Heerlijk Jennifer dat je weer mag , ja stom he het zit er gewoon in dat nerveuze omdat je zeker niet te laat wil zijn maar ja zal wel weer goed komen ik ga heel hard duimen voor je Jennifer nu jij zwanger ik en meissies aankomende maand zou wel heel tof zijn
Ja dat nerveuze hoort er denk ik gewoon bij. Wat ik vorige keer wel heel fijn vond was dat ik niet meer mijn temperatuur opnam. Gaf zoveel rust. Positieve test en daar vertrouwde ik op. Had niet eens een smiley dit keer hahaha had ik niet eens aan gedacht. Grappig. Succes morgen Jennifer! Hoe laat mag je?
Ja is heel grappig! En fijn ook! Heb alleen gewacht tot een duidelijke streep op mn dipstick ovulatie test.
Hi Ik had vorige ronde op dag 14 keurig mijn eisprong althans dat denk ik😉 nog dikke week wachten dus! Nu vooral even ontspannen hakt er toch allemaal wel behoorlijk in! Raak zelf ook wel steeds in de war van testen en temperaturen die spreken elkaar tegen... Hopelijk deze ronde beter resultaat, voor iedereen 😊
Ik mag om half 4. Peetje ook voor jouw draaien de duimen al vollop hoor het is je echt van harte gegund. Vindt het zo lief van je dat je het ons allemaal gund maar vergeet jezelf niet
Ahh dank je Jennifer !! Lief dat je aan me denkt hoop dat t bij mij ook gaat gebeuren .... ik vraag me alleen af waarom ik zn late eisprong heb vergeleken bij jullie zou er dan toch wat mis zijn denk ik dan weer maar ja moet er maar niet teveel over na denken heb in ieder geval een eisprong en zit dan nog genoeg tijd tussen voor een innesteling
Ik heb me ook voor genomen aan komende maand niet te tempen en ook daarna niet meer een ovulatie test te doen positief is positief en dan klaar
Heel verstandig peetje. Geeft rust ennn als het net als bij mij verloopt ben je dan lekker zwanger!! Jennifer succes morgen!! Op weer een vruchtbare maand! Jennifer mag ik vragen met hoeveel dagen t vorige x mis is gegaan?
Ik was de vorige keer precies 6 weken zwanger. Maar ik weet gelukkig ook heel goed dat het wel goed kan gaan!
Inderdaad en op goed gaan zet ik in! Heel veel succes morgen Jennifer! Op naar een mooi kindje in juli 2015! Ik duim nu al voor je. Liefs
Geen zorgen! Gisteren wel! Dus helemaal goed en straks lekker inseminatie. Het gaat om het begin van de piek vinden en die heb! Succes vandaag!
Maak je geen zorgen Jennifer misschien was je lh net niet hoog genoeg meer voor een smiley je piek kan soms wat korter zijn ik had ook maar1 dag een knaller de dag ernacalweer retour en heb toch echt die 2de dag pas mn ei gehad komt echt wel goed !!
Ooo dat stelt me echt gerust Peetje!!! Ik heb altijd twee dagen een smiley dus schoot echt in de stress.
Ik ken t maar komt echt wel goed je zit perfect meid niets meer aan doen nu nog geluk aan jou kant duim duim