Dat gaat ze niet pikken ik moet altijd komen al ben ik ziek dan zegt ze ja stop er maar een paracetamol in
Heb nog niet gehoord. En heb vanmorgen geen test weer gedaan. Van de week doe ik er nog een van clearblue. Met hoeveel weken zwanger.
Oke spannend is het al door gedrongen haha kan me voorstellen dat je even moet wennen dat je iets mee draagt in je voel je nog steeds van alles in en van alles aan je buik ? Is hij niet erg opgezet?
Voelt geweldig dat idee dat ik iemand meedraag!! Geniet nu al zo erg! ben gewoon zo blij! En nee mn buik is erg plat haha. En voel gelukkig veel gerommel. Vind ik heerlijk.
Haha wat lekker dat platte zal snel plaats maken voor een bolletje maar dat lijkt me juist fijn de hele wereld trots te showen dat je zwanger bent hihi fijn dat je nog steeds dingen voelt dat is een goed teken !
Maar ik kan dus evengoed niet mijn vaas vertikt t gewoon om iekand anders te vragen om te komen werken dus net nog gepraat als brugman maar nee hoor ben er best wel boos over je moet toch altijd iemand achter de hand hebben stel nou dat ik mn pols breek of kneus moet ik toch ook per direct naar t ziekenhuis dan moet er toch ook iemand mijn werk over nemen word echt gek van deze baas pffff
Ja echt he egoïsme straalt eraf ielg ben ook aan het kijken naar een andere baan maar ja wie wil er nou iemand die steeds naar t ziekenhuis moet en de pest is hier valt het ook niet tussendoor te plannen want je staat gewoon de hele dag alleen dus niemand die achter blijft als je weggaat voor inseminatie moet altijd iemand apart voor komen heel onsamenhangend maar goedkoper als ik mu wat mankeer kan ik niet eens weg !! Echt belachelijk
He gatver peetje wat een nare werkgever heb jij, daar zou ik echt lichtelijk agressief van worden. Bah ik haat mensen die geniete van hun macht. Al wat gehoord van het ziekenhuis dames? Ben heel benieuwd hoor peetje of je zou mogen. Ik ziu ne lekker ziek melden net als reden dat jet het psychisch allemaal even niet aan kan daar helpt geen pcm tegen. Ik ga vanaf morgen beginnen met testen. Natuurlijk laat ik weten hoe of te wat
Haha ik ben heel rustig van aard maak niet snel ruzie maar het is de toch al menigt x gelukt om ruzie met me te veroorzaken !! Ik word af en toe gefrustreerd van en boos en van alles pffff ik haat mijn werk maar ja moet geld binnen komen heb mijn diploma voor wat anders maar daar is geen werk in hzw nee heb nog niets gehoord van het ziekenhuis en ga dus niet meer vanuit dat ik mag en of dat ik überhaupt nog een mail terug .....
ik vindt het heel knap als je rustig kan blijven jah, ik ben iets opvliegender hihi. goh jammer hoor dat je niets gehoord hebt. Mag ik vragen waar je dan je diploma voor hebt?? zien jullie trouwens dat we al 100 pagina's vol kletsen haha
Haha ja ik zie t ja uhh ik had hem gehaald recent maar ihm ja hier in de buurt is er gewoon weinig ik denk dat ik nu toch liever richting gastouder ga maaar dat wordook lastig met mijn veel te drukke hond dus zit voorlopig ff vast