kid in het amc wie begint er binnenkort nog meer

Discussion in 'MMM clubs' started by peetje007, Jul 31, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

Aug 20, 2014
    2,285
    598
    113
    Female
    NULL
    NULL
    Mijn ouders en een paar goede vriendinnen weten het. Het liefst schreeuw ik het van de daken maar dat moet ik nog maar even mee wachten.
    Ik geloof het denk ik wel, half hahaha. Is nog zo onwerkelijk. Al zo lang een droom van me en dan ben ik nu gewoon echt serieus zwanger... zo gek! Zo tof!!

2. peetje007

peetje007 Niet meer actief

Haha heb je het amc al gemaild? Heb je het mail adres rechtstreeks van ze ik schrijf t wel even in priver bericht aan je

3. peetje007

Heb je het ontvangen? ?

4. jennifer24

jennifer24 Bekend lid

Apr 8, 2011
    889
    5
    18
    Zeewolde
    Wat fijn peetje dat je testen toch oplopen en prettig om te weten waar je de volgende ronde een beetje rekening mee kan houden.

Hoe gaat het emmy heerlijk aan het dagdromen geweest de hele dag. Morgeb weer aan het werk of niet? Grappig want hier begint morgen de herfst vakantie.

Ik ga vanaf dinsdag weer testen en hoop volgend weekend richting amc te mogen.

5. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

Aug 20, 2014
    2,285
    598
    113
    Female
    NULL
    NULL
    Jaaa heerlijk aan het dagdromen! Zo lekker!
    En zo'n goed gevoel!
    Haha ja mijn vakantie zit er alweer op. Maar ga met alle plezier weer werken haha. Spannend dat je ook weer bijna mag. Fijn!

6. peetje007

Wow nu weer een ovulatie test gedaan en die is nu haast weer wit is hij al gesprongen? Echt bizar dit zit heel weinig tijd tussen de testen hoe kan dit??

7. jennifer24

jennifer24 Bekend lid

Apr 8, 2011
    889
    5
    18
    Zeewolde
    Misschien te veel gedronken waardoor de test de lh niet goed op kan pikken?

8. peetje007

Uhm ja dat zou kunnen mn urine was net water

9. jennifer24

jennifer24 Bekend lid

Apr 8, 2011
    889
    5
    18
    Zeewolde
    Dan kan het best wel eens zijn dat het niet lukt de lh piek op te pikken. Probeer het morgenochtend weer dan zul je zien dat hij mooi donker is geworden.

10. peetje007

Ja ga ik doen thanx ;- )

11. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

Aug 20, 2014
    2,285
    598
    113
    Female
    NULL
    NULL
    Kan ook zijn dat je top al geweest is. Daarom is deze maand zo fijn zodat je kunt zien hoe het loopt. Alhoewel een echt knaller wel heel relaxt zou zijn.
    Ben benieuwd naar morgen!

12. peetje007

Hij is positief! !! De test streep is net zo donker als de controle streep hij is nog niet op gedroogd dus misschien word hij nog wel donkerder maar hij is positief zo happy ondanks dat ik er niets meer mee kan geedt t wel aan dat ik vertroi moet hebben in mn lijf maar ala jij morgen apringt heb ik maar een lf van 10 dagen :( dat is wel kort meestal zit ik toch wel rond 11a12 dagen od miss is mijn cyclus nu 1 dagje langer maar ach hij is positief dus maakt niet uit hahaha

13. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

Aug 20, 2014
    2,285
    598
    113
    Female
    NULL
    NULL
    Wat heerlijk!!! Echt fijn peetje. straks vol goede moed je nieuwe ronde in!

14. jennifer24

jennifer24 Bekend lid

Apr 8, 2011
    889
    5
    18
    Zeewolde
    Yeeh wat fijn peetje!!!

15. peetje007

Yep zeker emmy laat je ons weten wanneer je voor echo mag ? En Jennifer laat je weten wanneer jij een positieve hebt en mag pfff kan niet wachten tot ik weer mag nog even volhouden

16. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

Aug 20, 2014
    2,285
    598
    113
    Female
    NULL
    NULL
    Ja jullie horen het absoluut!
    Peetje heb je niet de neiging het amc toch te bellen en te overleggen?

17. peetje007

Nee straks gaan ze me bog vervelend vinden heb al zoveel mail contact gehad ondertussen

18. peetje007

Ik hen ze toch gemaild heb toch de stoute schoenen aan getrokken maar weet eigenlijk hey antwoord al heb me wel gelijk verontschuldigingd omdat ik ze weer lastig val

19. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

Aug 20, 2014
    2,285
    598
    113
    Female
    NULL
    NULL
    Heel goed. Ze begrijpen het echt wel. Al die vrouwen met zo'n grote wens. Ben benieuwd naar hun reactie.

20. peetje007

Ja ik ook maar kan dud even goed niet er is niemand die in kan vallen voor me op t werk dus dag poging pfffff al mocht ik dan he

Share This Page