Hoo alles is goed gegaan nee weet niet hoeveel we hadden dit keer een andere donor alleen met het cupje eruit halen had ik wat bloed en nu een beetje buikkrampen en klein beetje bloedverlies
Ohh heb je dat eerder gehad? dat lijkt me niet prettig enige idee hoe het kan dat je buikkrampen hebt
Hier een omo witte test dus we wachten nog even af, heb nu met mijzelf afgesproken niet eerder te testen dan donderdag haha. die buikkrampen en het bloedverlies herken ik wel. het bloedverlies komt waarschijnlijk omdat ze een adertje hebben geraakt in je vagina (is mij ooit verteled tijdens inseminatie) buikkrampen weet ik waarom dat is. Zal zeker voor je duimen energy. Hoeeveelste x insemineren was dit voor jullie? Peetje al een donkerder streepje gespot op de test?
Nee nog niet zit pas op dag 10 dus vorige masnd pas op dag 16 een eisprong dus ga er vanuit dst dst nu weer zo zal zijn we zijn nog steeds in afwachting tot het gebeuren gaat
Nee heb t de eerste 2 x niet gehad maar ja we gaan maar de 2 hel weken in 😱 maar probeer positief te blijven
Even nieuwsgierig energy. Ik lees in jehandtekening dat jullie eerst icsi hebben probeerd en nu dan kid. Ik lees dit wel vaker bij mensen en vroeg mij af waarom er eerst een heel zwaar traject wordt gedaan en daarna een in mijn ogen start traject ? ? Die wacht weken zijn vreselijk, jezelf de hele dag tegen jezelf niet aan denken maar het spookt continu door je hoofd.
Jennifer daar kan ik je ook antwoord op geven er waren wel war zaadcellen gevonden dus wilden ze toch eerst dat ptoberen en heb je nog ergens last van?
Ja idd dat hadden wij ook ze wilden het evengoed proberen doordat ze wel iets hadden gevonden maar helaas was daar niks uitgekomen vandaar dat we nu dit hebben. 😉
Is het bloedden al over en de buikkrampen? En hoe gaat het met jou Jennifer hier nog steeds aan de ovulatie testen dag 11 ik zie nu weer een hele lichte streep maar donkerder als gisteren maar dat zegt niets we wachten weer af
Ik heb net een ovulatie test gedaan en was iets lichter dan gister dus denk dat ik wel goed zit zo heb nog wel wat krampen t bloeden is weg t was ook meer bruinachtig hoor slijmerig ook
Oké goed gegokt denk ik heb jij een foto van de ovulatie test waar je vanuit gegaan bent en op welke dag was dat ? Hoeveel dagen is je cyclus?
Oooo ja nou snap ik het, sta er niet bij stil dat er natuurlijk eerst is geprobeerd met zaad beetje jullie eigen man en dat jullie nu donor zaak gebruiken sorry. Super energy dat je voor je gevoel op het juiste moment bent gegaan dat geeft vast een beetje hoop. Hier een hoop kwaaltjes dus we gaan nog even door met duimen draaien het kan de hele week nog
Hoi het was bij mij de 12 e dag en ben dan de 13 e geinsemineerd heb ook een app want heb altijd een cyclus van 28 dagen en die app geeft dan door welke dagen ik vruchtbaar ben en ik heb wel een foto weet alleen niet hoe ik die in een reactie plaats
Hij hoeft maar heel licht te zijn hoor t streepje hoeft niet net zo donker als de test streep en heb gelezen dat een zaadcel tot wel een week kan overleven