Of bedoel waarvoor zeg maar ?? Ik heb helpende zorg en welzijn dus helpende zeg maar dus dat is in de zorg
11 november!!! Is mijn eerste echo!!! O zooo echt wordt het nu! Jij al iets gehoord peetje? Spannend weer testen Jennifer! Leuk!
yeeeh 11 november spannend!!! Ooo oke helpende is inderdaad erg lastig, mijn vrouw heeft dat diploma ook en zit werkeloos thuis omdat er inderdaad geen werk hier in de omgeving is zo vervelend. Ik heb er weer volop zin in!
Ja dat zal wel Jennifer je bent er weer aan toe den ik he !! Hier doen mijn borsten zeer dus ei is of geweest of gaat heel snel komen ik kan ook niet wachten tot ik weer mag pffff
Fijn peetje dat je lijf gewoon doet wat t moet doen. Kun je daar volgende x ook op vertrouwen. Ja 11e is snel al hè! Kan niet wachten!
Dat geloof ik emmy ! Hopelijk blijf jij je goed voelen en niet zoals sommige mensen dat ze de hele dag spugen of iets dergelijks
Ja dat hoop ik ook! Maar als ik n voorbeeld aan mijn moeder mag nemen die had geen last van misselijkheid dus daar hoop ik ook op . Slaap lekker meiden ! Succes met testen morgen Jennifer!
Heb me wel opgegeven gisteren. Dus wil even afwachten hoe we dat kunnen doen aangezien ik in een autovrij straatje woon met allemaal kids van school... Hoe was jouw test? Hier zie je de testen nog even naast elkaar. Zo blij!!!
Heb nu net een mail gehad al had ik me aangemeld op de website voor een positieve ovulatie had ik wel kunnen komen dus helaas !!
Ja best wel maar ja volgende ronde dan maar kijk er al naar uit vandaag mijn eisprong denk ik voel steekjes dus dat zal wel dus een lf van 10 deze maand vrij kort nog niet gehad maar ja eens moet de eerste x zijn ik hoop volgende maand een vroegere eisprong te hebben maar daar in tegen moet je dan wel langer wachten tot je het resultaat weet hahaha ben je al een beetje misselijk en moe af en toe emmy ?
Maar je LF wisselt meestal niet zo erg... Dus dan zal je menstruatie ook iets later vallen denk ik. Fijn dat je er weer zo'n vertrouwen in hebt! Volgende x vol goede moed weer een nieuwe kans! Ik ben heel af en toe een vlaagje misselijk. Vooral als ik trek heb en dan heb ik veel. En mn borsten voel ik echt wel. En ben indd wel moe. Maar dat heb ik vaker haha.
Emmy ga je nog een banner aan maken ? Kunnen we zien hoe ver je bent je bent nu officieel gezien toch 4 weken en 1 dag ??