Kijk meiden: ik heb m net positief gemeld. Vanmiddag voor de zekerheid nog even de smiley test want die gaf nog niet positief. Maar dat kan niet lang meer duren.
Ja toch en ik vind dat op foto's het altijd wat minder goed te zien is. Net nog weer even smileytest gedaan, lijntje in het apparaat is wel donkerder dan vanmorgen vroeg maar nog geen smiley. Dus vanavond doe ik nog een test voor de zekerheid. Vermoed dat hij dan wel een smiley geeft. Zal even opletten met mijn drinken vandaag. Maarrr zal morgen inseminatie of dinsdag dan beter zijn? Wat denken jullie? Stel dat hij vanavond nog geen smiley geeft? Argghh haha daar komt de onzekerheid weer...
Lastig il zou het op morgen houden bij jou loopt niet op mmaar is hij ineens positief haha zo uit t niets dag 14 vandaag? Dat is vroeg voor jou doen of niet ? Hier is het goed door gebroken en hoe pfffc mega ongesteld maar ja ach en Jennifer hoe iz het bij jou ?
Ik zou ook gewoon morgen gaan. De zaadjes leven nog een aantal dagen dus je zit echt goed hoor. Hier nog niks
Vanmorgen weer een positieve test dus ik zit met vandaag zeker goed! Heb er zin in! Ik ben om 16.30 uur aan de beurt. Vergadering op t werk met een smoes ontweken haha. Is wel gewoon eigenlijk voor mijn doen rond deze tijd ovuleren eigenlijk. Het wisselt vaak met een dag of wat. Maar altijd tussen de 15e en 18e dag zo'n beetje. Wel lekker dat mn nod nu aan het eind van de herfstvakantie is aangezien ik gezellig weg ga met mn moeder. Misschien dat ik er dan iets minder mee bezig ben. Hoe is t met jou nu peetje? En Jennifer nog ongi vrij?
Hier lekker genoten van het weekend en dat gaan we aankomende maand vaker doen heerlijk naar de bioscoop geweest van t weekend gisteren lekker weggeweest weer op de motor heerlijk allemaal volgende maand er weer tegen aan
Oeee spannend weer emmy . Hier ook een heerlijk weekend gehad. Feestje van mijn vader en gister lekker in het bos gewandeld en geklommen. Nog steeds geen bloed, nog steeds afwachten. Geniet van deze dag!
Hey meiden, alles is weer goed gegaan. Nu even relaxen op de bank. Heb toch altijd het idee dat ik dan nu geen marathon moet gaan lopen . Ik had even gevraagd of ik qua timing goed zat, ze gaf aan dat het een heel goede timing was. Juist omdat ik eerst geen kleur had en toen ineens heel duidelijk. Dus een betere timing is er niet. Toch wel erg prettig. Nu is het weer afwachten. Ik ga ook niets testen of tempen. Maar ga echt proberen lekker mijn dingen te doen. Wat ik wel tof vond, was dat ik vlak voordat ik naar het AMC ging ik duidelijk vruchtbaar (rekbaar) slijm had. Dit had ik nog nooit eerder gezien. En mijn borsten beginnen ook weer gevoelig te worden. Dus ik heb er een goed gevoel over. Nu moet mijn lijf het verder doen en is het niet meer aan mij... Spannend...
Nog nooit vruchtbaar slijm gehad? Jij bent deze maand zwanger hoor heb t gedroomd !! Komt helemaal goed hihi als ik in mn dromen moet geloven had je vanavond nog ovulatie test gedaan?
Ahhh wat super lief dat je over me gedroomd hebt! Zou wel heeeeeel erg welkom zijn hoor! Maarja bij jullie net zo! Nee ik heb tot nu toe nog nooit gemerkt dat ik er ook echt draden van kont trekken. Dit was de eerste keer. Heb wel altijd wat meer afscheiding, maar nooit dat ik er draden van kan trekken (ben er op een gegeven moment ook niet meer op gaan letten hoor). En nee, geen test meer gedaan. Ga het ook niet meer doen. Ik kan nu toch niets meer doen. Dus straks lekker een pubquiz. Deze week lekker werken en dan even een klein weekje op vakantie. En dan is het altijd tijd om zenuwachtig te worden
Hoe voel jij je emmy ? En Jennifer al een menstruatie ? Ik ben nog steeds mega ongesteld is echt niet normaal dag 4 vandaag en het js nog steeds niet minder is dat raar? Bij mij word het vaak al wat minder op dag 3
En emmy heb deze maand een goed gevoel bij jou ! Klinkt zweverig ik weet t maar denk zomaar dat het raak gaat zijn
Dat is wel een beetje gek indd peetje. Misschien dat er toch iets is ontstaan maar wat niet gelukt is? En anders even in de gaten houden. Ik hoop heel erg dat je gevoel gelijk heeft. Nu werd ik vannacht wakker van echt een trekkerig gevoel in mn buik (heb ik nooit) en doen mn borsten lekker pijn (wat ik altijd heb rond mn ovulstie). Dus heb ook wel een goed gevoel! Ik hoop het zo!
Ik heb ook nog steeds last van mijn baarmoeder die krampt niet echt fijn ... misschien is het bij jou wel omdat er een bevruchting ontstaat emmy ik hoop voor je !!