kid in het amc wie begint er binnenkort nog meer

Discussie in 'MMM clubs' gestart door peetje007, 31 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. peetje007

peetje007 Niet meer actief

Vrijdag is mijn nod nog maar heel even het is best snel gegaan mijn man was er meer mee bezig als ik erg he ;) ik baal nu eigenlijk wel dat ik aankomende maand niet mag ik merk dat ik wel verder wil maar ja wat niet kan kan niet

2. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Spannend peetje zou toch wat zijn als het toch ineens zo mag zijn. Ik duim voor je.
    Mijn testje negatief zoals ik al verwachtte. Maar toch fijn om te weten dat ik op tijd start met testen.
    Fijne dag allemaal!

3. peetje007

Het zou dan een mega wonder genoemd mogen worden maar ja de wonderen zijn de wereld nog niet uit natuurlijk maar verwacht er weinig van heb alleen mega pijnelijke tepels echt alleen mn tepels zo vreemd maar ja dat zal wel iets geestelijks zijn hahaha je kan maar beter te vroeg zijn als te laat emmy

4. jennifer24

jennifer24 Bekend lid

8 apr 2011
    889
    5
    18
    Zeewolde
    Jeetje peetje dat is inderdaad wel snel gegaan. Maar als jij aankomende maand niet kan dan zal dat ook gelden voor mij. Als het goed is wordt ik a.s maandag ongesteld dus dan gaan we redelijk gelijk op.
    Emmy voor jouw is het circus weer begonnen dus spannend weer hoor. We gaan weer volop duimen

5. peetje007

Dan ben ik bang van wel ja Jennifer raar dat ze je dsr hebben gezegd dan zal even moeten bellen of mailen ? Ik vraag me af wat ze gaan zeggen als jij wel mag dan ga ik bellen namelijk

6. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Heb net nog op de website gekeken en ik kon er ook niets over vinden. Ik hoop dat jullie allebei gewoon kunnen (en ik uiteraard ook).

7. peetje007

Hier begint de ongesteldheid op gang te komen was ook niet anders dan verwacht nu maar een maandje pauze t is niet anders

8. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hè kak wat ontzettend jammer... toch jammer ook al had je het wel verwacht....

9. jennifer24

jennifer24 Bekend lid

8 apr 2011
    889
    5
    18
    Zeewolde
    He wat balen Peetje!! Zou je voor de zekerheid toch niet door geven dat je ongesteld bent misschien kun je als Nog

10. peetje007

Het is nog niet doorgebroken heb alleen wat licht bloedverlies en ik neem aan dat als hun zeggen dat t niet gaat dat het idd niet kan maar vind t wel erg vreemd dat ze tegen jou niets gezegd hebben heb jij al info gevraagd?

11. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik zou deze menstruatie toch melden. Ze gaan uit van een gemiddelde cyclus denk ik bij de mensen bij wie ze hadden gezegd dat ze de volgende ronde niet konden. En wie weet ben je net iets eerder dan ze hadden verwacht. :).

12. peetje007

Tja kan t idd proberen ik wacht eerst wel even dat mn menstruatie goed door breekt en dan ga ik toch door geven hihi krijg ik amders een mail terug denk je ?

13. jennifer24

jennifer24 Bekend lid

8 apr 2011
    889
    5
    18
    Zeewolde
    Nee heb geen info op gevraagd lijkt mij toch ook dat ze dat dan ook ff schriftelijk laten weten of zo iets. Misschien zit er verschil in iui en kid??

14. peetje007

Zou kunnen

15. peetje007

Ik heb een mailtje gestuurd om te vragen welke dagen het lab dicht is

16. jennifer24

jennifer24 Bekend lid

8 apr 2011
    889
    5
    18
    Zeewolde
    Ben heel benieuwd. is je menstruatie al door gebroken?

17. peetje007

Nee nog niet heb bruinverlies dus zal vannacht wel door komen

18. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hier nog niets aan de hand. Nu dag 12. Vorige keren was het positief vanaf dag 14. Ook een keer dag 17 pas positief.
    Ik wacht rustig af.
    Hoe is t t nu peetje? En al iets gehoord van amc?

19. peetje007

Nee nog niets gehoord en mn menstruatie ook nog nuet doorgebroken wel t gevoel het te gaan worden alleen bruinverlies dus het laat nog ff op zich wachten

20. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Wel spannend. Niet de neiging toch een testje te doen?

Deel Deze Pagina