kid in het amc wie begint er binnenkort nog meer

Discussie in 'MMM clubs' gestart door peetje007, 31 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    De naam wil ik ook geheim houden. Moet nog wel iets van een klein verrassinkje zijn :).

2. peetje007

peetje007 Niet meer actief

Ach miss veranderd dat nog idd als ik echt zwanger ..... de nieuwsgierigheid wint t meestal wel he

3. peetje007

Hoe gaat het dames?

4. jennifer24

jennifer24 Bekend lid

8 apr 2011
    889
    5
    18
    Zeewolde
    Hier gaar het prima. Beetje moe van het vele werken. Vandaag en morgen lekker vrij .
    Emma Hoe voel je je?
    Eind deze week weer nieuw begin hè peetje

5. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ja peetje jouw leuke tijd komt er ook weer bijna aan toch? Hoever zit je nu in je cyclus?
    Met mij gaat het goed, moe en pijnlijke borsten. En begin het toch wel spannend te vinden. Heb er vertrouwen in hoor, maar toch... je weet het gewoon niet. Maar ik probeer er niet teveel over na te denken.
    Nog tips?
    Jennifer voel jij al iets?

6. peetje007

Lekker relaxen !! Dat is mijn tip dingen die je niet perse hoeft te doen lekker laten lekker goed voor je lijf zorgen heb je geen last van je buik ik ik zit op dag 24 dus nog 4 dagen te gaan voor een nieuwe start

7. peetje007

Kan echt niet wachten !! Laat t maar gauw 18 november zijn en Jennifer vind jij t nooit irritant als je net een inseminatie hebt gehad dat je dan die avond of ochtend erna moet werken ik wel moet namelijk veel tillen en dan denk ik altijd dat kan toch niet goed zijn maar dat zit dan misschien tussen mijn oren bij mij is t zo dat mn baas t altijd uit kient want ze wil absoluut niet dat ik zwanger raak !! Ze zegt van wel maar ik denk dat ze dat liegt want kost haar dubbel geld maar ja ach dat boeit me niet .... maar hoe zit het met die nieuwe baan ? Ben je daar nu al begonnen of zit je nog bij je oude baas? ? Sorry lang verhaal

8. jennifer24

jennifer24 Bekend lid

8 apr 2011
    889
    5
    18
    Zeewolde
    Ik voel me moe en dat is alles verder voel ik helemaal niets.
    ik was heel blij dat ik afgelopen vrijdag mocht want als ik zaterdag mocht dan had ik daarna nog late dienst en idd denk ik dan ook dat kan nooit goed zijn hahah. Denk ecgt dat het tussen de oren zit hoor maar heb er dus ook last van.
    voor mij mag het ook gauw 18 nov zijn dan weet ik of ik zwanger ben, jij mag voor je inseminatie en emmy heeft haar echo gehad.
    ik begin 2 januari bij mijn nieuwe werk. Ik kan echt niet wachten tot hrt zover is. Het team wordt steeds irritanter en ik vibdt het echt niet neer leuk. Daarbij werk ik erg veel vibdt ik . Mijn rooster bij mijn nieuwe baan is zo relxed. Echt super fijn

9. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ja meiden die 18 november is wel een fijne dag voor ons hè. Dan is mijn echo geweest. Jennifer een positieve test en peetje een hele goede inseminatie!
    Ik probeer ook rustig aan te doen en lekker naar mn lijf te luisteren al is dat in het onderwijs soms niet zo gemakkelijk.
    Als mijn vermoeidheid zo heftig blijft ga ik misschien wel overleggen met mijn baas voor wat extra ruimte.
    Spannend allemaal meiden! Leuk!
    Vandaag ben ik alweer 5 weken. Haha alweer... De 6e week gaat in en dan gebeurt er zoveel met mijn korreltje

10. peetje007

Ohh hier word ook met de week erger ik krijg mijn rooster een paar dagen van te voren en kan zo zijn dat dat ineens weer veranderd en verwacht ze dat je alles omgooit dat doe ik dus niet meer ze heeft me ook wel eena midden in de nacht gebeld je moet werken want er is iemand ziek dat doe ik dus ecjt niet meer ze houd maar rekening met t personeel ik ben na 6 uur niet meer bereikbaar voor mn baas ik ga een cursus nagelstyling doen en daar wat mee hij verdienen en miss op een gegeven moment stoppen met deze baan die stress is niet goed hoor Jennifer wel fijn dat je snel weg kan hopelijk zwanger !! Ohh sorry weer een lang verhaal

11. peetje007

Ja lekker he emmy hihi weet jou baas t al ? Is je vermoeidheid zo erg ??

12. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Nee mijn baas weet niets. En lange verhalen zijn niet erg hoor!
    Mijn vermoeidheid is wel heftig ja. Maar ben standaard al wat moeier vanwege mijn ziekte van crohn. En ik wil en mag mezelf dus niet voorbij lopen. .. komt goed!

13. peetje007

Oja ziekte van crohn ken ik wel eens van gehoors dat is met je darmen he ja vreselijk die vermoeidheid rustig aan doen dus ik ga weer aan het werk dames

14. jennifer24

jennifer24 Bekend lid

8 apr 2011
    889
    5
    18
    Zeewolde
    O das helemaal spannend dan tijdens je zwangerschap. Heb je op dit moment dan geen medicijnen? Is de ziekte een beetje stabiel??

15. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ja crohn is met je darmen. Maar gaat gelukkig heel goed. Ik slik wel medicijnen en die kan ik blijven slikken. Dus dat had ik al overlegd met mijn arts gelukkig. Maar ik bel hem voor de zekerheid wel nog even van de week.

16. jennifer24

jennifer24 Bekend lid

8 apr 2011
    889
    5
    18
    Zeewolde
    Ik heb zelf vorig jaar een traject gedaan bij winnock om te leren omgaan met je ziekte en daar heb ik een vrouw ontmoet die ook de ziekte van chron heeft ik vond de verhalen altijd heel heftig want het beheerst je hele leven. Zij kon ook niet werken en geen leuke dingen doen enz. Heel heftig.
    hopelijk gaat dat bij jouw allemaal beter en blijft het heel lang rsutig zodat je van je kleine wonder kan genieten

17. peetje007

Alles voor dat kleine wondertje he dus rustig aan

18. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Precies ik luister erg goed naar mijn lichaam. Gelukkig gaat bij mij alles erg rustig, en neem ik op tijd rust als ik last krijg. Mijn baas is daar heel meegaand in.
    Ik mag in mijn handen knijpen met het verloop van mijn crohn en de fijne baas en alle lieve mensen om me heen.

19. peetje007

Gelukkig emmy !!! Wauw ik had net een vrouw in de winkel en die is 48 en zwanger van haar 7de kindje ik wow dat is wel heel erg oud of ben ik dan gek waarom stoppen mensen dan niet meer he zo egoïstisch vind ik dat maar dat ligt misschien aan mij

20. jennifer24

jennifer24 Bekend lid

8 apr 2011
    889
    5
    18
    Zeewolde
    Ik vindt dat ook wel erg oud hoor maar jah sommige mensen denken daar niet over na.

fijn emmy dat je je wel goed voelt!

Deel Deze Pagina