kid in het amc wie begint er binnenkort nog meer

Discussie in 'MMM clubs' gestart door peetje007, 31 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ja dat knopje kan ik alleen vinden als ik erg druk ben met andere dingen. Vandaag lekker werken, oppassen op mn nichtje en gezellig uit eten. Dus dat is genoeg afleiding :). Fijne dag!

2. peetje007

peetje007 Niet meer actief

Inderdaad genoeg afleiding zou ik zeggen voor vandaag in ieder geval dat ik wel lekker leuk op je nichtje passen hoe oud is ze ? En hoeveel uur werk jij in de week ? Ik mag ook weer werken helaas pffff ik heb een hekel aan mn baan maar ja je moet centen binnen brengen en het zijn lange dagen vaak van 7 tot 6 ennde hele dag lopen blegh en Jennifer laat je weten hoe je sollicitatie gesprek gegaan is ?

3. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ja mn nichtje is zo geweldig! Nu bijna 14 maanden. En kan al een beetje lopen.
    Ik werk gewoon fulltime. In het onderwijs wisselt het aantal uur per dag en per week: vergaderingen, ouder gesprekken etc.
    Ja hoe je sollicitatie gegaan Jennifer?
    Wat voor werk doe jij Peetje?

4. peetje007

Horeca+winkel dus altijd druk ik werk 30 a 35 uur soms en ook wel eens 20 uur heb een contract van 20 uur dat is eigenlijk zat maar word vaker in gedeeld jij hebt wel lekkere tijden volgens mij

5. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Pittig lijkt me dat. Wat jammer dat je het niet leuk vindt....
    Jennifer hoe is het is het nu bij jou? Hier nog redelijk relaxt merk alleen dat mijn hoop wel heel groot is maar ik geloof dat dat mag hè?

6. jennifer24

jennifer24 Bekend lid

8 apr 2011
    889
    5
    18
    Zeewolde
    Dat je hoop groeit is heel nornaal en mag absoluut hoot. Dit is natuurlijk een hele grote wens en bepaald de rest van je leven als het lukt.

hier nog steeds geen ongi. Wel gister een heel leuk sollicitatie gesprek gehad. Vanmorgen 2 uurtjes mee gedraaid en ik ben erg positief. Dus nu ff Nog in gesprek met de manager over arbeidsvoirwaarde. Als dat voor beide partijen positief is dan heb ik pet 1 januari en nieuwe baan. Voelt heel goed.
    Vind het werk wat ik nu doe leuk maar het team erg vermoeiend. Niemand gunt mekaar iets bah.
    Voordeel van de nieuwe baan is dat ik dan 3 volledige dagen werk en dus met thuis ben

7. peetje007

Dat mag zeker emmy , ohh jennifer dat herken ik mijn baas kan alleen maar zeuren en nooit eens een complimentje niets is goed of goed genoeg heel vervelend dat worden 3 pittige dagen dan maar idd wel lekker dat je meer thuis bent heb je ze wel eerlijk vertelt dat je in dit traject zit? Wel vervelend dat je nog niet ongi bent wanneer begon je met bloeden ? En na hoe lang is het gestopt ? En emmy heb jij verder nog ergens last van ?

8. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Klinkt erg goed jennifer! Leuk!
    Hier nog niets geks. Gevoelige borsten ook als ik niet duw om te checken of ze nog gevoelig zijn (hahaha ja dat is best grappig). Maar afwachten is wat ik moet doen. Nog een week en dan hoop ik gewoon lekker positief te testen haha.

9. peetje007

Oke dus je wacht tot volgende vrijdag zou t erg knap vinden als je niet test ik weet hoe moeilijk t is ik denk iedereen wel haha ik denk dat t wel goed komt met die positieve test hoor denk t nog steeds !! Weltrusten iedereen!

10. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Zou echt geweldig zijn!
    Voor nu nog maar even de dagelijkse dingen doen en mezelf niet teveel druk maken.
    Slaap lekker meiden! Enne ik vind dit forum erg fijn!

11. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Drukte op n verkeerd knopje waardoor mn abo ineens verdween haha. Trusten!

12. peetje007

Hallo dames hoe is het met jullie hier een slechte nacht achter de rug maar ach dat gebeurt wel eens en een hele drukke dag

13. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hey meiden, hier n heerlijk dagje. Lekker gezwommen, net een poos met buurtjes in ons straatje gezellig gezeten. Kids waren lief en voel me lekker.
    Alleen last van n beginnend verkoudheidje. En denk soms wat trekkerig gevoel in mn baarmoederstreek te voelen, maar dat probeer ik dan meteen weer los te laten.
    Vakantie is hier nu begonnen, dus super relaxt!
    Jij al begonnen met testen peetje? Of ga je t toch niet doen?
    En Jennifer al menstruatie opgespoord?

14. peetje007

Denk dat ik t lekker laat voor wat is komt wel weer goed de volgende x lekker relaxen deze maand gewoon even niets .... dus datoslatem gaat nog steeds goed knap hoor !! Het kan een innesteling zijn emmy

15. jennifer24

jennifer24 Bekend lid

8 apr 2011
    889
    5
    18
    Zeewolde
    Nog totaal geen spoor menstruatie :(

16. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hmmm wordt nu wel een beetje vervelend he Jennifer. Je had wel een positieve ovulatietest toch enige tijd geleden? Of zit dat verkeerd in mijn hoofd?
    En Peetje, ja het loslaten lukt nog redelijk. En voor jullie misschien ook wel lekker om het even los te laten een maandje.
    Ik probeer nog wel, mocht er iets gaande zijn, goed voor mijn lijf te zorgen; voldoende slaap, gezond eten en dat voelt goed.

17. jennifer24

jennifer24 Bekend lid

8 apr 2011
    889
    5
    18
    Zeewolde
    nee had geen positieve test was te laat begonnen. vanmiddag toch ff voor de zekerheid getest maar negatief. ja wordt er nu wel een beetje flauw van hoor.

heerlijk als je het kunt loslaten, gezond leven is een pre inderdaad stel je toch eens voor als het raak is.

18. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    O sorry, had het vorige keer ook al gevraagd... Sorry was het even vergeten!
    Nouja echt loslaten is misschien niet het goede woord, maar ik ben niet heel nerveus ofzo. Heb meer rust zeg maar. Ben wel voor de verandering de plattegrond van de babykamer weer even onder de loep aan het nemen haha

19. peetje007

Haha begint nu toch weer een beetje te kriebelen he maar dat is heel normaal als je iets heel Graag wilt verder heb je nog niet echt t gevoel dat er iets is ontstaan? @jennifer dit is idd erg vervelend nog wel buikpijn? Kan idd even duren maar je wil zo graag verder en wel nu !!

20. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Het gevoel dat er iets ontstaan is nee, zou niet weten hoe dat voelt. Voel me vooral heel verkouden en denk soms wat te voelen in mn buik qua plopjes maar ik weet hoe erg ik mezelf gek kan maken haha

Deel Deze Pagina