kid in het amc wie begint er binnenkort nog meer

Discussie in 'MMM clubs' gestart door peetje007, 31 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eza

Eza Bekend lid

28 okt 2014
    813
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Daarom vond ik het ook fijn om jullie verhalen, twijfels, teleurstellingen maar ook geluk kon lezen.
    Ik werk zelf op een crèche en daar zitten 3 kindjes die ook van BAM mamma's zijn, dus heb ook daar veel steun aan. Mijn familie en vrienden staan ook 100% achter me al is mijn vangnet niet heel erg groot.
    We zullen zien hoe alles zal gaan in de toekomst.
    Jij kan alvast heerlijk dromen en genieten :)

2. peetje007

peetje007 Niet meer actief

Ik verwacht mijn menstruatie vrijdag of zaterdag en welkom eza over die ovulatie testen ik gebruikte eerst ook die van sensitest maar die slaan idd snel uit als gevolg dat ik te vroeg was heb nu die van 123thuistest afgelopen maand een proefrondje gedaan daarmee erg duidelijk ( mocht een maandje niet vanwege dat het lab dicht was ) overigens doe ik iui-D ik doe mee aan een onderzoek maar deze testen kan ik je echt aanraden ik mag rond 18 november voor de 3de poging

3. peetje007

Goedemorgen dames weer een dagje voorbij op naar 18 november

4. Meissies

Meissies Niet meer actief

Hi allemaal

Zo ik heb even rustig aan gedaan laatste dagen maar inmiddels weer begonnen met testen! Temp. er ook nog bij maar die schommelt zo enorm dat ook ik daar van in de war raak! Wat dat betreft zou ik de afgelopen week al twee keer mijn eisprong gehad kunnen hebben raar! Welke testen gebruiken jullie? Daar ben ik wel heel benieuwd naar!

Succes weer allemaal!

5. Eza

Eza Bekend lid

28 okt 2014
    813
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Hoi Peetje, dank voor de tip, ik zal die ook is gaan bestellen.

Weet je wat ik zo verwarrend vind.?! Het AMC zegt dat ze het eigenlijk willen weten zodra je test positief is ( ik had alle testjes meegenomen van sensitest en ze zei dat ze het eigenlijk wilde weten 2 dagen voordat hij geheel donker is) maar bij mij slaan ze al vrij snel uit, daarom heb ik nu ook dure clearblue testen en vorige maand heb ik ook toen die lachte doorgebeld en ben ik de volgende dag geïnsemineerd, maar met die clearblue kan je dat dus niet beoordelen 2 dagen van te voren:x wat is jullie ervaring hiermee? Ik zal is een foto proberen te sturen van vanochtend waarvan het amc dus eigenlijk vind dat ik zou moeten bellen, maar clearblue nog niks aangeeft, snappen jullie hem nog haha.

Wat duurt wachten lang hè Peetje, jij bent ook al even bezig, sterk van je! Ik zal duimen rond 18 November voor je. Effe kijken hoe dat met de foto moet..:(

6. Eza

Eza Bekend lid

28 okt 2014
    813
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Volgens mij gelukt?!;)

7. Eza

Eza Bekend lid

28 okt 2014
    813
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Volgens mij gelukt, ik bedoel dus de foto versturen hè :p

8. peetje007

Je foto sturen is gelukt ik had dat stressen ook maar heb afgelopen maand t kinnen uitvogelen hoe t echt werkt bij mij zodra mijn ovulatie test positief is dus de test streep net zo donker als de controle streep pas de dag erna in de middag mijn eisprong en als mijn ovulatie test zo is dan is ook de clear blue een smiley dus als je ovulatie test zo donker is als ik net zeg dan gelijk doorgeven dan kan je de volgende dag en zit je perfect het amc gaat er van uit dat je beter iets vroeger kan zijn maar dat is bij mij veel te vroeg ik zou zo ie zo nog 1 dagje wachten als ik jou ovulatie test zo bekijk zal hij miss morgen positief zijn of over morgen .... meissies ik gebruik 123thuistest ik had die van sensitest maar die vond ik niet prettig en zodra die positief is nog ff een clear blue ter controle

9. peetje007

Je ei springt ook pas 24 a 36 uur na je piek dus na een positieve ovulatie test

10. peetje007

Oh en eza jii hebt de extra gevoelige van sensi die heb ik ook gehad die is elke dag donker maar met ei is de test streep daar donkerder als de controle streep hou daar rekening mee ;)

11. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Heb je al eens gemeten wanneer jouw temperatuur omhoog gaat na een positieve test? Ik gebruikte testen van zwanger en kids. Goedkoop en effectief.

12. Meissies

Meissies Niet meer actief

Thanks ik ga ook eens kijken want ik gebruik de sensi test die was bij mij vorige maand vanuit het niets ineens donker dus toen doorgegeven! Maarja ik twijfel dus steeds of ik goed zit aangezien ik eigenlijk gewoon vier weken lang denk dat ik eisprong heb met alles wat ik voel😉

13. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Die testen blijven gewoon lastig inschatten. Uit het niets donker is het makkelijkst want dat is lekker duidelijk. Als we mee moeten kijken doen we dat graag. Succes!

14. Eza

Eza Bekend lid

28 okt 2014
    813
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Ben het inderdaad met je eens, die testen zijn ook erg lastig en ik heb inderdaad de extra gevoelige. Ik hou het inderdaad op de clearblue makkelijk als ie lacht is het zover.

Maar Ook dat temperaturen en het AMC blijft lastig ik stuur een foto waarvan het AMC vind dat ik het de 16 of 17 had moeten laten weten, terwijl clearblue pas dag 19 lacht. Iemand daar nog ideeën over?

15. Eza

Eza Bekend lid

28 okt 2014
    813
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Foto

16. peetje007

Dag 18 gesprongen eza daarna verhoging

17. peetje007

Hoe lang is jou cyclus ??

18. Eza

Eza Bekend lid

28 okt 2014
    813
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Maar dag 19 gaf pas positief, dat bedoel ik met verwarrend.
    Mijn gemiddelde cyclus is 25 dagen.

19. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    O shit dat is echt verwarrend... Is de test eerder helemaal wit? Dag 7 ofzo?

20. peetje007

Ja idd er verwarrend ik zou niet meer tempen bij mij verschilt het okk de ene met de andere maand of hij makkelijk te lezen is of niet dat heeft met heel veel factoren te maken en dag 19 is vrij laat als je een cyclus van 25 dagen hebt maar ik zou t alleen bij de ovulatie testen houden

Deel Deze Pagina