kid in het amc wie begint er binnenkort nog meer

Discussie in 'MMM clubs' gestart door peetje007, 31 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. energy

energy Actief lid

11 okt 2012
    108
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zodra uw test positief is d.w.z. als u de omslag heeft waargenomen, dus bijvoorbeeld dag x duidelijk negatief en dag y ziet u dat er al een streepje verschijnt (hoeft niet zo donker te zijn als de controlestreep) moet u ons voor 11.00 uur mailen. Dit hebben ze mij gemaild 😉 foto lukt me niet helaas

2. peetje007

peetje007 Niet meer actief

Oke nee het streepje is niet duidelijk kan hem alleen zien al het licht is buiten hij moet ff donkerder worden

3. peetje007

Hoe is het met jullie dames ? Ik had vandaag 2 felle steken links bij mij eierstok nog nooit gehad het was best vervelend en geen idee wat het was

4. energy

energy Actief lid

11 okt 2012
    108
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier gaat het wel wel wat last van buik Maja kan ook tussen me oren zitten en dikkere afscheiding en bij kou kan het je ei sprong zijn

5. peetje007

Dat kan niet de test is nog steeds even lichtbals gisteren

6. peetje007

Ik heb net een clear blue gedaan voor de zekerheid maar ook geen ei daarop dus dat was het niet mij darmen kunnen het ook nog wel een geweest zijn daar heb ik wel vaker last van maar geen ei zal toch weer op dag 16 zijn denk ik nundag 12 dus kan nog even

7. jennifer24

jennifer24 Bekend lid

8 apr 2011
    889
    5
    18
    Zeewolde
    energy hoe gaat het??, nog buikpijn??

Peetje hoe gaat het met het oplopen van de testen?

Hier flink misselijk, duizelig en krampen in mijn buik en een heeeel vaag tuurstreepje op de test. we houden het nog even spannend dus.

8. energy

energy Actief lid

11 okt 2012
    108
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heey ja heb nog steeds wel buik pijn en het idee dat ik ieder moment ongesteld kan worden maar ja dan ben ik weer iemand die gaat Googlen zit mezelf al gek te maken hahah

9. peetje007

Hij is vandaag wat donkerder hoef nu niet te turen maar wacht nog even af heb je een foto jennifer? En energy wat vervelend kan ook een innesteling zijn miss ? Bij de laatste icsi heb ik even zwanger mogen zijn en 3 dagen na de terugplaatsing de zelfde ervaring heb zelfs 1 dag echt krom gelegen . Dus hopen op een goed uit zicht

10. energy

energy Actief lid

11 okt 2012
    108
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zou wel wat zijn idd ppff ben zo zenuwachtig en wacht niet te lang he met je test en Jennifer spannend hoor

11. peetje007

Nee ik doe nu voor de zekerheid nu clear blue erbij vind die sensitest vrij licht elke x en de clear blue als ik die na afloop er uit haal zijn die streepjes beduidend donkerder maar zegt nog steeds geen smiley

12. jennifer24

jennifer24 Bekend lid

8 apr 2011
    889
    5
    18
    Zeewolde
    Ik krijg het streepje niet op de foto, zal morgen eens kijken of de test donkerder wordt. Mijn vrouw heeft het liefst dat ik clearbleu test doe zodat er gewoon staat wel of niet zwanger.

Dat Google ken ik pfff ik Google me ook suf om gek van te worden haha.

O spannend hoor peetje het zal vandaag of morgen dus wel zo ver zijn.

13. peetje007

Ik ben bang dat ik mijn ei gemist heb vannocht geen smiey en gisteravond ook niet maar de srip was wel donker nu net gedaan geen smiley maar strip was een stuk lichter :( ik ben er echt bang voor pffff ik weet t even niet meer maar ik vertrouw die van sensi test helemaal niet eigenlijk

14. jennifer24

jennifer24 Bekend lid

8 apr 2011
    889
    5
    18
    Zeewolde
    Ik heb ook niet echt goede ervaringen met sensitest dus ik zou gewoon ff verder testen met de smiley 's. Ik snap je angst maar test nog even verder

15. energy

energy Actief lid

11 okt 2012
    108
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij mij was hij wel goed de sensitest ik heb de extra gevoelige ik hoop dat het niet te laat is

16. peetje007

Ik heb ook de clear blue gebruikt we testen dan maar verder

17. energy

energy Actief lid

11 okt 2012
    108
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoe gaat het hier meiden hier nog steeds buikkrampen en soms steken

18. jennifer24

jennifer24 Bekend lid

8 apr 2011
    889
    5
    18
    Zeewolde
    O wat spannend hè energy. Hier gaat het goed, wel heel spannend, zaterdag is officieel mijn nod maar het ziet er positief uit nu hopen dat mijn toestel oploopt deze dagen en dat het een plakbeebje is. Wel wat minimaal bruin verlies vandaag dus had even de schrik.
    Hoe is het met jouw testen peetje?

19. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hey meiden,
    Lang getwijfeld en toch maar aangemeld. Ook ik ben bezig met KID behandelingen in het AMC. Erg spannend allemaal, maar wel heel fijn dat het bestaat.
    Maandag of dinsdag is mijn NOD dus het afwachten is weer erg spannend. De timing met inseminatie was deze keer wel erg goed, dus ben heel benieuwd.
    Hoe is het verder met het testen?

20. peetje007

Dames ik ben zo stuppid echt ik loop waarschijnlijk een dag voor op mijn echte cylcus ik had op de donderdag al wel wat bloed wat roze dus ben e vanuit gegaan dat dat het begin was van mijn cylus en dus mijn menstruatie maar vrijdag bij brak het pas door dus zit nu op dag 13 inplaats van 14 echt zo dom maar ja de testen van sensitest reageren nog niet nogs steeds een licht streepje die van clear blue geeft ook nog geen smiley maarmde strip zelf word steeds donkerder leuk emmy dat je mee komt praten wat is jou verhaal waarom ben jij op kid aan gewezen en energy hoe gaat het ? Jennifer ziet er veel belovend uit hou ons op de hoogte meid zou toch mooi zijn de eerste x raak en emmy heb jij al getest ? Al ergens last van ? Word al drukker hier gezellig

Deel Deze Pagina