Jaaaaa meiden ik mag op roze!!! Mijn gevoel klopte! Test in t echt is rozer.... en dit met 12/13 dpo. Ik zit te trillen joh!!!!
Echt zo bizar!!! Moet steeds even naar de test kijken haha. Maar grappige is ook dat ik helemaal niet bang was ongesteld te worden. Dus misschien dat je ergens dus toch kunt voelen dat t zo is!!
Jaaaa het is echt zo geweldig!!! T is dat ik kapot ben door het niet slapen hahaha. Maar anders had ik alle kanten op gerend! Ik geloof het nog bijna niet, maar het is toch echt zo. Of kan ik niet afgaan op 1 test? Zal er morgen nog 1 doen.
Haha dit komt zo bekend voor maar positief is echt positief. Je bent echt zwanger. De test is zo duidelijk emmy dat je niet hoeft te twijfelen. Lekker weg dromen vandaag een vast melding maken bij het amc voor de echo!.
Je bent een schat! Ik droom al een heeeel eind weg hoor!! En wat ik zo tof vind, is dat ik toch echt zo'n voorgevoel had! En jullie trouwens ook!! Mn plopjes in mijn buik, mn meer emo zijn. Allemaal omdat het zo is!!!
Hier is de test bijna positief hij is nog iets lichter als de controle lijn maar niet veel meer dus toch een ei haha dat is heel snel gegaan van niets naar een streep hihi heb er weer vertrouwen in thanx emmy
Wat goed peetje!! Dan weet je in ieder geval hoe lang je moet wachten. Als je je temp er ook nog naast meet weet je ook na hoeveel dagen na positieve test je ovulatie is. Fijn hoor!! En hier is de wolk geweldig!
Haha dat snap ik he emmy ik heb het je vanaf dag 1 gezegd he en het komt gewoon uit dat vind ik wel heel bijzonder hoe voel jij je ?
Ja peetje niet te geloven toch! Zo tof! Ik voel me prima! Kapot van de waardeloze nacht slapen maar verder prima! Vandaag beetje rustig aan haha. Heerlijk dromen over alles!