Ze willen me niet insemineren vandaag ... Omdat ze vinden dat het insemineren vruhdag wel zinvol was ik zie dat dan blijkbaar niet grrrr
Had je ze gebeld? Of gemaild? Gewoon even uit interesse want ik heb volgens mij geen telefoon nummer. En soms kunnen zaadcellen wel 4 of 5 dagen overleven. Laten we daarop hopen...
Gewoon de normale mail maar heb wel een mail weer terug gestuurd ben een beetje geiriteerd omdat ik zeg dat mijn eisprong vandaag zal zijn en hun gewoon zeggen dat de inseminatie van vrijdag wel nuttig was ik heb gezegd dat gezien mijn temperatuur ga ik vandaag mijn eisprong jrijgen dus dan is er nu tivh geen zaadcel meer actief en ik zou me er beter bij voelen om vandaag nogmaals geinsemineerd te worden maar daar zullen ze wel niet op reageren denk ik
Hmmm begrijp je gevoel. En misschien is je eisprong zelfs pas morgen en dan zou vandaag insemineren heel nuttig zijn.. Hier kun je stoom afblazen hoor!
Haha thanx krijg gewoon geen reactie terug van t ziekenhuis en heb verhalen gelezen dat mensen zwanger zijn geraskt Door 6 dagen ervoor sexvte hebben maar dat geluk zullen wij niet hebben
Die verhalen zijn er zeker... maar ik acht de kans eerlijk gezegd niet zo groot. Vrijdag was inseminatie toch? Dus nu 72 uur erna. Nu kunnen ze echt nog wel leven. Dus ik duim heel hard dat er nu een eisprong is!
Oke wat ik nu weer gelezen heb schept bij mij een hoop verbazing al sperma ingebracht dus medische gezien leven ze langer dan bij sex bijv ze kunnen nu bij mij 4 a 5 dagen overleven omg dit is apart het schijnt zo te zijn dat bij sex de zaadcellen die zo heel sterk zijn er gelijk weer uit vallen zeg maar en bij hoeven ze niet te zwemmen en dus ook de zwakkere zaadjes zitten erbij sorry voor t spammen dames ik vond t zo bijzonder moest t even delen
Ik heb net een mail terug gehad ik zal even overschrijven wat er staat : eederom hartelijk dank voor u mail wanneer de lh test van negatief naar positief gaat betekend het dat er lh wordt gemeten in het bloed . De lh piek is de voorbode van de eisprong . U bent rondom de eisprong het meest vruchtbaar. De dag nadat de test van negatief naar positief is gegaan is bewezen het meest effectieve moment voor inseminatie . Wij zullen om de hier bovengenoemde reden de inseminatie vandaag niet opnieuw herhalen ze zeggen dus dat ik goed zit pfff begrijp ik t dan niet hoe een baby word gemaakt of zo nou ja we wachten af
Jeetje wat balen Emmy !! Peetje wat enorm vervelend, aan de andere kant wel fijn te zien dat de smiley test dus wel werkt bij jouw. Ik denk echt wel dat je beter te vroeg kunt gaan dan te laat, nu heb je nog een kleine kans dat het toch lukt. Ik hoop het echt voor jullie!! Hier veel aan het werk bleehhhhhh dus lees en leef echt met jullie mee.
Ik moet deze week ook heel werken veel tillen lopen en slepen vraag me af of dat de innesteling nog in de weg staat eigenlijk ... vanmiddag heel veel geborrel in mn buik
Maar van de week was je temp wel echt lager toch? Weet niet wat normaal je tmep na je eisprong is. 36.9 is bij mij na eisprong temp. Maar dit wisselt natuurlijk heel erg per persoon. Qua tillen zou het wel moeten kunnen. Denk dat het vooral goed is even proberen het los te laten. Dat is mijn plan voor komende keer. Beetje meer rust. Als het lukt haha. Hoe is t met jou nu Jennifer?