Ik heb ook besloten om te stoppen met temperaturen na deze inseminatie, ik temperatuur al 5 maanden lang iedere ochtend om 06:15 daarna moet ik namelijk opstaan voor mijn werk, en dat begint ook erg op te breken. En als jullie ook pas mailen als de test even donker is als de controle streep of als de clearblue lacht dan geloof ik het ook wel. Ik hou jullie op de hoogte als ik weer aan de beurt ben
Dat is goed meid !! Op welke dag van he cyclus zit je nu ? Als je hulp nodig hebt of een extra oogje roep je maar dat geld voor iedereen hier
Eza, ik heb nog even goed zitten kijken. Het lijkt dat je op cyclusdag 12 je eisprong hebt gehad. Maar testte je dan pas op cyclus dag 13 positief? En hoe testte je de dagen ervoor? Ben daar benieuwd naar. Want als je wacht op een smiley, maar je hebt de dag ervoor je eisprong gehad, ben je sowieso te laat. Bij een cyclus van 25 dagen klinkt een eisprong op dag 12 ook wel redelijk logisch zeg maar. Als je mijn vragen vervelend vindt moet je het zeggen hoor. En ieder lijf is anders he. Bij mij komt de eisprong prachtig naar een knalpositieve test, maar dat kan bij iedereen anders zijn...
Het Peetje ik zit nu op dag 9. Emmy dit overzicht was van augustus en nam ik mee met de 1e afspraak met de fertiliteitsarts. Op de 19e teste ik positief, dat was cyclusdag 12 alleen ik vind het verwarrend omdat het AMC zei dat ik 2 dagen bij een licht positieve test al moest mailen en niet moest wachten totdat hij zo donker zou zijn.alleen kan dat niet met clearblue want die lacht en dan is de test positief dus dan kan je niet 2 dagen eerder waarschuwen.ik zal nog even een foto van vorige maand sturen, toen lachte cb op cyclusdag 11 en ben ik de 12e geïnsemineerd. ( maar geloof mijn temp. ook niet altijd, terwijl ik toch keurig rectaal, iedere moment zonder op te staan temperatuur. Lekker lang verhaal weer Hoe gaat het met jullie?
Lang verhaal mag altijd! Moeilijk hoor... De inseminatie van de laatste keer lijkt qua timing wel goed te zijn. Tenzij je eisprong al op dag 10 was (maar dat lijkt me wat vroeg...) En dag 12 eisprong, dag 25 menstruatie is netjes. Ik zou als ik jou was denk ik toch met de dipsticks van zwanger en kids (of die Peetje gebruikt) ernaast ook gaan testen. Off misschien er vanuit gaan dat op dag 12 je eisprong weer zal zijn (was hij dat elke maand tot nu toe?). Moeilijk! Mijn cyclus kende ik door en door, maar voor een ander bedenken is wel moeilijk. Maarrrr zodra je een duidelijke verandering ziet in de teststreep van dipsticks zit je aan het begin van je piek en dat is het moment waarop je het moet melden. Succes! Hoop dat ik je niet helemaal gek maak nu. Dan moet je het maar negeren...
Whaha ja heerlijk toch zo op je wolk kan me zo goed voorstellen, spannend straks je eerste echo . Ja ik heb het idee dat mijn sprong altijd tussen dag 11 en dag 14 zit, maar zoals ik al zei ik heb altijd getest met sensi en pas sinds vorige maand cb dus ik heb geen idee of de vorige maanden ook op ongeveer dag 12 zaten, ik heb vorige maand pas mijn 1e inseminatie gehad.ik vertrouw deze mnd nog even op cb en zal volgende maand die andere testen ook is gaan proberen. ( al hoop ik dat dat niet nodig is ) .
Ohh zit het programma met open armen aan het kijk pink af en toe wel een traantje weg hoor als je dat ziet sorry was ff heel iets anders dan kid
@peetje heb ook een stukje zitten kijken maar krijg altijd een soort kokhals neigingen van die natasja. Is niet echt mijn type haha. Maar heel bijzonder als je zulke grote meiden adopteert. @eza oja indd is pas je 2e keer. Ik zou lekker op cb vertrouwen en dan mocht het nodig zijn volgende x dipsticks ernaast. Laten we duimen dat die niet nodig zijn!
Goedemiddag dames .... hoe gaat het hier ? Jennifer hoe staat het ervoor bij jou alweer bijna 1 week voorbij en de rest van de dames hoe gaat het met testen ? En emmy hoe voel jij je vandaag ik ben vandaag een emitioneel wrak komt ineens op niet normaal kan komen omdat ik bijna ongi moet worden verder met ik erg blij met jullie dames je kan hier alles schrijven en het word begrepen zo fijn !!!
Deze wil ik nog even met jullie delen de maand oktober zo zag mijn rijtje ovulatie testen eruit voor mij erg duidelijk ze zijn nu natuurlijk grijs maar je ziet goed welke er positief is !
Ja dat schrijven is heerlijk hier he! Vind het ook erg prettig. En mooie testen peetje! Die op dag 17 is duidelijk positief, wat fijn! En bijna je nieuwe cyclus, dus weer een nieuwe ronde! Ik voel me goed! Moe, maar blij! Dus nu even met de beentjes omhoog en rustig aan.
Wat fijn om te horen dat je heerlijk moe bent is alleen maar goed er gebeurt van alles natuurlijk in je kijf ja dag 17 positief is trouwens een slechte foto zeg met de tablet gemaakt maar ach isvte zien
Het is heel goed te zien! Ik ben nu al voor je aan het duimen peetje! Ja die vermoeidheid vind ik fijn hoor! Zonder die vermoeidheid en pijnlijke borsten had ik helemaal niets door gehad haha. Dus dat mag lekker aanwezig blijven, zodat ik me steeds weer realiseer dat er in mij iets moois aan het groeien is!
Owww als je het zo zegt is het echt al bijna!! Hihi had nog niet de dagen geteld . Ja het hartje klopt al (er vanuit gaande dat het allemaal goed is natuurlijk). Bizar toch. En het begin van het zenuwstelsel is ook al gemaakt... Blijf maar in de apps enzo lezen wat er nu allemaal gebeurt.
Wow en dat in zn korte tijd daarom ben je zo moe het moet een heel kind in elkaar flansen gezond en wel