Vind het ook wel erg oud... maar soms zit er een heel verhaal achter wat wij niet kennen. Ja ben ook blij dat ik me zo goed voel. Nu hopen dat het lekker zo blijft.
Wat gaan de dagen langzaam als je graag iets wilt he morgen nog 1 dagje werken en dan lekker weekend nu kijken hoe ik de dagen door kom die ik vrij ben het zou zo leuk zijn als ik aankomende maand zwanger zou zijn mn moeder is namelijk einde november jarig zou voor een leuk kado wezen ze kan namelijk alleen nog van mij oma worden verder heeft ze 2 kleinzoons maar die zijn nu al volwassenen en de rest van mijn broers en zussen willen geen kinderen hoe voel jij je emmy enjennifer? En meissies hoever ben jij ?
Ja de tijd kruipt... maar voel me verder prima. Nog steeds moe, vanmiddag ook echt ff beroerd. Nu weer moe dus zo lekker naar bed. Maar nog heel blij en dankbaar. En ik kan niet stoppen naar die apps te kijken met foto's van hoe de embryo er nu uitziet. Vind het zo waanzinnig bijzonder. Hoe is t met jullie verder meiden?
Beroerd als in ff niet lekker. Misselijk en mega moe. Die combi is niet lekker. Maar was zo weer weg. Nee mn buikje groeit nog niet, lijkt wel alsof de vorm van mijn onderbuik iets veranderd is. Maar komt omdat ik er misschien nu teveel op let haha. Wil dolgraag een buikje krijgen. Wanneer verwacht jij je menstruatie peetje?
Hoi meiden, Ik heb jullie een beetje gevolgd en vond het fijn om jullie verhalen te lezen. Ook omdat ik BAM mama ga worden en het dus alleen ga doen .ik zal me ook even voorstellen . Ik ben Eza en heb vorige maand mijn eerste inseminatie met een cupje gehad in het Amc helaas de 1e x niet gelukt nu hopelijk over een aantal dagen poging 2 erg spannend allemaal vooral het wachten na de inseminatie, leek wel een eeuwigheid te duren.
Beste eza, wat leuk dat je mee komt schrijven! En wat leuk dat ik mede bammer in de groep heb . Haha dat wachten is echt vreselijk ik ken het helemaal. Mag ik vragen hoe oud je bent? En heel tof dat je je wens volgt en het alleen gaat doen. Heb je een fijn vangnet om je heen? Wanneer verwacht je weer een positieve ovulatie test? Zo genoeg vragen. Je merkt, ik ben benieuwd!
Ja inderdaad leuk, ik heb ook nog geen mede bammer . Ik word volgende maand 35, ik heb precies 1 jaar en 3 dagen op de wachtlijst gestaan toen ik aan de beurt was voor mijn eerste inseminatie.ik heb een zeer regelmatige cyclus, wel erg lastig met de ovulatietesten ik test eerst met de sensitesten al slaan die van mij bijna alle dagen uit, en daarna met clearblue smiley. Ik heb zelf het idee dat het zabof zondag word. Nu meteen even de vraag aan jou insemineren ze nou wel op zondag of niet? Ik dacht zelf van niet. Ik ga maar duimen dat het za. word. Spannend allemaal
Ze insemineren alle dagen, dus geen zorgen. Fijn dat je cyclus zo regelmatig is. Mijne was ook altijd erg duidelijk. Spannend meis. En mooie keus. Ik heb zelf een oud collega die ook moeder is dankzij een donor en met haar kan ik ook veel kletsen. En met de meiden hier is het ook erg prettig kletsen. Dus wees welkom en schrijf lekker van je af! Wij begrijpen je haha.
En natuurlijk gefeliciteerd hè Emmy geweldig maar vooral heel onwerkelijk lijkt me als die test ineens positief is . Hoe jong ben jij en na hoeveel x was het raak? Ben ook heel benieuwd .
Ja dankjewel!!! Het is nog steeds heel onwerkelijk maar het is zo fijn!! Ik ben 30 en dit was mijn 5e keer. Wel denk ik dat ik de eerste 2 keer te vroeg ben geweest met inseminatie. Deze laatste keer was ik ook gestopt met tempen omdat ik mezelf helemaal gek maakte en het heeft geholpen haha. Heel veel succes! Ik ga nu lekker slapen. Ben gesloopt. Slaap lekker alvast!