kid in het amc wie begint er binnenkort nog meer

Discussion in 'MMM clubs' started by peetje007, Jul 31, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

Aug 20, 2014
    2,285
    598
    113
    Female
    NULL
    NULL
    Ja heb m!

2. peetje007

peetje007 Niet meer actief

3. peetje007

Dames mijn ovulatie test is weer op zn retour dus denk dat ik vanochtend vroeg mijn eisprong heb gehad dacht hem te voelen nu wat rozige afscheiding dusner is wat bloed vrij gekomen maar het is niet zo veel dat ik een inkeg kruisje in moet dus dit ga ik allemaal noteren en dan weet ik het voor volgende maand was eigenlijk best even fijn het rustig aan kijken van je cyclus

4. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

Aug 20, 2014
    2,285
    598
    113
    Female
    NULL
    NULL
    Kan ik me voorstellen. Zonder druk even lekker kijken hoe je lijf het doet en volgende x bingo!

5. Meissies

Meissies Niet meer actief

Haai wij hebben afgelopen maand onze eerste iui gehad, helaas mislukt! Zijn inmiddels ruim twee jaar bezig althans zitten we in de medische molen. Na mislukte tese operatie bij mijn partner nu de keuze voor kid. Nu op voor ronde twee!! Hopelijk over twee weken nieuwe iui met hopelijk goed resultaat! Praat graag met jullie mee!

6. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

Aug 20, 2014
    2,285
    598
    113
    Female
    NULL
    NULL
    Hoi meissies, welkom! Wat spannend zeg! Net weer met je nieuwe cyclus begonnen? Ik hoop dat het snel raak is voor jullie! En waarom keuze IUI? Geen ICI?

7. peetje007

Goedenavond meissies praat gezellig mee doe iui met of zonder hormonen?

8. jennifer24

jennifer24 Bekend lid

Apr 8, 2011
    889
    5
    18
    Zeewolde
    Hey meissies welkom! Gezellig als je mee kletst. Jammer dat je eerste pging is mislukt. op naar de volgende ronde dus. Spannend hoor!

9. Meissies

Hi,
    Dank jullie wel!!
    Ik doe iui zonder hormonen in mijn eigen cyclus.
    Geen ici maar iui omdat we mee doen aan onderzoek en iui geloot hebben. Nu inderdaad volgende ronde, spannend!

10. peetje007

Ahh wij ook wat leuk hihi ik zelf vind t vrij lastig met die ovulatie testen maar ja hje moet ook een beetje geluk hebben hoeveel zaadjes heb je afgelopen x terug gekregen?

11. peetje007

Emmy hoe voel jij je vandaag? En Jennifer hoe was die test vandaag ?

12. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

Aug 20, 2014
    2,285
    598
    113
    Female
    NULL
    NULL
    Ik voel me heerlijk! Vanmorgen cb test gedaan met weken indicator. Zo leuk!!
    Ben wel moe aan het worden. Maar prima.
    Hoe was jouw test Jennifer?

13. peetje007

Ohh wat goed haha ja moe zijn hoort erbij word nog wel erger en als je de 12 weken voor bij bent zeggen ze dat t weer beter word ja Jennifer hoe is jou test vanmorgen ..... hier is erg maar een kleine verhoging qua temp had 36,5 36, 6 vannochtend 36, 8 de meter was alleen nog niet klaar :( dat ik hem eruit haalde dus t kan best zijn dat hij nog naar de 37, 0 zou gaan dacht dat ik hen hoorde piepen maar niet dus mijn eisprong is wel geweest mn buik vielt nu beter aan weer dus zal toch echt mijn ei geweest zijn

14. Meissies

Ik vond het heel lastig, knaller van een test maar volgens temperatuur was ik weer te laat :s
    Er hebben ergens tussen de 8 en 9 miljoen zaadjes teruggekregen volgens mij is dat wel oke toch?

15. peetje007

Ja dat is mega veel waarom krijg ik dan de eerste x maar 1, 4 miljoen en de afgelopen x 3, 9 miljoen ? Vet raar dat er zoveel verschil in zit maar als je eitje die nacht gesprongen is en je mag die ochtend zit je perfect hoor

16. peetje007

Maar ja soma heb je het geluk gewoon niet aan jou kant helaas

17. jennifer24

jennifer24 Bekend lid

Apr 8, 2011
    889
    5
    18
    Zeewolde
    Hihi leuke foto emmy van je test!! Super fijn he om het af te kunnen lezen.

Op naar de volgende poging peetje nu weet je een beetje hoe het lichaam werkt . Nou ja het blijft lastig elke keer.

meissies hoever zit je nu dan in je cycles? Ben je al bezig met lh testen?

Hier vanmorgen een lichtetest maar net weer donkerder dus zal wel goed gaan . Merk wel dat de onzekerheid weer toeneemt.

18. peetje007

Ik herken die onzekerheid heel erg hoor Jennifer ik denk elke maand weer ohh zal ik wel een eitje hebben ohhh is dit wel positief of kan hij nog donkerder zo gaat dat bij mij je word er zelf hartstikke gek van

19. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

Aug 20, 2014
    2,285
    598
    113
    Female
    NULL
    NULL
    Die onzekerheid is heel vervelend meiden... Hoop dat je snel een goed duidelijke test hebt!
    Wanneer zal ik de verloskundige bellen?

20. jennifer24

jennifer24 Bekend lid

Apr 8, 2011
    889
    5
    18
    Zeewolde
    Wat dacht je van morgen? ?

Share This Page