Ja zoals afgelopen maand idd bij jou dat hoop ik dan ook maar anders ga ik me wel zorgen maken dat het nooit gaat lukken , lekker Jennifer dat je weer bijna mag beginnen pfff ik kan ook niet wachten bij mij duurt t weer even nog 1 maand om precies te zijn of nog wen paar dagen langer ligt aan mn ei natuurlijk maar wil ook wel weer en emmy wat ga jij vandaag doen om je hoofd van je buik af te leiden ? Word wel steeds moeilijker he heb ik afgelopen maand ook gemerkt zodra je op je nod wakker word en naar de wc gaat en nog geen bloed hebt denk je ohh zou t terwijl ik echt wist dat t onmogelijk was dus dat maakte t voor mij makkelijker maar voor jou niet bij jou kan t daadwerkelijk een schot in de roos zijn
Ik ga zo lekker lunchen met een vriendin en vanavond naar de film met mn zusje. Dus heerlijk dagje! Ja dit worden spannende dagen...
En peetje je eisprong kan nog met gemak komen. Probeer vertrouwen te hebben ook al lijkt me dat soms heel moeilijk als je al zoveel hebt meegemaakt... Ik duim voor een duidelijke test voor je!
Maar het is pas dag 14... Kan natuurlijk ook pas op dag 18 komen... Hou vol! Dit was een cyclus zonder druk weet je nog. Dus het mag gewoon even duren, want dan weet je volgende x dat je ook niet je ongerust hoeft te maken. Ik heb er vertrouwen in.
Nou emmy deze dag is ook al bijna voorbij nu gaat het heel spannend worden !! Ik ben gewoon zenuwachtig voor jou
Haha ja het is echt wel spannend. Zo lekker eten met een vriendinnetje en dan vroeg mijn bed in denk ik. Vandaag af en toe misselijk, maar ben bang dat dat met de zenuwen te maken heeft. Stom toch. Iedere keer neem ik me voor niet zo debiel te gaan doen, maar het gebeurt gewoon! Hoe is jouw stemming nu Peetje? Weer een beetje vertrouwen in het hele gebeuren?
Niet echt maar ik laat t maar over me heen komen is toch weinig op dit moment wat ik er aan kan maar heb nog een paar dagen en dan zien we wel , komt met jou ook allemaal goed zolang je geen bloed ziet gaat het goed
owww meiden, ik heb zo slecht geslagen van de zenuwen haha. Dit heb ik echt nog geen een keer gehad zo nerveus. Dus ik vanmorgen direct naar de WC, nog geen ongi te bekennen. Mijn borsten lijken wel gevoeliger te worden (of het is weer die fantasie he). Zit nu 11 of 12 DPO met normaal een LF van 10, dus ben eigenlijk al een dag overtijd, misschien zelfs 2. Kak wat spannend! Hoe is het bij jullie?
Durf niet! Haha morgen ga ik testen dan zit ik 13 DPO dan is er wel HCG te zien als het echt zo mag zijn... Hoe was jouw testje?
Ooo emmy ik vindt het zo super knap van je!! Ik duim echt dat je mirgeb een positieve test in handen hebt. super spannend!!
Ik had vannochtend geen tijd om te testen moest werken en was al laat , ohh emmy bereid je voor op nog eeb slechte nacht want ik slaap dan altijd ook slecht maar ziet er toch positief uit
Kak, nog een slechte nacht . Haha ik ben ook zo'n nerveuze muts. Hier even een paar dingen opgezocht: maart LF 10 dagen april LF 10 dagen mei LF 10 dagen (11e dag spotting) juni LF 11 dagen (1e ins, 12e dag lichte spotting/roze afscheiding) juli LF 10 dagen (2e ins) augustus LF 10 dagen (3e ins) september LF 10 dagen (4e ins) (11e dag licht roze afscheiding) oktober hoop ik een LF van 9 maanden! Haha maarrr goed nu mijn berekeningen. Stel ik had 6 oktober eisprong (5 okt 1e knalpositieve test). Dan zit ik nu op 12 DPO. Stel ik had 7 oktober eisprong. Dan zit ik nu op 11 DPO. Als er morgen dus nog geen menstruatie is en vandaag geen roze afscheiding, dan beginnen mijn kansen toch echt wel toe te nemen. Ik ben zoooo hard aan het duimen.