu voor de hoofdprijs mag.
    Bij jou al tekenen van ongi Jennifer? En peetje hoe voel jij je?

3. jennifer24

jennifer24 Bekend lid

8 apr 2011
    889
    5
    18
    Zeewolde
    Ja ik snap heel goed wat je bedoelt, nu heb je ook echt het gevoel dat er iets gebeurt.
    ongi nog lang niet in aantocht. Er is mij verteld dat de dag van de bloeding dag 1 is van een nieuwe cycles. Dus vanaf 9 sep en dan 28 dagen erbij is begin oktober dat ik moet menstrueren. Pfff duurt nog erg lang

4. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Jeetje dat duur zeker nog erg lang. Maarrr daartussen zit toch een ovulatie? Mag je die benutten?
    Dit forum is zo fijn, jullie begrijpen zo fijn hoe het voelt om maar 1 kans per maand te hebben en gewoon hoe takke spannend t allemaal is.

5. jennifer24

jennifer24 Bekend lid

8 apr 2011
    889
    5
    18
    Zeewolde
    Ja maar mag je niet benutten omdat je niet op de eerste dag heb Door gegeven dat je menstrueert zeg maar.
    Ja het is eigenlijk niet normaal zoveel spanning als dit met zich mee brengt

6. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Wat balen!
    Ja is stom hè die spanning. Terwijl we allemaal weten dat dat niet perse bevorderlijk is...

7. peetje007

peetje007 Niet meer actief

Ik duim voor je emmy zou toch heerlijk zijn , nou hier kan t niet beter qia timing vannochtend een temp van 37,0 dus gister of vannacht mijn eitje gehad zo happy .... ik had vannacht alleen echt raare buikpijn leken mijn darmen maar ook weer niet het kwam voor 1 min en dan was het weer 3 minuten weg dat heeft 3 uur geduurd dus geen idee maar voelde niet lekker maar gelukkig nu weer over

8. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Misschien was dat wel je eisprong. En wat super goed dat de timing zo goed was! En je bent ook lekker vroeg op de dag geinsemineerd dus die zaadcellen hebben de eicel wel gevonden! Nu hopen dat ze gaan innestelen! Fijn zeg!

9. peetje007

Ik hoop het ook ik had zn geen voed gevoel over omdat je naar de maand ervoor gaat kijken maar dat mag je eigenlijk niet doen he elke .aamd opzich moetje afwachten kan zo weer anders wezen en voor jou ook spannend !! En Jennifer dat is wel echt balen ! Als je dat had geweten he ik wist dat ook niet dat dat dan telde als dag 1

10. peetje007

De hoofdpijn in weg voor nu zeg maar

11. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Heel spannend weer peetje! We duimen!

12. jennifer24

jennifer24 Bekend lid

8 apr 2011
    889
    5
    18
    Zeewolde
    Ja als ik dat geweten had, maar jah dan had ik eerst thuis de discussie aan moeten gaan want vrouw lief vind dat ik mijn lijf even moet laten herstelleb en vooral mijn hoofd even moet laten rusten. Ik zelf ben er echt wel klaar voor dus ik hoop dat de aankomende tijd snel voorbij gaat

nou denk ik dat het wel gaat lukken we gaan dinsdag een pup ophalen dus kan ik mijn aandacht daarop richten hihi

13. peetje007

Ahhh wat lief wat voor pup ? Wij hebben ook een hond een golde retriever formaat maar dab zwart heerlijke afleiding hoor

14. jennifer24

jennifer24 Bekend lid

8 apr 2011
    889
    5
    18
    Zeewolde
    We hebben 12 jaar lang een golden retriever gehad een enorme lieverd. Helaas hebben we hem een maand geleden in moeten laten slapen omdat hij heel veel pijn had door artrose. Nu hebben we nog een 4 jarige chihuahua teefje ook een heerlijke knuffel. Dinsdag gaan we een cocker spaniel reu op halen een blonde. Hen er zn zin in. Wij zijn echte honden vrienden. Ik heb 4 jaar lang les gegeven op de honden vereniging bij ons in het dorp erg leuk al die honden.

wat leuk peetje! Bij mijn vrouw hadden ze vroeger ook een soort van zwarte golden. Zulke goedzakken

15. peetje007

Ja wij houden ook van honden die van ons is voor ons erg lief maar bij sommige mensen miss ruikt hij dan dat ze bang zijn of zo gaat hij echt blaffen gebeurt gelukkig niet vaak maar heerlijk dat gezelschap ook altijd mee op vakantie

16. jennifer24

jennifer24 Bekend lid

8 apr 2011
    889
    5
    18
    Zeewolde
    Ja heerlijke he wij gaan ook niet zonder honden op vakantie horen echt bij ons als gezin

17. peetje007

Ja idd bij ons ook die van ons is alweer 7 jaar kan me gewn lwvsn voorstellen zonder mijn hondje maar ja wij overleven hun helaas maar die tijd dat ze er zijn heb je een lieve metgezel

18. peetje007

Ging jij nog testen emmy ?

19. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Nee ik ga maandag testen als ik nog niet ongi ben. Heb nu wel een goed gevoel dus hoop dat t zo blijft. Borsten zijn ineens gevoelig aan het worden maar kan ook allemaal in mn hoofd zitten...
    Hoe voel jij je nu?

20. peetje007

Ik voel me ziek raare buik/maag miss wat verkeerds gegeten het gevoel dat ik elk moment Kan gaan spugen maar dat dan weer niet doe en verder voel ik me goed geen pijn of iets voel niets in mn buik of zo

Deel Deze Pagina