kid in het amc wie begint er binnenkort nog meer

Discussie in 'MMM clubs' gestart door peetje007, 31 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. peetje007

peetje007 Niet meer actief

Mijn ovulatie test van vandaag toch te vroeg geweest denk ik :(

2. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Deze test is niet meer positief hoor dus misschien stelt dat gerust? En gisteren last ik dat je soms een kleine 2e stijging hebt van lh na je eerste piek. En dat je eisprong dan wel al is geweest. Maar lieve peetje ik weet het ook niet... Ik hoop dat je qua timing gewoon goed zat!

3. peetje007

Hier is hij op gedroogd

4. peetje007

Ik ben denk ik echt te vroeg geweest ik baal echt dan vraag je advies en dan ben je gewoon te vroeg sorry dat ik zo enorm loop te zeuren meiden wil het gewoon goed doen maar lijkt me niet te lukken hopelijk leven er nog wat zaadjes manlief is er klaar mee kunnen ze je niet weer aan dat hormonen zetten dan weet je tenminste wanneer je goed zit maar dat wil ik helemaal niet alleen als het zonder niet lukt ik word er zo verdrietig van als hij zo doet .......

5. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hè meis, ik begrijp heel goed (voor zover ik het kan begrijpen omdat ik vergeleken met jou in een luxe positie zit met min 4 maanden bezig zijn...) dat je je zo klote voelt. Het is gewoon moeilijk en onzeker en onduidelijk en dat is gewoon kut.
    Ik hoop dat je gewoon op tijd was. En anders bel je het amc. Wellicht dat ze nogmaals kunnen insemineren als je gewoon wilt betalen? Ik heb geen idee hoor. Maar misschien dat het kan.
    Welke cyclus dag zit je nu?

6. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Maar je test is negatief trouwens. Linker is de test lijn toch rechts controle?

7. peetje007

Ja klopt idd links test rechts controle streep , maar samen gezien met mn temp denk ik dat t nog moet komen .... nou ik laat t wel zo ik denk dat ik er even een poosje uif ga spreek jullie over een paar dagen wel weer

8. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Helemaal goed. Rustig aan... Dikke knuffel

9. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hier nog steeds niets. Super fijn natuurlijk! Wel errug spannend. Voel veel gerommel in mn buik en steeds denk ik dat het zover is, maar niets. Het gerommel voelt wel anders dan normaal, maar of dit komt omdat ik het graag wil of omdat het werkelijk zo is... dat zal de komende dagen duidelijk worden.
    Welterusten meiden!

10. peetje007

Nou dames ben er weer even na een paar uur flink balen ben lekker uit eten geweest met manlief maar weet nu wel dat we echt te laat zijn net nog een testje gedaan en die is knal

11. peetje007

Hier de foto hier was hij nog niet helemaal opgedroogd

12. peetje007

Ohh correctie te vroeg

13. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Had net een heel verhaal getypt maat die is ineens verdwenen..
    Wat ontzettend rot peetje. Hoe voel je je nu? Ik hoop dat je eisprong alsnog morgen is zodat je nog een kleine kans hebt. Ik duim heel hard voor jullie (en nog voor mezelf, hier nog geen bloed).
    Ga je morgen contacten met het amc voor overleg?

14. peetje007

Nee ik ga het niet overleggen kan toch weinig aan gedaan worden denk ik ze gaan me vast niet morgen nogmaals insemineren dus op naar de volgende ronde denk ik maar , zou je niet gaan testen emmy ik ben zo nieuwsgierig kom op met die test hahah

15. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Haha geen test vandaag. Net ongi geworden. Dus net als jullie op naar de volgende ronde. Nu even 2 weken hoofd leeg maken en alles even proberen los te laten.
    Ik ga niet meer temperaturen heb ik besloten. Heb het nu een half jaar gedaan en ken mijn cyclus wel. En ik word er erg nerveus van en slaap er slechter door.
    Nu lekker werken.
    Baal wel hoor. Had goede hoop. Maarja volgende keer nieuwe kans!

16. peetje007

Balen had een goed gevoel bij je maar ja gevoel zegt vaak weinig Werkse vandaag

17. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Had ook een goed gevoel. En ben nog niet overtuigd. Normaal stroomt t eruit en nu was t een klein beetje. Maar we wachten vandaag maar even af.

18. peetje007

Nou dames kan er niet omheen vandaag toch mijn vruchtbaarste dag

19. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hè peetje wat balen zeg...

20. peetje007

Heb het amc toch maar gemail kan het moeilijk over mijn kant laten gaan vandaag zal dan ook mijn eisprong zijn dus als ik dan vandaag nog zou mogen komen zou geweldig zijn maar ben bang dat dat niet gaat inverband met ontdooiing enz we wachten af pffff wat een rollercoaster deze maand

Deel Deze Pagina