Wat vervelend. Even goed je rust pakken. Ik ben zenuwachtig dus heb net belachelijk met geld gesmeten
Hahah heel herkenbaar emmy, als ik zenuwachtig of verdrietig ben ga ik ook altijd geld uitgeven. Hier ook een beetje een baal dag vandaag, duurt nog zo lang voordat we weer verder kunnen. moet zo werken en heb totaal geen zin. Wil lekker bankhangen met mn kleine ventje blehhhh
Begrijp dat je flink baalt... Dat wachten terwijl je eigenlijk door wilt gaan lijkt me echt heel naar. Maar het is niet anders, dus misschien iets erg leuks voor tussendoor plannen zodat je daar naar uit kunt kijken? Ja, dat geld uitgeven helpt altijd wel lekker tegen verdriet of onrust.
Haha nou behalve zenuwen? Ik heb steeds als ik op sta van mijn bank dat ik even licht in mijn hoofd ben, dat heb ik nooit. Maarja ik ben zo bang dat ik mezelf van alles in mijn hoofd aan het halen ben. Mijn rechterborst blijft gevoelig. Links steekt af en toe (maar normaal heb ik daar 2 weken last van tot menstruatie). Ik doe vanavond lekker een hang avondje en ga op tijd naar bed. Nu nog even lekker relaxen met de laptop op schoot . Hoe is het nu bij jou Peetje?
Bij mij gaat het prima nergens last van eigenlijk morgen is het voor jou d-day heb je normaal al last van iets voor je menstruatie? Ik heb de dag ervoor eigenlijk altijd wel bruinverlies bijv.
En dames gaan jullie mee doen aan moeders voor moeders bij een zwangerschap?? Aan de ene kant denk ik ja en aan de andere kant denk ik nee maar je doet wel iets goeds ik weet zelf hoe belangrijk zn medicijn is
Nee heb nooit echt last van dingen de dag van te voren. Hooguit sjaggie. Maar dat ben ik vandaag niet haha. Als ik zwanger mag zijn (raken) dan wil ik heel graag mee doen aan moeders voor moeders. Zoveel vrouwen die daar gebruik van maken en mede daardoor zwanger raken. Ik denk dat iedereen dat voor zichzelf moet bepalen hoor, maar ik zou er wel aan meedoen. Jammere is dat dan de hele straat weet dat je zwanger bent... Dat is wel echt een ding, aangezien ik veel leerlingen in mijn straat heb wonen...
Hoezo weet de hele strast het dan bij ons kun je s, avonds de kannen weg brengen naar een container hier in dr buurt en ik trek ook meer naar de kant vsn wel doen maar idd dst is ieder zijn keuze maar vroeg me af hoe jullie daarover denken
O wat goed! Dat wist ik niet. Ik weet alleen dat je de kannen ergens neer moet zetten. Maar wegbrengen zou perfect zijn!
Wat zijn je temps de afgelopen dagen op een rijtje? Ik heb besloten, mocht ik ongi worden (wat nog steeds niet het geval is, normaal altijd als ik sta te douchen en kom er net onder vandaan ) dan ga ik alleen nog tempen de dag rond inseminatie en 3 dagen erna ofzo. Want ik maak mezelf er helemaal knetter mee en we kunnen er toch niets mee. Niet echt... alleen weten of de timing goed is en dat is het belangrijkste. Ben benieuwd naar je rijtje peetje.
Vanaf menstruatie 36, 7 de dag voor en de dag van inseminatie 36, 4 gisteren 37 en vandaag 36, 7 ik weet t echt niet meer zoveel verschil telkens echt nog nooit gehad
Misschien zit t wel in de lucht door de wisselende temperaturen in het weer. Ik weet t ook niet... heel vervelend peetje
Ja ik vind het heel spannend! Maar hou wel ook rekening met ongi worden... Dit wordt een laaaaange dag