kid in het amc wie begint er binnenkort nog meer

Discussion in 'MMM clubs' started by peetje007, Jul 31, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. peetje007

peetje007 Niet meer actief

Jij bent gewoon zwanger emmy had t al gedroomd dus t is zo haha dat zou wel wat wezen he ! Maar ik hoop t zo voor je dat hoop ik voor iedereen trouwens zn lief klein babytje en dan lekker baby shoppen en ik hoop t vooral voor mn man hij wil zo graag papa worden en hoop zo dat ik hem dat kan geven pfffff

2. peetje007

En dames hoe gaat t hier ?? Klinkt best gek maar kijk weer uit naar 18 november dat zou ongeveery de tijd zijn dat ik naar t amc mag tijd schiet maar niet op vandaag afleiding mooi mn huisje doen vanavond mn ouders te eten dus dan is er al weer een dag voorbij morgen weer werken dat is nog een dag en dan zien we wel weer Jennifer nog even en dan mag je weer hopen op een knalpositive ovulatie test en emmy voor jou schiet t al aardig op nog heel even en dan weet je of je een kleine rijstkorrel bij je draagt al met al weer een spannende tijd dames

3. peetje007

Dames heb besloten toch ovulatie testen te doen deze maand al is het maar om mijn cylus nog beter in kaart te brengen nu net 1 gedaan en begint al een streepje te komen licht maar aanwezig dus zal weer richting dag 16 gaan dat ik mn ei heb nu dag 11 moet je de dag van menstruatie mee rekenen eigenlijk ?

4. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

Aug 20, 2014
    2,285
    598
    113
    Female
    NULL
    NULL
    Hey lieve meiden,
    Hier is het zeker spannend haha. Vannacht gedroomd dat ik een knalpostieve test in mijn handen had. Vind het wel spannend hoor en ben bang weer teleurgesteld te raken, maar vooralsnog blijf ik gewoon hopen dat het zo is. En zou toch te gek zijn als ik met kerst 3 maanden zwanger ben en het de wereld mag vertellen!

Denk dat het wel een goed idee is Peetje dat je wel gaat testen deze maand, indd om een beetje beter dingen in kaart te krijgen. Ik zou dan na een positieve test wel ook een paar dagen temperaturen zodat je ook weet wanneer je eisprong is na een positieve test.

En kan me heel goed voorstellen dat je uitkijkt naar 18 november! En ja de eerste dag van je menstruatie is al cyclusdag 1.

5. peetje007

Ja ga ik doen , ga jij nog testen voor zondag of toch niet?

6. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

Aug 20, 2014
    2,285
    598
    113
    Female
    NULL
    NULL
    Nee heb besloten het niet te doen. De meiden op het NOD forum die het wel doen raken allemaal enorm in onzekerheid. Als ik maandag nog niet ongesteld ben ga ik dan testen.
    Dan zit ik 14 dagen na inseminatie. Haha takke spannend!

7. jennifer24

jennifer24 Bekend lid

Apr 8, 2011
    889
    5
    18
    Zeewolde
    Wauw wat knap Emmy!! ik hoop het deze keer ook zo te kunnen doen, pas testen na de NOD. Veel afleiding zoeken dan is de week zo voorbij, morgen is het alweer woensdag!!

Slim Peetje nu ligt er geen druk op dus kun je in alle rust testen.
    Hier vollop in het rood pfff heel fijn maar wel pijnlijk. hihi ja lekker klagen

8. peetje007

Klagen mag hier zo lekker is dat haha wat goed emmy !!

9. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

Aug 20, 2014
    2,285
    598
    113
    Female
    NULL
    NULL
    Klagen mag hier zeker! En denk dat we elkaar goed begrijpen!
    Ik probeer mezelf geen valse hoop te geven maar toch denk ik mijn baarmoeder zo nu en dan te voelen trekken. Maar ik hou vol hoor. Hier is t gezellig en relaxt. Morgen weer een dagje op pad.

10. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

Aug 20, 2014
    2,285
    598
    113
    Female
    NULL
    NULL
    Hoe tof zou t trouwens zijn peetje als je eisprong pas maandag is. Dan kun je alsnog geinsemineerd worden. Nu dag 11 betekent maandag dag 17.. Is niet geheel onhaalbaar. Zou wel een cadeautje zijn vooral omdat je je we niet op ingesteld hebt...
    En als niet, inzicht in je cyclus is ook echt heel fijn!

11. peetje007

Dat zullen ze wel niet doen denk ik aangezien ik de eerste dag van menstruatie niet gemeld heb , maar geeft ook niet zo kan ik mn cyclus ng beter leren kennen zonder idd de druk dus ik laat het maar even zo

12. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

Aug 20, 2014
    2,285
    598
    113
    Female
    NULL
    NULL
    Indd zonder druk even kijken hoe je cyclus nu precies is en wat de testen precies doen is om erg fijn denk ik! Ik ga al lekker slapen. Spreek jullie morgen weer!

13. peetje007

Goedemorgen dames vannochtend weer een ovulatie test gedaan en word al donkerder denk nog 2 dagen zn beetje miss 3 maar hij komt eraan en Jennifer ben jij al van t bloed af al weer aan de ovulatie testen? En emmy trek je t nog een beetje ?

14. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

Aug 20, 2014
    2,285
    598
    113
    Female
    NULL
    NULL
    Ja ben eigenlijk heel rustig. Omdat ik ergens denk dat het misschien wel echt zo is en ik dus toch niet ongesteld wordt... Maarrrr ik durf het ook eigenlijk niet zo te denken omdat ik dan extra teleurgesteld ben als ik wel ongi word... Het is ook allemaal gewoon zo raden in het wilde weg.
    Dus haha ik doe lekker mijn dingen, zit heerlijk een boek te lezen en gaan straks hier weer even op pad. Ik wacht echt tot na het weekend.
    Het trekkerige gevoel in mijn baarmoederregio stelt me gerust op een of andere manier, maarja alleen achteraf kan ik straks zeggen of het echt met zwangerschap te maken heeft of niet...
    En als niet hahaha dan mogen jullie best om mij en mijn rare symptomen lachen hoor.

Fijn dat ze oplopen Peetje, maak je voor jezelf er ook foto's van of plak je ze in? Dat vind ik altijd prettig om de maand erna ermee te kunnen vergelijken.

15. peetje007

Ik plak ze in dan kan ik in t e ht kijken of vergelijken , ik denk dat jij heel erg zwanger bent dat denk ik nog steeds en we lachen niet om jou raare symptomen hoor hoort er allemaal bij al zit t soms in je hoofd maar ook dat is normaal nog geen symptomen als misselijkheid of pijnelijke bortsten?

16. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

Aug 20, 2014
    2,285
    598
    113
    Female
    NULL
    NULL
    Nee verder echt nergens last van. Het enige wat ik de laatste dagen merk is de plopjes in mijn buik en trekkerig gevoel, sneller emotioneel en wel gevoelige borsten, maar dat heb ik altijd tussen ovulatie en menstruatie. Dus het blijft nog even spannend. Zijn deze 'symptomen' ook echt symptomen of zit het in mijn hoofd.

Slim dat je ze inplakt Peetje, zou wel fijn zijn als je een hele duidelijke knaller hebt binnenkort zodat je daar de volgende x op kunt vertrouwen.

17. peetje007

Nou die plopjes herken ik wel wn of t in je hoofd zit dat zal over een paar dagen blijken het schiet al behoorlijk op wa neer moet je ongi worden ? Ik vind t maar knap hoor en ja inplakken doe ik eigenlijk nu al voor de 3 de maand en vind t gewoon wel handig ik hou een soort dagboek bij zodat ik ook weet wanneer ik waar last van had en wanneer ik exact mn ei had en ongi ben geworden is dat raar ?

18. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

Aug 20, 2014
    2,285
    598
    113
    Female
    NULL
    NULL
    Nee dat is heel gewoon haha! Ik heb een boekje waarin ik alle tests plak en in mijn telefoon houd ik mijn cyclus bij qua wat ik voel en wanneer ongi e.d. geeft een fijn overzicht. Ik zit nu op 9 dpo als mijn eisprong op maandag is geweest. Maar zou ook dinsdag geweest kunnen zijn, dan dus 8 dpo. Meestal 11 of 12 dpo ongi. Dus uhm zaterdag ongeveer hoop ik het niet te worden. Als ik het maandag nog niet ben dan heb ik echt goede hoop.
    Waarvan herken je de plopjes Peetje?

19. peetje007

Die herken ik van mijn laatste icsi toen ik een positieve test had helaas liep dat voor mij verkeerd af

20. jennifer24

jennifer24 Bekend lid

Apr 8, 2011
    889
    5
    18
    Zeewolde
    Ik ga pas a.s dinsdag starten met testen. Zit nu pas op dag 3 van mijn cycles.
    soannend hoor emmy gelukkig heb je aardig wat afleiding en zitten we alweer bijna aan de goede kant van de week.
    peetje ga je het echt niet proberen door te geven als je een positieve test hebt? Wow weet zijn ze heel niet zo streng

Share This Page