Haha nee eigenlijk niet hihi omdat ik toch t gevoel heb dat t door gaat komen heb ik dat niet echt nee
Haha tuurlijk emmy hihi zou erg leuk zijn maar dit heb ik eigenlijk altijd voor ik ongesteld moet worden en ook een zwaar gevoel in mn buik van een annkomende menstruatie zoals altijd
Vet raar nu net mn temp gemeten die is 38 graden :O en dat is voor overdag zelfs hoog ziet er naar uit dat ik mn menstruatie niet vandaag ga krijgen of zegt dat niets ?
Uhm ja als je temp hoog blijft is dat een goed teken, maar ik wil je geen valse hoop geven. Misschien een idee toch een testje te doen? Kan ben ik bang nog alle kanten op omdat overdag tempen een echt scheef beeld kan schetsen... Ik duim hard hier hoor!
Niet heel slecht. Deze vraagt heeft niet zoveel prioriteit en ze zullen hun best doen om alles te beantwoorden. We wachten nog even af.
Heb toevallig net een mail gekregen het lab is dicht van 11 tot 19 oktober ik denk dat als mijn menstruatie doorbreekt morgen of iets dat ik dan net de 20 ste uitkom maar word wel erg krap
En emmy is je test al donkerder? En Jennifer al iets van menstruatie symptomen? Hier nog niet door gebroken alleen bruinverlies en roze maar zal vast komen ik zoe dat ik zelf verleerd gerekend heb en vandaag ongesteld moet worden heb ook geen buikpijn maar dat kan zo ineens veranderen
Hier nog geen rood wel buikpijn dus ben benieuwd. Duurt wel lang peetje voor d at het bij jouw door breekt peetje. Emmy lukt het met testen?
Hey meiden, hier gaat het goed. Gisteren gezellig drankje gedaan (nu het nog kan, moet ik er ook maar van genieten toch?). Drink nooit verder hoor, alleen die ene keer per week 3 wijntjes ofzo. Hoe doen jullie dat trouwens? helemaal niets meer? Of wel gewoon lekker je ding blijven doen? Vanmorgen weer een test gedaan en die is nog negatief. Zit nu op dag 13. Vorige 4 keren op dag, 16,17,14 en 16 positief getest dus denk dat het eraan gaat komen. Hij lijkt wel iets meer kleur te hebben dan gister en begin mijn borsten al heel licht te voelen. Dus denk/hoop dat ik komende week weer een ritje AMC mag maken. Zat wel te denken, dat het wel krap is als mijn eisprong besluit een paar dagen later te komen ivm sluiten van het lab. Maar ik ga er gewoon vanuit dat ik een deze dagen een positieve test heb. Vind het wel spannend voor je hoor Peetje, ik duim nog steeds! En Jennifer, zou wel fijn zijn als het door zou breken... Aan de andere kant misschien fijner als het nog heel even wacht, dan val je niet in de periode dat het lab gesloten is
Ik heb altijd alel een paar dagen van te voren dat ik weet dat ik ongesteld ga worden dus is niets nieuws ik drink zo ie zo nooit emmy kan erg slecht tegeb dus doe t gewoon nooit
Hmmm bammer, op naar de volgende ronde dan! En hopen dat je precies net na de sluiting van het lab valt. Haha ik kan er ook niet zo goed tegen, maar vind het op vrijdag altijd wel even gezellig met mn vrienden een drankje doen en na 3 wijntjes ben ik ook klaar hoor.
We gaan vandaag maar is lekker genieten van t mooie weer lekker ff motorrijden en niet meer daaraan denken fijne dag allemaal! !
Heel goed idee! Geniet van het motorrijden! Tof dat je dat doe, doe ik ook! Nouja... tot ik mijn motor verkocht
Van mij mag het inderdaad nog wel een paar dagen wachten zodat ik na de opening van het lab gewoon kan gaan. Liever nu een paar dagen langer wachten dan een hele maand overslaan. Ik hou wel van een drankje maar stop altijd zodra ik voor inseminatie ben geweest
Ja ik ook hoor. Dan voelt het toch gek om te drinken. Mijn test is al mooi wat donkerder. Ik vermoed morgen een knaller. Hopen dat dat ook zo is. Hij is nu ook al bijna positief dus doe half 11 nog even eentje en dan beslissen of ik hem al als positief ga melden of nog wacht tot morgen.
Dat is mooi snel emmy! Voor je het weet zit je weer op het wacht bankje. Peetje Hoe staat het bij jouw? ? Hier een luie zondag ..... Fijne zondag allemaal