Grrrr een heel verhaal getypt op mn tablet loopt hij vast nou ja dan maar nog eens typen op mijn telefoon het is wel mijn voornemen hoop ook tegen die tijd dat het gaat lukken maar wat heb je allemaal gezegd tegen die arme vrouw? Gelukkig zijn ze wel wat gewend hihi maar kan me ook geen voorstelling malen van de pijn dus jennifer leg eens uit wat voor pijn is het waar kan je het mee vergelijken?het lijkt me zo ie zo vreselijk de hele tijd kijken hoeveel ontsluiting en dat gefrunik aan je blegh duurde jou bevalling lang Jennifer?
Ik werd ingeleid op donderdag omdat ik zwangerschaps suiker had en onze zoon een flinke jongen was/is. Op vrijdag om 7.00 is mijn water gebroken en om 14.37 iss onze zoon geboren. Dus opzich prima tijd. De pijn is niet te beschrijven het mooie is wel dat je echt vergeet na een half jaar of zo. Nu 2,5 jaar verder weet ik nog dat het pijn doet maar hoe het precies voelde ??? Is echt niet te beschrijven.
Dat is wel bijzonder ja maar je krijgt er natuurlijk ook iets super moois voor terug maar ze zeggen dat zodra je kindje eruit is dat de pijn dan okk gelijk verdwijnt dat kan ik haast niet geloven dat dat zo zou zijn lijkt me toch dat je nog een nasleep hebt
De nasleep valt wel mee. Tenminste bij mij wel. Ik had 4 hechtingen en die waren pijnlijk met zitten. Maar toen die op dag 7 eruit werd geknipt was ook dat voirbij. Je bent moe de eerste dagen en voelt je vrak maar door dat kleine wonder vergeet je veel. Ik vondt de kraamtijd echt heel magisch mooi
Haha geen idee zo voelt dat nu. Zat op een grote roze wolk . Fijne kraamverzorgster. Vrouwlief heerlijk thuis. Mijn moeder die de gehele dag hand en span dingen voor ons deed en elke avond voor ons kookte en mijn vader die uit zijn werk ook gezellig aanschoof. Alle belangstelling en gewoon een super lief manneke waar we hele dagen mee knuffelde en niet los konden laten
Heerlijk lijkt me dat! Ik ben weer thuis. Haha nu de komende dagen leuk zien door te komen . Had vorige week bij babydump al een 9 maanden dagboek besteld met 2 rompertjes met de teksten: "mijn oom is mijn superheld", "ik ben tantes lieveling. En een slabbetje met erop: jullie worden opa en oma. En nu hopen dat ik deze snel kan geven. Maar lijkt me heel bijzonder hoor zo'n klein wezentje in je handen hebben nadat je het 9 maanden bij je hebt gedragen. Het hele moederschap lijkt me heel bijzonder. Ook zwaar, maar wel heel mooi.
Is het niet ontzettend vermoeiend al die mensen om je heen ? Als je net bevallen bent lijkt me het ook erg overweldigend allemaal.... hoe deed je dat met kraamvisite? Ohh emmy nu al dingen kopen ?
Haha ja heerlijk om soms al iets kleins te kopen. En het ligt prima te wachten tot het eenmaal uit de kast kan komen. Maar word er soms gewoon blij van . Good vibes! Doen jullie dat niet?
Nee wij waren heel selectief wie er de eerste dagen mochten komen en ik vobdt dat juist heel fijn en gezellig. voordat onze zoon uberhaupt gemaakt was stond er op zijn kaner al een babykamer en hadden we kleine spulletjes in huis. Heerlijke hoor om al stiekem te dagdromen ook nu staat de babykamer al klaar en liggen alle baby spullen in de kast te wachten
Hihi ik dacht al dat ik een beetje gekkig was. Maar de voorpret maakt me ook al zo blij. En natuurlijk moet ik wachten tot ik daadwerkelijk een gezond kindje in mijn handen heb. Maar nu vind ik het heerlijk om soms al helemaal op te gaan in het feit dat ik hopelijk ooit mama word (lees: het liefst in juni 2015 )
Nee dat snap ik peetje. haha test drang!! Heeft nog geen zin emmy ! Als die omowit is ben je teleur gesteld terwijl er nog van alles kan veranderen.
Haha ja daarom, ik doe het ook nog niet. Zo lekker bij een vriendin expeditie robinson kijken en dan is het alweer morgen en dan kan ik weer helder denken
Je houd t spannend hihi ! We zien wel een positieve test verschijnen als het zover is dat het mag ben erg benieuwd je bent er al bijna super goed gedaan meid
Goedemorgen! Emmy weer helder in het hoofd? Haha is de testdrang weg?. Hoe voelt je buik aan? Peetje hoe was je test vanmorgen? Hier het bloed weer op zn retour, vanaf dinsdag gaat het testen weer beginnen. Heb er zin in . Vandaag alweer vrijdag meiden heerlijk! !
Goedemorgen, Ja ben weer helder denk ik. Erg spannende dagen nu. Vandaag 11dpo (of 10) en vaak een LF van 10 dagen dus heel spannend voelt dit. Net even wezen plassen en geen bloed dus dat is fijn. Worden spannende dagen. Hoop zo dat mijn ongi wegblijft. Mijn buik voelt een beetje hetzelfde. Alsof mn blaas constant vol is en beetje steekjes zoiets.... Begrijp dat je er weer zin in hebt Jennifer! Is ook fijn om weer te starten. En peetje ben indd benieuwd naar je test.
Nou dames heb t idee dat mn ovulatie testen niet echt op lopen blijven een beetje t zelfde heb ik geen ei deze maand ?