Ja ik had een dipvan de week en gisteren was hij 36,7 dus 0,2 graad hoger dus ja gewoon even afwachten meer kan ik niet doen mijn buik is wel raar soort drukkend gevoel en veel gerommel en geborrel maar dat kan ook door een ei komen alles lijkt op elkaar
Het is zo verwarrend af en toe welke signalen je lixhaam geeft of jezelf denkt sat ie geeft. Zo heb ik het gevoel ongesteld te moeten worden, heb buikpijn en ben enorm chagerijnig en emo. Maar das veel te vroeg ik zou het wel te graag willen hahah. Morgen aan het einde van de dag pupje ophalen dat is dan weer een prettig voiruitzicht
Ja dat is zeker een leuk uit zicht ik met morgen helaas van 7 tot 18:00 werken en dat zn beetje 4 dagen lang zo geen zin in ik heb ook vreselijke last van mijn buik miss had ik beter geen gemeenschap kunnen hebben pffff wat moet ik toch met mn zelf kennen jullie dat gevoel ?
Gemeenschap is juist fijn! Lekker doen! Mijn moeder zei laatst toen ze gek van me werd: mens ga breien. Moest toen zo lachen maar ben toen lekker gaan haken en was heerlijk! Even stom nergens aan denken.
hihih Peetje gemeenschap is juist een goede afleiding! Breien is ook een top afleiding heeerlijk om te doen. Ik moet morgen ook eerst werken van 7 tot 15.15 en hup hup onderweg .
Haha is idd een goeie afleiding hihi waarom moeten wij vrouwen toch altijd zo hard werken haha ik heb t zo niet naar mn zin dus ga elke dag met tegen zin en daarom ook gewoon moe s.avonds blegh maar Jennifer t zou best kunnen dat je ongesteld gaat worden dat t bij mij mis ging was ik de x daarna ook eerder ongesteld en toen weer netjes op de afgesproken tijd zeg maar klinkt best raar
Ik vindt mijn werk op het moment ook niet echt tof en draagt dan idd niet bij aan je algemene vrolijkheid
Zou wel fijn zijn als je menstruatie nu al kwam. En gezellig ook gaan we gelijk op. Ik ga slapen. Werkse allemaal morgen!
Ik zou willen zeggen stop met meten, maar kan dat zelf ook nooit loslaten. Doen wat goed voelt maar helaas begrijp ik Hoe verwarrend het is... Misschien vandaag dip en morgen echte tempstijging?
Denk heel verstandig. Ik heb mijne ook heel resoluut uit mijn slaapkamer gelegd zodat ik dus niet eens meer kan meten als ik wakker word haha. Nu lekker leuke dingen doen!
Mijn ei is echt geweest de ovulatie testen zijn lichter bijzonder maar hoe snel worden ze bij jullie lichter?
Ik heb altijd 2 dagen erg positief en dan dag 3 eisprong. Maar je LH piek is denk ik inderdaad geweest. Fijn dat maken de zaadjes nog kans!
Hoe lang duurt het voor dat ie weer lichte streepjes gaat geven? Wel raar dat mn temp dan niet hoog was vanmorgen