Ja dat het inderdaad ik wil gewoon verder jah. Maar ja het lijf blijkbaar nog niet. spannend he emmy!
Zeker spannend... ben vandaag erg jankerig (lees meejanken met tv haha). Dat heb ik een dag (of 2) voor ik ga menstrueren. En ja... zo ben ik er dus echt wel mee bezig...
Haha zou wat zijn als het echt zo was... ik moet echt afwachten... bah... Wisten jullie het al voordat je een test in je handen had?
Ik had geen idee tien t raak was !! Had een vermoeden omdat ik noe was en verder niets dus geloofde t ook gewoon niet toen hij positief was en daarom zeg ik nu elke maand weer dat t niet gelukt is omdat je nooit t verschil voelt zo vroeg
Jaaaa eindelijk!!! Rood is de kleur die mij blij maakt hahah. joepie als het goed is mogen we rond 26 oktober weer naar het amc. ik dacht trouwens bij mijn zwangerschap van mijn zoon dat het nuet gekukt was voelde me niet anders dan anders deed ook puur een test omdat ik dan me weer voor kon bereiden op de volgende poging. hoe voel je je emmy? Peetje heb je er een beetje vrede mee dat je deze maand een rust pauze hebt?
Wat fijn Jennifer!! En mooi dat je deze ronde dan gewoon kunt. ik voel me goed. Ben sneller jankerig, en enorm veel zin in zoet (altijd als ik ongi wordt) maar dat kan ik me ook inbeelden. Het wordt echt afwachten. Morgen lekker een paar dagen weg!
Ohh lekker emmy geniet ervan en wat fijn Jennifer dat je verder kan , uhm nou aan ene kant wel lekker een maandje niets en de andere kant denkt ik een verloren maandvmaar ach het is niet anders wat niet kan dat kan niet en hoezo de 26 ste pas je hebt toch rond dag 12 een ei ??
Dat is leuk emmy zo blijf je op de hoogte en kan jezelf ook dingen melden hoe zien jullie dat voor je gaan jullie het kind strax vertellen hoe het in elkaar steekt?
Ik ga het zeker vertellen vanaf dag 1. Ik hoop dat het dan iets wordt wat hij of zij als altijd bespreekbaar gaat ervaren. De dingen zijn zoals ze zijn is mijn idee... En jullie? Kan me voorstellen dat het voor jou Peetje wel iets moeilijker kan zijn... Weet je wat ik net heb uitgerekend. Stellllll dat ik nu zwanger blijk te zijn. Dan heb ik de 20 weken echo op mijn verjaardag. En ben ik rond kerst de 12 weken voorbij. Ik ben soms zo aan het wegdromen, heerlijk. Maar ben ook wel reëel. Heb mezelf een schop gegeven dat ik pas me zorgen mag gaan maken als ik na een jaar nog niet zwanger ben. En dat geeft wel rust moet ik zeggen. Had toch onbewust een soort van planning gemaakt in mn hoofd en zo werkt dat natuurlijk niet... Fijne dag meiden!
Nee helaas werkt het levsn niet zo maar zit ook wel eenz te rekenen met stel nou dat ik nu zwanger ben dan heb ik dan de 1ste echo en hoe gaan we t vertellen aan familie en wij gaan t kindje ook vertellen hoe de vork in de steel zit eerlijkheid duurt het langste
Ook hier gaan we voor openheid. Zodra hij vragen begint te stellen krijgt hij eerlijk antwoord. wegdromen hoort erbij emmy dat doen we allemaal wel eens toch heerlijk hoor
Spanning begint wel toe te nemen hoor. Schiet echt sneller vol dan normaal (of ik ben gewoon jankerig deze maand haha) en voel plopjes soms steekjes in mijn buik. We zullen van het weekend/uiterlijk maandag ontdekken of het ook echt ergens vandaan komt... Net mijn tante hier mijn verhaal vertelt, ze vindt het heel spannend en leuk voor me!
Gewoon testen hahaha zeg ik !! Vind t echt wonderlijk dat ik t volgehouden heb afgelopen maand vind t eigenlijk niet te doen
Oo emmy wat machtig spannend jah. Laatste wacht week is altijd de moeilijkste. Duimen draaien weer volop voor jouw!!