kid in het amc wie begint er binnenkort nog meer

Discussie in 'MMM clubs' gestart door peetje007, 31 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. peetje007

peetje007 Niet meer actief

Ik heb geen schimmerl infectie helaas anders had ik miss de oorzaak gevonden

2. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik zou zeggen stoppen met testen peetje. Even proberen los te laten... het enige wat er gebeurt is dat je nog meer in de war raakt... Maarrr doen wat goed voelt! Sterkte!

3. jennifer24

jennifer24 Bekend lid

8 apr 2011
    889
    5
    18
    Zeewolde
    Hoe gaat het vandaag dames? Emmy nog last van je borsten?
    Peetjr kun je het een beetje loslaten?

Hier nog opzoek naar mijn ei. Heb toch stieken besloten om het toch door te geven als de lh test positief is hihi wie niet waagt wie niet wint.

Nog ff een foto spammen van ons nieuwe wonder

4. peetje007

Ik ga niet meer testen gisteravond voor t naar bed gaan mijn temperatuur gemeten omdat ik warm aan voelde en die was 37, 5 erg hoog ondanks dat ik in beweging geweest ben en nu bruinverlies dit is midden in mn cylcus erg apart maar reken nergens op maar ik hoop t natuurlijk wel het zou wel erg wonderbaarlijke zijn al ben ik wel zwanger en wat een dotje dat hondje ik zie dat hij op de bank mag wat een verwennerij hihi

5. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik hoop ontzettend voor je!! Wie weet!!
    En wat een plaatje Jennifer, wat voor ras is het? Lijkt een cockertje!

6. jennifer24

jennifer24 Bekend lid

8 apr 2011
    889
    5
    18
    Zeewolde
    Is inderdaad een cocker emmy. En ja al vreselijk verwend hij ligt heeel graag op schoot.

7. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Wat heerlijk!! Ik heb ook een tijd lang getwijfeld om een cockertje aan te schaffen, maar paste toen echt niet in mijn leven. Heel erg leuk!! Geniet er lekker van!

8. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hoe is t hier meiden? Ik heb heerlijk in mn huisje gerommeld en heb zin in de nieuwe inseminatie haha. Weer een kans.
    Hoe voel jij je peetje? En Jennifer al een eisprong in zicht?

9. peetje007

Ik voel me goed hoor geen tekenen van een zwangerschap helaas op naar de volgende ronde jij al weer aan t testen? ?

10. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hè wat ontzettend balen peetje...
    Ik ben nog niet aan t testen. Begin ik vrijdag mee ongeveer. Dus nog even een relaxt leventje haha met prachtig weer!

11. jennifer24

jennifer24 Bekend lid

8 apr 2011
    889
    5
    18
    Zeewolde
    He wat balen Peetje! In ieder geval weer wat dingetjes geleerd voor de volgende keer toch?

Ik dacht gister dat de lh test afliep maar vandaag was hij weer donkerder. weet niet of ik mijn ei ga vinden zit namelijk al op dag 19 van een normaal 28 dagen duurdende cycles. Als ik hem vindt is het top, zo niet dan is het ook goed.

12. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Wat fijn dat je er zo nuchter over nadenkt Jennifer. En zo is het natuurlijk ook helemaal. Ik zit ook weer in mijn nuchtere fase haha totdat mijn Nod nadert haha.

13. peetje007

Idd wat geleerd al doende leert men he

14. peetje007

Dames een paar dagen later nu weer een testje gedaan om ye kijken pf t lh echt uit mn lijf maar streep nog duidelijk aanwezig duidelijker als voor mijn ei vind t etg bijzonder

15. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Heel gek indd... heb je dat vaker?
    Kan het evt al hcg hormoon zijn?

16. peetje007

Nooit gehad , nee naar mijn idee kan t geen hcg zijn heb nergens last van geen gevoelige boobs geen opgeblazen buik niets dus zal miss langer duren dan maar het had nu toch al niet zo zichtbaar meer moeten zijn?

17. jennifer24

jennifer24 Bekend lid

8 apr 2011
    889
    5
    18
    Zeewolde
    Mocht je wel zwanger zijn peetje dan kan het juist heel goed zijn dat je niks voelt. Dat hoor en lees ik juist heel vaak. Dat dames denken dat het niet gelukt is omdat ze totaal geen verschijnselen hebben en dan toch hardstikke zwanger zijn.

18. peetje007

Nou ja dat zou heel bijzonder zijn maar ik zie t wel ik doe mn ding en ben er weinig mee bezig omdat ik dus denk dat het onmogelijk is maakt t een stuk makkelijker ga nergens vanuit we zien t vrijdag dan moet ik ongesteld worden dus dan zullen we t zien

19. jennifer24

jennifer24 Bekend lid

8 apr 2011
    889
    5
    18
    Zeewolde
    Dat is een hele goede instelling peetje

20. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hele goed instelling! We wachten af. Hoop dat ik er volgende inseminatie ook zo relaxt over kan zijn. Is wel mn voornemen

Deel Deze Pagina