Begrijp wel dat ze die regels nauw hanteren maar kan soms wel even waardeloos zijn. Hier een lekker dagje. Leuke dingen gekocht haha. En in t pashokje ineens mn baarmoeder die aandacht wilde. Toen dacht ik: maar nu let ik r echt niet op en toch voel ik m. Haha mag snel maandag zijn en dan geen ongi en positieve test. Daar teken ik voor
Haha ja natuurlijk teken je daarvoor ik denk ieder van ons heb je nog echt geen testdrang of probeer jij jezelf in bedwang te houden ? Hihi
Nee heb echt nog geen testdrang. Ben eigenlijk alleen maar bang voor een witte test die dan eigenlijk nog niet perse iets zegt. En als ie wel iets aangeeft kan er ook nog van alles misgaan waardoor ik alsnog ongi word. Dus ik test nog niet. Haha klinkt wel verstandig he... Maar zo voelt het ook. En indd een ieder van ons zou ervoor tekenen! Gun het ons allemaal zo!
Ja klinkt heel verstandig soms zegt je hart iets anders als je hoofd ken je dat en ja kan veel mis gaan maar dat kan na die tijd ook maar als je over je nod bent heb jen1 horde al genomen dat is wel zo lijkt me zo lang duren vokr je de 12 weken bereikt heb je in redelijk veilig territorium zit pfff hoe ga je zo iets doorkomen ik denk dat ik extreem voorzichtig zou doen niet dat het heel veel uitmaakt maar ook om je lijf te ontzien het moet al zo hard werken klinkt best ernstig als ik het zo zeg haha maar ja zo voelt t nu omdat ik zo graag wil hebben jullie dat niet "hoe kom ik straks die 12 weken door "
Nee dat heb ik niet. Maar ik heb ook de luxe dat ik nog helemaal aan het begin sta en dus op dat gebied nog niets heb meegemaakt... Ik heb eigenlijk alle vertrouwen erin dat als ik zwanger blijk te zijn het ook goed gaat. Misschien heel naïef, maar voor nu wel erg prettig. En ik weet hoe spannend die weken nog zijn, maar vooralsnog heb ik daar geen rot gevoel over... Maar kan me dat in jouw situatie wel beter voorstellen hoor! We kletsen je daar wel doorheen als je straks eenmaal zwanger bent.
Haha ja dat is wel de bedoeling hè. Hier word ik nu toch wel nerveuzig... voel bijna constant mn baarmoeder met een soort trekkerig gevoel. Heb terug gezocht maar had ik geen enkele keer hiervoor. Dus wordt mezelf echt volplannen met leuke dingen zodat ik niet zo in mn hoofd kan gaan zitten... Hoe is je test vandaag peetje?
Nu net wakker lig zelfs nog in bed nog geen test gedaan dus ga ik zo maar even doen , wat ik me afvraag heb je ook een menstruatie achtig gevoel?
Hier is de ovulatie test nog steeds negatief had ook niet anders vereacht op dag 13 meestal op dag 16 a 16 knal positief dus wacht rustig af ben blij dat er geen druk achter zit nu heb al wel weer nieuwe ovulatie testen besteld een pakket 30 dan kan ik weer even vooruit krijg er 6 zwangerschapstesten bij dus zal me denk niet in kunnen houden aankomende maand haha
Ja dat komt omdat je hem steeds voelt maar klinkt positief meeztal voelt iemand menstruatie achtige pijntje door t embryo die zich in de baarmoeder nestelt of genesteld is en zich ontwikkeld dus klinkt heel erg goed! ! Kan je niet gewoon testen ben zo benieuwd!
Hahaha nee ga nog niet testen sorry. Zondag op zn vroegst als ik me kan bedwingen. Tnx voor je hoopgevende reactie!
Oke oke ik snap t ook wel maar het klinkt zo positief dus maar ja klinkt je baarmoeder alsof je mag knort dat je honger hebt iets minder heftig dan maar ongeveer? Ohh ik hoop zo voor je dat je een positieve test hebt
Het voelt ook zo positief in mijn lijf, maar ben zooo bang dat ik het me allemaal inbeeld. Mijn buik voelt als een soort wasmachine die ligt staat te draaien of zoiets. Dan weer een borreltje dan weer een krampje dan even niets... alsof er iets aan de gang is maar echt iets wat ik nog niet eerder had gevoeld. Maar misschien let ik r gewoon teveel op en heb ik een grote fantasie... Tnx meiden dat jullie zo meeleven!
Haha hoe je dat ook zegt misschien heb ik wel een grote fantasie hihi klinkt grappig kijken jullie wel eens dat programma one born every minute ? Dat is elke dag om 10 over 3 op tlc als ik t kan kijken doe ik t omg er zijn vrouwen die gillen die hele afdeling bij elkaar heb mezelf voor genomen als ik zou moeten bevallen niet te gaan gillen lijkt me ook echt verschrikkelijk omdat te horen hihi
Hahah peetje nou ben heel benieuwd of je idd stil zwijgend kan bevallen. Weet uiring dat het heul erg pijn doet hihi. heb niet gegild maar wel de verloskundige uitgescholden . Na de bevalling wel sorry gezegd trouwens. heel knap hoor emmy dat je niet test! Snap het ook heel goed weet alleen neit of ik dat kan straks